Zeilers.shop- Logo - Beoordelingen

Zeilers.shop

104 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden112 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 26 apr 2023
Zeilers.shop voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

14 sep 2023
Vooral in voorraad hebben van enkelstuks kleine boutjes en moeren maar ook veel andere items op het gebied van maritieme spullen. Je hoeft ook niet gelijk 100 stuks te bestellen voor kleine spullen waar je de rest van je leven in huis hebt en niks mee kunt doen. Verder een snelle levering mits in voorraad, een prima winkel !

2 okt 2023
Geven geen reactie op de bestelling. Na telefonisch vragen een vaag verhaal over de leverancier, verhuizing leveringsprobleem. Gevraagd om reactie en indicatie wanneer geleverd kan worden. nog niets vernomen...... Ging om 2 tufnol schijven. ben benieuwd geef ze nog even het voordeel van de twijfel...

Beoordelingen voor Zeilers.shop

snelle levering en geleverd wat besteld was
afhalen zou wat laagdrempeliger kunnen.
duidelijke website en snelle verzending
3 mrt 2024
Snel en precies wat we wilden hebben.
Prijs, snelle service

FV
Femke v.
Vorden
3 feb 2024

Fijn adres voor oa olielamp toebehoren.

Het kneepglas van mijn olielamp was gebarsten; bij Zeilers.shop hadden ze die op voorraad in exact dezelfde maat en heel vriendelijk geprijsd. Snel geleverd, keurig verpakt. Kortom, een prima 1e kennismaking met dit bedrijf waar ik een volgende keer zeker weer zal kopen.

No nonsense

No, nonsense bestellen en vlot leveren
Prima product en snel geleverd.
RN
rob n.
Zeist

top

alles gegaan zoals afgesproken!
Goed en snel en niet te duur

Prima service

Correcte afhandeling
14 sep 2023
29 jun 2023
Veel keuze bij Zeilers.shop. Het is even wennen aan de opzet van de site, maar als je eenmaal doorhebt hoe je alles kan vinden gaat er een (zeil)wereld voor je open. Goede producten voor een scherpe prijs. En ook snel geleverd. Top winkel!
26 jun 2023
Helemaal goed, had met mijn stomme kop iets besteld wat niet op voorraad was, ik kreeg een keurige mail met een voorstel. Prima communicatie, de onderdelen die er wel waren had ik snel in huis.
26 okt 2023
Fijn dat duidelijk is dat je RVS in A4-kwaliteit (RVS 316) bestelt. Telefonisch contact over aanpassen bestelling was plezierig, leerzaam en constructief. MVG Fokke
JP
Johan P.
Coevorden

Speciale onderdelen en kwaliteit

Speciale onderdelen die je nergens anders krijgt, kwaliteitseisen onderdelen en ook nog goed advies wat zomaar langs komt. Al 2x keer zeer goede ervaring.