BedfunBeoordelingen

Bedfun- Logo - Beoordelingen
Bedfun- Logo - Beoordelingen

Bedfun - Erotische webwinkel - sextoys - lingerie - drogist

In deze webwinkel vind je de meest uiteenlopende artikelen op erotisch gebied. Een online sexshop met een uitgebreid assortiment seksspeeltjes, lingerie en andere producten die gebruikt kunnen worden door hem en haar. Deze erotische artikelen verrijken je seksleven. In deze online seksshop koop je de sextoys op een eenvoudige en discrete wijze. Bestelling gaat zo anoniem mogelijk en de bestelling wordt verpakt in een discrete verpakking. Wanneer je niet thuis bent om de bestelling in ontvangst te nemen, wordt deze niet bij de buren afgeleverd, maar proberen we het de volgende dag gewoon nog een keer.
PecRetail

4.76/5.00

145 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

2 sterren
1 ster

Wat andere klanten zeggen over Bedfun

Snelle levering leuke artikelen
Duidelijk website, ruime keuze aan betaalmogelijkheden en snel geleverd. Mijn vrouw en ik zijn heel blij!
Snelle levering en discreet verpakt. Ik zal zeker via deze website meer bestellen!
Zeer snelle levering, goede kwaliteit
Prettige ervaring.
Op en top ervaring. Goede overzichtelijke site met veel moois, goed geïnformeerd na het bestellen.
Leuk een ruim aanbod. Bezorging prima in orde, blanco doos en stevig verpakt.
Een leuk kerstkado voor mijn vriendin besteld. Het was redelijk vlot binnen.
Dit tevreden over de producten die ik gekregen heb. Voelen stevig en solide aan! Mijn vrouw is er ook heel blij mee :)
Prima ervaring. Ondanks de drukke tijden de levering aardig op tijd ook.
de levering was zoals gewoonlijk perfect op tijd,het product doet wat het moet doen en is top ,de service was uitstekend.M.V.G. Jacobs Roger
Overzichtelijke site, wat zo fijn is dat het pakketje zo anoniem verstuurd wordt!
De levering was op tijd zoals ze hadden gemeld,het product doet wat het moet doen,en de service was top
Producten zien er mooi uit en voelen robuust aan.
Alles ging perfect de levering was binnen de tijd,het product doet wat het moet doen,en de site is overzichtelijk en makkelijk
ruim aanbod correct service
Prima ervaring wederom. Bezorgen ging weer lekker vlot.
Prima webshop! Producten selecteren ging snel en eenvoudig.. levertijd (volgende dag) was zoals gezegd. (20.45 besteld).. Neutrale levering en producten prima in orde. Zou hier zeker opnieuw bestellen..
Prima in orde. Goede en snelle ervaringh!
werkt niet goed sorie