houtvantoen.nl- Logo - Beoordelingen

houtvantoen.nl

73 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden130 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 17 okt 2022
houtvantoen.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Beoordelingen voor houtvantoen.nl

FB
Freddie B.
Siddeburen

Twee trappen

Contact en afspraken waren erg goed. Snelle reacties en niet onbelangrijk, de trappen zien er prachtig uit
Antwoord van houtvantoen.nl
Goedendag, Hartelijk dank voor uw mooie recensie! Wij wensen u veel plezier met de trappen!

Mooie producten

Prettig ontvangst in de showroom. Mooi product (tv meubel en lossen planken)en volgens afspraak geleverd.
Antwoord van houtvantoen.nl
Goedendag, Hartelijk dank voor uw mooie recensie! Wij wensen u veel plezier met uw bestelling!
28 aug 2023
Samen een ontwerp gemaakt, en deze is tot in de puntjes uitgevoerd. Een prachtige kast geworden!
11 sep 2023

Mooi meubel naast open haard

Hebben een prachtig meubel op maat gemaakt naast mijn open haard. Luisteren naar wat je zegt.
1 nov 2023

Top

Alles duidelijk.. afspraken zijn nagekomen. Bestelde product is precies zoals ik het wilde…
2 nov 2023
17 jun 2023

Tv meubel

Hartelijk ontvangen in hun showroom. Mooie spullen allemaal handwerk. Goede service
21 jul 2023

Mooi product!

Goede communicatie, op tijd geleverd en super kwaliteit. erg tevreden!
14 aug 2023
4 okt 2023
Een prachtige op maat gemaakte tafel geleverd! Heel blij mee!
5 okt 2023
28 aug 2023
Hele goede service en goede communicatie. Zeer tevreden.
11 sep 2023
19 jul 2023
Goede service, meubels netjes afgeleverd en geplaatst.
20 jul 2023
Alles volgens afspraak, en prachtige tafel geleverd
Antwoord van houtvantoen.nl
Er word naar je geluisterd en ze doen wat ze zeggen
Antwoord van houtvantoen.nl
Zeer fraaie tafel, staat prachtig in het interieur!
22 jun 2023
Professioneel bedrijf met uitstekend vakmanschap.
22 jun 2023
21 jul 2023

Perfect

Mooi gemaakt, naar onze wensen geluisterd!
14 aug 2023
18 jan 2024
Mooie tvmeubel goede kwaliteit
Antwoord van houtvantoen.nl

Ik ben heel tevrede met mijn tv meubel

Ik ben heel tevrede met mijn
Top!!
18 jan 2024
Goedendag, Hartelijk dank voor uw recensie! Wij wensen u veel plezier met uw bestelling!