Lucardi Juwelier Maarssen

214 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden374 beoordelingen in totaal

10 nov 2023
Fijn en vriendelijk geholpen. Batterij van horloge terplekke vervangen. Super service bij ruilen van ketting.

12 jul 2023
1.Bij aankoop van een horloge (merk Lotus) werd geen 10% korting gegeven terwijl er achterop de kassa bon staat dat overal 10% korting wordt gegeven als je bij de Memberclub behoord. (dat ben ik) 2. Het horloge stond geprijst op 87,99 euro bij het afrekenen moest ik 88,99 euro betalen. Dit zij twee misleidende punten waardoor mijn vertrouwen in het bedrijf volledig weg is. IK moet er goed over nadenken of ik nog bij Lucardi mijninkopen moet gaan doen.

Beoordelingen voor Lucardi Juwelier Maarssen

20 apr 2024
20 apr 2024
19 apr 2024

Verkoopster nam alle tijd voor me.

De verkoopster nam alle tijd voor mij, zeer behulpzaam en gaf goede toelichting omtrent de verschillende materialen- en soorten van de ringen waarnaar ik op zoek was. Het resultaat was dat ik met 3 ringen naar huis ging: de vriendschapringen waren 1+1 en op de zilveren ring 20% korting met de membercard. Ikben er heel blij mee.
De collectie is altijd leuk en gevuld. De mensen die er werken in de winkel zijn altijd super! Ze helpen met het uitzoeken van een leuk model en de goede maat. Ze maken echt tijd voor je.

Vriendelijk en behulpzaam

De dame die ons hielp was vriendelijk en goed benaderbaar, zonder opdringerig te zijn. Ook reageerde ze leuk op mijn dochter (11) en hielp haar met het uitzoeken van een mooie ring
7 apr 2024
Ik koop altijd mij sieraden bij jullie en ik vindt dat het zo goed en lang mooi blijft ook al zwem je er mee of van alles ik verkleurd niet en daar ben ik altijd super blij mee
13 apr 2024
Goed: Vriendelijk en behulpzaam personeel. Aandachtspunt: volgens website was artikel op voorraad in winkel, echter artikel bleek niet op voorraad te zijn.
Ben hartstikke netjes geholpen zou niet zeggen dat er iets beter kan als dat er vandaag gedaan is
23 mrt 2024
Ik werd fantastisch geholpen (met een moeilijke grafeer klus) - heel fijn en heel vriendelijk.

Jong lief meisje

De lieve jonge, vrolijke dame die de klanten zo vriendelijk helpt!
Ben altijd vriendelijk geholpen, en alles werd goed uitgelegd
Veel keus in sieraden. Aardige verkoopster
Vriendelijk personeel. Zeer behulpzaam.
De behulpzaamheid van de medewerker.
20 mrt 2024
Goede service en goede kwaliteit
Medewerker was zeer behulpzaam
Personeel is lief en verzorgd