Zeilers.shop- Logo - Beoordelingen

Zeilers.shop

104 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden112 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 26 apr 2023
Zeilers.shop voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

14 sep 2023
Vooral in voorraad hebben van enkelstuks kleine boutjes en moeren maar ook veel andere items op het gebied van maritieme spullen. Je hoeft ook niet gelijk 100 stuks te bestellen voor kleine spullen waar je de rest van je leven in huis hebt en niks mee kunt doen. Verder een snelle levering mits in voorraad, een prima winkel !

2 okt 2023
Geven geen reactie op de bestelling. Na telefonisch vragen een vaag verhaal over de leverancier, verhuizing leveringsprobleem. Gevraagd om reactie en indicatie wanneer geleverd kan worden. nog niets vernomen...... Ging om 2 tufnol schijven. ben benieuwd geef ze nog even het voordeel van de twijfel...

Beoordelingen voor Zeilers.shop

Ik denk dat het goed is. Ik restaureer een oud houten schip. Mogelijk is het leuk om te begrijpen waar zeilers de specifieke spullen voor gebruiken.
21 aug 2023
Gemakkelijk bestellen, snelle levering op de locatie die je zelf kan bepalen. Zelfs tijdens mijn vakantie spullen netjes bezorgd.
27 jul 2023
duidelijke omschrijving van het artikel. En de mogelijkheid om in dit geval r.v.s bouten per stuk te kunnen bestellen
10 okt 2023
Goed en duidelijk in het te behandelde onderwerp. Ook de bestelling die gedaan is mooi optijd binnen.
22 aug 2023
Af en toe wat zoeken naar de artikelen. Maar verder goed geregeld, netjes verpakt en keurig bezorgd.
27 mei 2023
Relatief hoge verzendkosten voor een postbuspakketje. Product conform specificaties.
Antwoord van Zeilers.shop
27 mei 2023
De verzendkosten die wij in rekening brengen zijn niet alleen de portokosten, maar ook de kosten voor verpakkingsmateriaal en de kosten voor het inpakken. Als je één schroefje koopt (wat sommige klanten daadwerkelijk doen) dan zijn de verzenkosten relatief hoog, maar van de marge op één schroefje kunnen wij geen verpakkingsmateriaal en de inpakhandeling betalen. Als je voor meer dan € 100,- bestelt is verzending binnen Nederland gratis.
Snelle levering. Even op de sote medlen dat de coax kabel geen 6 maar 5 mm is.
RP
ruud p.
zaamslag
23 sep 2023
correct & snel bestelde ontvangen - communicatie naar de klant toe perfect
4 sep 2023
De schoenen zijn perfect voor mijn man, goede kwaliteit, en service ook.
6 jul 2023
Heldere communicatie als de bestelling anders moet, goede opvolging
27 sep 2023
snelle service, goede prijskwaliteit verhouding, snelle verzending
SV
Sander V.
Buitenkaag
13 jun 2023
Twee keer schroeven besteld. Beide keren snel en netjes ontvangen.
Zeer snelle response op vragen. Snel ontvangen van producten.
21 nov 2023

Scherpe prijs, snel geleverd.

Scherpe prijs, binnen 24 uur na bestelling geleverd. Prima!
14 nov 2023
Snelle service. Makkelijk omruilen. Mooie materialen
26 okt 2023
Goed prijs/kwaliteit verhouding. Snelle verzending.
DD
Dirk D.
GELDROP
9 aug 2023
service/afhandeling bij eerste niet gelukte zending
Fijne communicatie, meedenken en snelle oplossing
31 dec 2023
Snelle reactie op vragen. Alles super geregeld
10 nov 2023
Even een berichtje wanneer af te halen