SlaapkamerpretBeoordelingen

Slaapkamerpret - Erotische webwinkel - sextoys - lingerie - drogist

In deze webwinkel vind je de meest uiteenlopende artikelen op erotisch gebied. Een online sexshop met een uitgebreid assortiment seksspeeltjes, lingerie en andere producten die gebruikt kunnen worden door hem en haar. Deze erotische artikelen verrijken je seksleven. In deze online seksshop koop je de sextoys op een eenvoudige en discrete wijze. Bestelling gaat zo anoniem mogelijk en de bestelling wordt verpakt in een discrete verpakking. Wanneer je niet thuis bent om de bestelling in ontvangst te nemen, wordt deze niet bij de buren afgeleverd, maar proberen we het de volgende dag gewoon nog een keer.
PecRetail
Toermalijndreef 46
7828AS Emmen
R. Mulder

Beoordelingen voor Slaapkamerpret

4.72/5.00

121 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

2 sterren

Wat andere klanten zeggen over Slaapkamerpret

Fijne ervaring gehad met bestellen bij deze shop. Fijn bestelproces, goede betaalmogelijkheden en snel in huis ook nog eens.
Uitstekend in orde allemaal. Het bestellen ging er gemakkelijk en snel.
Ben regelmatig klaar gekomen het voelt goed
ik heb alleen een pakkett en in doos van het product gekregen het product zelf niet
Antwoord van Slaapkamerpret
Beste klant, Wat vervelend voor u. We hebben een zeer strenge eindcontrole per pakket op productniveau en totaalgewicht. We kunnen dus heel makkelijk nakijken of het gewicht klopt met wat er bij de PostNL gemeten is. We kijken dit even na en nemen dan contact met u op. Rick Klantenservice
tis een zeer goed site en vlug levering . top
Het was allemaal perfect!
Super snelle levering. Product zoals omschreven
Supertevreden met de producten.
Heb meerdere shops bekeken. Deze winkel heeft een mooi aanbod en zijn over het algemeen ook een stuk goedkoper dan de andere shops die ik bekeken heb. Dik tevreden dus!
Prima shop!
Super service en klantvriendelijkheid en snelle levering!
Snelle en discrete levering ; producten die ik bestelde waren heel goed . 1 product vondt ik persoonlijk minder van uitzicht en materiaal . Er stond bij de beschrijving super zacht materiaal ; en dat is niet het geval. Dit is wel jammer omdat ik het product niet kan retourneren
Vond het een beetje eng te bestellen voor de eerste keer bij zo'n winkel. Werkelijk alles ging voortreffelijk. Mooie discrete verpakking. Niks op aan te merken!
In ieder geval een snelle levering & content van de bestelde hoederen
Degelijke ervaring, prima producten. Helemaal niks mis mee. Volgende keer hier weer bestellen!
Snel geleverd!
Gewoon een prettige ervaring. Hebben de boel goed voor elkaar van bestellen tot leveren. aanrader!
Nadat ik besteld had, had ik het de volgende dag al in huis!
prima ervaring, geen verdere opmerkingen
Prima ervaring, niks op aan te merken. Leuke producten!