planethappy.nl

225 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.553 beoordelingen in totaal

Duidelijke, gebruiksvriendelijke website en snelle levering. Fijn dat het winkelmandje makkelijk bedienbaar is, dat is niet altijd zo, en je boodschappen blijven er in staan, ook als je een dagje later pas terug komt om verder te shoppen. Ik bestelde 's nachts en kreeg met vijf minuten al een mail dat de order verzendklaar stond! Producten in goede conditie geleverd.

De bestelling kwam te laat, en je moet geld betalen (4,95) om de spullen überhaupt te kunnen retourneren. Inleveren bij een winkel is niet mogelijk. Bijzonder slechte service en onbeleefd via de mail. Geen retourformulier meegeleverd maar die moet je opvragen via de klantenservice en zelf printen. Heel jammer, spijt dat ik een bestelling gedaan heb. Nooit meer...

Beoordelingen voor planethappy.nl

20 jan 2024
13 jan 2024
7 jan 2024
6 jan 2024
Bestelling na 1 week nog steeds niet ontvangen en ook geen bericht hierover. Na 1 week zelf gebeld naar de klantenservice,bleek 1 van de 2 bestellingen niet leverbaar en gedoe met desbetreffende leverancier. Heb mijn geld teruggekregen en vriendelijke geholpen.
27 jan 2024

Geen communicatie

Bestelling liet langer op zich wachten. Geen communicatie vanuit planet happy. Tot twee keer toe moest ik zelf contact opnemen voordat er een alternatief werd geboden.

Gebruiksvriendelijke website, snelle levering, producten naar wens

25 mei 2023

Betrokken en behulpzaam

Er ging iets mis met de bezorging bij PostNL en daardoor dreigde het pakket niet op tijd voor de verjaardag geleverd te worden. Petra van Planet Happy heeft toen alles uit de kast gehaald om het pakket toch op tijd geleverd te krijgen. Ze was heel begripvol in haar communicatie en heel betrokken. Dat was top.
10 sep 2023

Mooi speelgoed, fijne winkel

Ik heb de winkel in Driebergen bezocht en was blij verrast door het prachtige speelgoed en prettige indruk die het contact in de echte winkel maakte. Dat gecombineerd met het feit dat je alles via internet bij hen kan bestellen en de accurate afhandeling daarvan. Je kunt op ze rekenen.
3 aug 2023
Uitstekende service: snel verzonden, duidelijk met zorg ingepakt en zelfs met een mooie attentie erbij (altijd leuk!) en toen bleek dat de levertijd een dag later zou worden kon het afleveradres nog tot laat worden gewijzigd (de ontvanger kreeg het kado zo tóch nog op tijd).
4 aug 2023
Perfect transaction! Communicated with Planet Happy regarding the product, price and shipping. The staff were very responsive and pleasant in all our communications. My purchase was shipped timely and it arrived in pristine condition as advertised and pictured. 5⭐️Sale!!
3 mei 2023

Happy 👍

Duidelijkheid over het levertijd. Leuke, originele en kwalitatief goede artikelen. Mijn kleinkinderen zijn blij met hun kadoos en hebben er al menig keer samen mee gespeeld. Binnenkort zijn er weer een paar jarig dus ik ga de site maar weer eens openen 👍
25 jul 2023
Snelle, servicegerichte shopervaring. Ik koos ervoor om het gratis in een winkel te laten bezorgen. Er werd me gelijk gevraagd of het een cadeautje betrof (en dat was zo) en of ik het ingepakt wilde hebben. En zo geschiedde.
6 mei 2023
Prachtig product die helemaal perfect en compleet is zoals hoort. De korting werd niet conform weergave in de betaallink verwerkt maar na contact met de klantenservice is dit keurig aangepast en opgelost.

Bestelling zelf opgehaald in de winkel

Ik had aangegeven dat ik mijn bestelling op wilde halen in de winkel. Ik werd hierover gebeld toen mijn pakket was aangekomen en ik werd heel vriendelijk geholpen door het personeel.
17 mei 2023
Ik kon het pakket gratis in Nijmegen ophalen. Zelfs nog 5 minuutjes na sluitingstijd want ze waren er toch nog wel even. En netjes als kado ingepakt. Topservice!
15 aug 2023
Super goede klantenservice, denken goed mee. Snelle service en netjes verpakt. Mooie producten en een fijn assortiment. Veel keus.
Heel fijn dat ik zo kort voor Sinterklaas het gezochte (en her en der uitverkochte) speelgoed bij Planet Happy kon ophalen!