planethappy.nl

225 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.553 beoordelingen in totaal

Duidelijke, gebruiksvriendelijke website en snelle levering. Fijn dat het winkelmandje makkelijk bedienbaar is, dat is niet altijd zo, en je boodschappen blijven er in staan, ook als je een dagje later pas terug komt om verder te shoppen. Ik bestelde 's nachts en kreeg met vijf minuten al een mail dat de order verzendklaar stond! Producten in goede conditie geleverd.

De bestelling kwam te laat, en je moet geld betalen (4,95) om de spullen überhaupt te kunnen retourneren. Inleveren bij een winkel is niet mogelijk. Bijzonder slechte service en onbeleefd via de mail. Geen retourformulier meegeleverd maar die moet je opvragen via de klantenservice en zelf printen. Heel jammer, spijt dat ik een bestelling gedaan heb. Nooit meer...

Beoordelingen voor planethappy.nl

10 jun 2023
Service van de zaak goed. Alleen bezorging verliep rommelig via Post. nl. Berichtje dat het bezorgd was, maar kwam later.
3 mei 2023
Goede levering, grote voorraad. Leuke site om te bestellen.zoals u zie bestellen we voornamelijk Jellycat. Onze favoriet.

Prima

Ik heb alleen ervaring met de webshop. Een spel besteld voor de feestdagen. Snel verzonden en keurig verpakt. Prima.
3 mei 2023
Keurig mooi compleet product. Fantastische klantenservice. Heel prettig en ik bestel in de toekomst zeker nog eens!
8 aug 2023
Mooi assortiment en producten die op voorraad zijn worden erg snel afgeleverd Keurig op de hoogte gehouden.
4 mei 2023
It was a day later than expected, but the assistant in the shop was very helpful and friendly
17 dec 2023
Mooi assortiment. Als het niet op voorraad, kan het snel geleverd worden. Heel fijn personeel

Super klantvriendelijk

Mooie producten, maar vooral enorm goed en snel geholpen door een medewerker. Heel blij mee.
19 okt 2023

nette service, mooie winkel

ruim aanbod, snelle levering, makkelijk ophalen en terugbrengen, nette service, mooie winkel
20 okt 2023
Goed telefonisch bereikbaar, stonden me goed te woord en alles is naar tevredenheid gegaan
9 mei 2023
Goede klantenservice. Luistert niet alleen naar klachten en vragen maar ook naar tips.
25 dec 2023
Online besteld en afhalen in de winkel. Alles netjes ingepakt en een blij kleinkind!
Heel fijn geholpen aan de voor een extra bestelling erbij. Hele goede service
3 mei 2023
Geweldig assortiment verantwoord en creatief speelgoed. En goede kwaliteit.
21 jul 2023

Fijn contact

Telefonisch contact was fijn nadat we een product te weinig was opgestuurd.
LV
Loes V.
Arnhem
Snelle verzending, ruime keuze en bij ophalen vriendelijke medewerkers.
3 mei 2023
Wagons "personenvervoer" dienen afzonderlijk te kunnen worden gekocht.
4 jul 2023
Bestellen en in de winkel ophalen, leuk verpakt als cadeau en klaar.
Prettige winkel, met vriendelijk personeel en een nooit assortiment
JS
Jelle S.