multitoolworld.com

59 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden93 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 24 jun 2022
multitoolworld.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Al langer heb ik een Ferm multitool type OTM 1010 en kon hier moeilijk een diamanten zaagblad voor krijgen, totdat ik op de website van MultiToolWorld van kwam. Ondanks mijn type nummer van multitool er niet bij de compatibele multitools stond, toch een diamanten zaagblad besteld, de Q20 om te passen en uit te proberen. De zaagblad paste prima en functioneerde uitstekend. Dus MultiToolWorld mijn type kunt u op uw compatible lijstje zetten van multitool machines bijplaatsen. Top.

26 okt 2023
Artikel een week geleden besteld, zou op voorraad zijn. Al een mail gestuurd, maar geen reactie. En bestelling is nog steeds niet binnen, pakket is wel meteen aangemeldmasr nog steeds niet ontvangen door PostNL. Nooit weer dus

Beoordelingen voor multitoolworld.com

24 feb 2024
Ik vond het tijdens het factureren verwarrend, de verschillende multi.nl namen. maar de service, kennis en levering waren uitstekend.
17 feb 2024
Gewoon goed en op tijd leveren
PW
Piet W.
Veenendaal
Snel en goed
Nog steeds niets ontvangen trage levering meer dan een week geleden
Antwoord van multitoolworld.com
Hallo, Bedankt voor uw review. U geeft een 1 ster review, kunt u aangeven wat hier de reden van is? Wellicht kunnen we een oplossing aanbieden?

Levering van universele zaagbladen voor multitools

RV
Rob V.
Huizen
31 dec 2023
Gewoon lekker snel en accuraat en niet duur. Prima website.
Goede service en snel ontvangen
Zaagjes snel bot en te " slap" .
Antwoord van multitoolworld.com
18 jan 2024
Hallo, Bedankt voor uw review. U geeft aan de dat de zaagjes snel bot en slap zijn. Kunt u aangeven wat u gezaagd heeft? Aangezien deze zaagbladen echt alleen geschikt zijn voor het zagen van hout. U kunt ons altijd bereiken op info@multitoolworld.com
20 jan 2024
WV
Wim v.
Rosmalen
11 okt 2023
Scherpe prijzen en breed assortiment. De ontvangst van het pakketje duurde alleen 2 dagen langer dan normaal en da's niet handig als je iets snel nodig hebt.
Snelle levering, alleen de adapter voor de multitool past eigenlijk niet goed. Met het strak aandraaien kon ik het toch de klus klaren.
FV
frits V.
Raamsdonksveer
goed produkt voor eerlijke prijs. Jammer dat tante pos onderbezet is. Dus de muurzaagwerkzaamheden moesten later ingepland worden.
3 sep 2023
Ruim aanbod, goede service, snelle levering, scherp geprijsd.
Goede informatie en snelle levering. Niets op aan te merken.