saxoprint.nl- Logo - Beoordelingen

saxoprint.nl

84 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.100 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 8 mrt 2017
saxoprint.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

13 okt 2023
17 flyers laten drukken en prima in orde, verzonden in goede dozen en nu nog wachten op een gevouwen folder die DPD is kwijtgeraakt. Goede hulp van de Engelstalige helpdesk, maar het zou handiger zijn als je in je eigen taal terecht zou kunnen, ook telefonisch, heb het idee dat het nu is uitbesteed aan een bedrijf in India. Niets mis mee, maar niet iedereen is het Engels even goed machtig.

19 nov 2023
Het uploaden van het bestand was een drama. Ik heb betaald voor professionele bestandscontrole, je hoort dan een e-mail te ontvangen zodra er iets niet goed is. Deze e-mail heb ik geen enkele keer ontvangen. In eerste instantie is mij verteld door de klantenservice dat ik het kleurprofiel FOGRA 52 moest gebruiken. Na 3!dagen moest het in ene FOGRA 51 zijn. Na alles weer aangepast te hebben bleek het nog steeds niet juist te zijn. Dit alles was alleen zichtbaar in het klantenpanel. Na telefonisch contact heeft Saxoprint mij het juiste kleurprofiel doorgestuurd (weer FOGRA 51). Voor de zekerheid dit profiel opnieuw geïnstalleerd en het bestand wederom opnieuw gemaakt. Nu bleek het bestand weer niet juist. Uiteindelijk moest ik Saxoprint toestemming geven om het bestand aan te passen, maar weet nu dis nog steeds niet wat er fout was.

Beoordelingen voor saxoprint.nl

Industrieweg, Leerdam
SS
Sara S.
Rotterdam
Drukwerk is top, de klantenservice al jaren een dikke tien. Ik ben zeer tevreden over Saxoprint. Een aanrader!
Gemak in gebruik en communicatie
Prijs, website overzicht
De site zit voor een leek niet logisch in elkaar. Ik heb de bestelling 2x moeten doen. De eerste x zat het ontwerp er niet in en dat kon ik niet goed zien voordat ik afrekende. De tweede x gelukkig wel. De klantenservice is in het engels en ook nog mensen die dan met een flink accent spreken. Ze hebben me verder wel goed geholpen en via de mail gecommuniceerd. De site gaf steeds aan dat het ontwerp blurry zou worden, dus dat gaf ook twijfel. Uiteindelijk toch besteld met een PNG en risico genomen. Uiteindelijk was het prima. Gelukkig gelukt maar het had wel wat voeten in de aarde.
levering is een drama op dit moment. Afleveringen komen dagen later aan (in deelleveringen) omdat ze koerier in de avond voor ons bedrijf staat en dan niet kan leveren. Hoe ongelooflijk irritant
Antwoord van saxoprint.nl
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons feedback te geven over uw bezorgervaring. Wij waarderen onze klanten en streven ernaar om altijd het beste serviceniveau te bieden. Wij verontschuldigen ons voor de vertragingen die u hebt ondervonden met uw leveringen, en wij danken u dat u dit onder onze aandacht hebt gebracht. We zullen ernaar streven om ook in de toekomst een hoge kwaliteit van dienstverlening te bieden. Nogmaals bedankt voor uw feedback.
13 okt 2023

Prima in orde!

Scherpe prijzen, snel en in prima kwaliteit geleverd.
TW
Tim W.
Heino
30 sep 2023
Reageren snel. Flyers zien er goed uit. Scherp geprijsd. Wel jammer dat er gesuggereerd wordt dat het een Nederlands bedrijf is, maar alleen in het Engels reageren. Misschien een andere transporteur ipv DHL, die wel aan de deur leveren.
PP
Paul P.
Vlieland
Altijd top kwaliteit drukwerk voor een goede prijs en ze komen altijd hun levertijd beloftes na. Doe denk ik al 10 jaar zaken met Saxoprint en hoop dat nog jaren te blijven doen.
12 sep 2023

Alles is geregeld, super.

Vanmorgen gebeld, prettig gesprek gehad. Alles is nu in orde. Ik had ook niet anders verwacht van Saxoprint! Super bedrijf en altijd op kunnen vertrouwen.
FV
Fons V.
Posterholt
8 nov 2023
Prima drukwerk, mooi afgewerkt, goede kwaliteit tegen lage prijs. Snelle verwerking en verzending. Als er vragen zijn kun je ze direct benaderen.
26 aug 2023
Ik ben altijd tevreden plus alleen de posters die waren superslecht. Liggen in de papier kliko. We gaan ze ook niet betalen, slechte druk
19 jul 2023
Super helpful customer service, excellent quality and speed. Use Saxo print in several countries. Always great