SlaapkamerpretBeoordelingen

Slaapkamerpret - Erotische webwinkel - sextoys - lingerie - drogist

In deze webwinkel vind je de meest uiteenlopende artikelen op erotisch gebied. Een online sexshop met een uitgebreid assortiment seksspeeltjes, lingerie en andere producten die gebruikt kunnen worden door hem en haar. Deze erotische artikelen verrijken je seksleven. In deze online seksshop koop je de sextoys op een eenvoudige en discrete wijze. Bestelling gaat zo anoniem mogelijk en de bestelling wordt verpakt in een discrete verpakking. Wanneer je niet thuis bent om de bestelling in ontvangst te nemen, wordt deze niet bij de buren afgeleverd, maar proberen we het de volgende dag gewoon nog een keer.
PecRetail

4.73/5.00

50 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

2 sterren
1 ster

Wat andere klanten zeggen over Slaapkamerpret

Product werkt uitstekend, zeer netjes verpakt. Niet in een te kleine doos waardoor het niet snel zal zoek raken bij het vervoersbedrijf. Moest in het begin wel even wennen bij het testen, leek wel een wilde muis die kamer wilde uitvluchten ;-)
Top
Snel geleverd
Tweede keer hier besteld, was weer lekker snel binnen!
Fantastisch, supersnel geleverd!
Tevreden klant.
Zo hoort het te zijn
1 week geleden
Wederom netjes optijd, fijne producten!
1 week geleden
Voordelig, snelle levering. Voorraad is beperkt Veel word aangeboden alleen niet leverbaar. Maar er word beloofd te berichten wanneer het product weer leverbaar is.
Netjes en snel geleverd.
1 week geleden
Snelle levering Kan Produkt nog niet beoordelen, ben bezig met toepassing
2 weken geleden
Prima in orde, op de site kun je alles makkelijk vinden met behulp van zeer uitgebreide producteigenschappen waar je op kan filteren. Dat zie ik niet bij andere shops. Aanrader dus!
2 weken geleden
Product is zoals het beschreven werd. Het was erg discreet verpakt en verzonden. Dat vond ik ook erg prettig!
2 weken geleden
Zeer content met de artikelen
2 weken geleden
Erg grote doos voor een klein product. Ik denk dat dit misschien wel wat duurzamer zou kunnen. Fijn dat er in ieder geval geen gebruik wordt gemaakt van plastic. Levering duurde langer, maar dat is niet gek in corona-tijden. Jammer dat bezorging niet in de avond kan ( kan tegen extra betalen). Levering is netjes en discreet. Het personeel is super vriendelijk en behulpzaam.
3 weken geleden
Alles was in orde daar ben ik blij mee en mijn vriendin ook
geen
3 weken geleden
Leuke shop goede ervaring mee !
Weet vrij zeker dat ik had aangegeven om af te leveren op een package point, Dit is alsnog naar mijn huis-adres gestuurd (Corona lever issues?) tevens bleek de vermelde afmeting op het product van de pocket-pussy te gaan om de buiten afmeting, en niet de binnen afmeting. De specificatie staat wel op de verpakking maar incompleet op de site Iets minder pret dan ik had gehoopt hierdoor / te klein
 Antwoord van Slaapkamerpret
3 weken geleden
Dag Jeroen, Bedankt voor je review. Dat is vervelend om te horen. Je mag hiervoor altijd contact opnemen met de klantenservice. Mocht er iets niet goed gebleken zijn, dan vinden we altijd een goede oplossing. Vriendelijke groet, Klantenservice Slaapkamerpret
4 weken geleden
Alles ok, top!