houtvantoen.nl- Logo - Beoordelingen

houtvantoen.nl

73 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden130 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 17 okt 2022
houtvantoen.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Beoordelingen voor houtvantoen.nl

Leuk bedrijf in de polder misser bij levering

Leuk bedrijf in de polder, netjes te woord gestaan en keurige levering op afstand. Bestelde "2 oud houten planken" bleken ook echt te oud om nog te gebruiken. Planken bleken "scheluw" en niet te gebruiken om wat op te zetten of netjes af te hangen. Vuile vlekken (oud vet of olie in het hout) wat "oud" deed vertalen naar vies en vuil. Als decoratieve plank dus niet gebruiken. Jammer. Vanwege afstand geen actie genomen.
19 mrt 2024
Fijn dat de levering en het contact goed zijn gegaan. Vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent met het product. Wij hebben hier inderdaad nog niets over gehoord. Aangezien wij u ook foto's van de planken hebben gestuurd voordat we deze hebben opgestuurd, had ik deze beoordeling niet verwacht. Wij hechten veel waarde aan klanttevredenheid en willen dan ook dat iedereen tevreden is, maar daarvoor moeten we wel de kans krijgen. Ik heb contact met u opgenomen, maar helaas nog geen reactie ontvangen. We horen het graag. Gijsbert

Goede service en goede kwaliteit

ik kon nog de afmeting van het meubel aanpassen omdat we ons hadden vergist, gewoon een hele fijne service. Ondertussen staat het meubel bij ons thuis en het ziet er mooi uit. Erg blij mee!
Antwoord van houtvantoen.nl
Goedendag, Hartelijk dank voor uw mooie recensie! Wij wensen u veel plezier met uw bestelling!

Wat een vakwerk!

Wat een geweldig resultaat van onze trap. Prachtig gemaakt, vakwerk! Aardige, serieuze en nette jongens. Bedankt.

Mooi TV meubel

Goed advies en netjes thuis afgeleverd. Helemaal blij mee.
Antwoord van houtvantoen.nl
Netjes op tijd, tijdig voorzien van info en juist bezorgd.
Antwoord van houtvantoen.nl
Goed, direct en op tijd. Mooie kwaliteit ‘oud’ hout.
Antwoord van houtvantoen.nl
Prachtige meubelstukken, een voor een uniek.
Antwoord van houtvantoen.nl
Top kwaliteit meubel, op maat gemaakt
Antwoord van houtvantoen.nl
Super bedrijf! Mooie meubels..
Nette service mooie meubels
Antwoord van houtvantoen.nl
Goedendag, Hartelijk dank voor uw recensie! Wij wensen u veel plezier met uw bestelling!

Heel fijn bedrijf!

Goede service, netjes en correct. Leuke jonge club mensen. Alles gaat in goed overleg. Er is veel mogelijk. Wij konden tussentijds ook nog naar ons gemaakte tafelblad kijken. Of de bewerking goed was of dat het blad toch nog gezandstraald moest worden. Dit laatste hebben we alsnog laten doen. Met echt een Supermooi resultaat.

TV-meubel en wandplank

Wij hebben een tv-meubel en wandplank besteld en zijn hier enorm blij mee. Op locatie kun je de houtsoort en beugels zelf samenstellen. Je kunt niet het daadwerkelijke hout zelf uitkiezen maar je kunt wel voorkeuren opgeven waar goed rekening mee wordt gehouden. Het enige min punt is de reistijd vanuit het westen.
23 nov 2023
22 sep 2023

Prachtig resultaat traprenovatie

Onze trap laten renoveren met oud eiken. Werkelijk prachtig geworden! Vakwerk. Vriendelijk en geduldig bedrijf. Luisteren naar wat je echt wilt. Komen afspraken na. Zijn heel blij met het mooie eindresultaat.
25 sep 2023
Goedendag, Hartelijk dank voor uw mooie recensie! Wij wensen u veel plezier met de trap!

Mooie meubels

Ze hebben super mooie meubels. Alles kunnen ze naar eigen zin maken. En ook zelfs meubels maken die niet in hun assortiment zitten. Wij hebben meerdere meubels van Hout van Toen en zijn heel tevreden.
21 aug 2023
Dat ze contact opnemen omdat het niet op tijd af was. En het speciaal zijn komen brengen op de dag dat het ons wel uit kwam. Ook netjes op zijn plaats gezet. Vriendelijke jongens. Zeker een aanrader.
24 aug 2023
22 sep 2023
Goed en fijn geholpen in de winkel. Afspraken worden nagekomen. Communicatie verloopt laagdrempelig en op een fijne manier. Niks aan toe te voegen. Ga vooral zo door.
25 sep 2023
18 jan 2024
Vriendelijke ontvangst en een goed advies bij aankoop. Goed op de hoogte gehouden m.b.t. de bezorging van de aangekochte spullen.
24 nov 2023
Goede service Ik heb één opmerking over het metalen schap voor en achter zijde scherp en veel bramen ( dit kost vingers ).
12 sep 2023
Deskundig; Zeer klantvriendelijk; behulpzaam bij kiezen van kleurtinten; communicatief; goed bereikbaar; goede aflevering
14 sep 2023