Lucardi Juwelier Maarssen

214 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden374 beoordelingen in totaal

10 nov 2023
Fijn en vriendelijk geholpen. Batterij van horloge terplekke vervangen. Super service bij ruilen van ketting.

12 jul 2023
1.Bij aankoop van een horloge (merk Lotus) werd geen 10% korting gegeven terwijl er achterop de kassa bon staat dat overal 10% korting wordt gegeven als je bij de Memberclub behoord. (dat ben ik) 2. Het horloge stond geprijst op 87,99 euro bij het afrekenen moest ik 88,99 euro betalen. Dit zij twee misleidende punten waardoor mijn vertrouwen in het bedrijf volledig weg is. IK moet er goed over nadenken of ik nog bij Lucardi mijninkopen moet gaan doen.

Beoordelingen voor Lucardi Juwelier Maarssen

Klantvriendelijke bediening
Ben daar zó goed geholpen
Netjes en snel geholpen
Vriendelijk personeel

De via internet bestelde ring.

De via internet bestelde ring voldeed toch niet aan mijn verwachting. Naar de Lucardi winkel in Maarsenbroek gegaan, en de ring retour gegeven. Dit was geen enkel probleem, en binnen een uurtje de mail gekregen dat alles was verwerkt, en dat binnen een paar dagen het aankoopbedrag terug gestort werd. Prima service.
18 feb 2024
Super fijne voorlichting en het meedenken van een hele jonge verkoopster (Sophie) Ze schoot mijn oorbellen en werkte gestructureerd, schoon en ontzettend vriendelijk!!
Dat ze je eerst ff laten lopen om te kijken maar ze moeten je wel gedag zeggen als je binnenkomt( dan laten ze zien dat ze ons hebben binnen zien komen )
Een hele jonge enthousiaste verkoopster die ons gedag zei, goed geholpen met leuke ideetjes/adviezen/tips en ze was beleefd👍🏻
17 feb 2024
De one line shop werkt vaak beter dan de fysieke winkel. Maar die is weer prettiger om de spullen te bekijken
De mededwerkster heeft me leuk geholpen, zij was vriendelijk en behulpzaam!
Vandaag heel vriendelijk geholpen! Dat maak je niet veel meer mee👌
Vriendelijk personeel ondanks het feit dat ze alleen stond
Zeer prettige verkoopster, nam de tijd en niets teveel
EV
Esther v.
Maarssen
9 mrt 2024
Vriendelijk personeel met verstand van zaken...
Zeer vriendelijk en kundige verkoopster
Vriendelijke behulpzame goede service
Een hele vlotte en fijne hulp gehad!
Vriendelijk en goed geholpen