planethappy.nl

225 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.553 beoordelingen in totaal

Duidelijke, gebruiksvriendelijke website en snelle levering. Fijn dat het winkelmandje makkelijk bedienbaar is, dat is niet altijd zo, en je boodschappen blijven er in staan, ook als je een dagje later pas terug komt om verder te shoppen. Ik bestelde 's nachts en kreeg met vijf minuten al een mail dat de order verzendklaar stond! Producten in goede conditie geleverd.

De bestelling kwam te laat, en je moet geld betalen (4,95) om de spullen überhaupt te kunnen retourneren. Inleveren bij een winkel is niet mogelijk. Bijzonder slechte service en onbeleefd via de mail. Geen retourformulier meegeleverd maar die moet je opvragen via de klantenservice en zelf printen. Heel jammer, spijt dat ik een bestelling gedaan heb. Nooit meer...

Beoordelingen voor planethappy.nl

De bestelling is goed aangekomen, maar had graag wat meer informatie over de duur van de levering.

Blij met het product

Het product voldeed aan mijn verwachtingen. Ik heb een viltendoek gekocht om op te leg-puzzelen.

alles verloopt soepel.…

je besteld een product via de website en haalt het op in de winkel. alles verloopt soepel.
18 feb 2024
Fijne website, snel bezorgd, enorm goed geholpen door de vriendelijke klantenservice
AS
Anna S.
Nijmegen
24 feb 2024
Persoonlijke aandacht, mooie producten

Aankoop

Goed artikel, snelle correcte levering
3 feb 2024
Snelle levering, goed verpakt.
Heel klantvriendelijk
17 feb 2024
3 feb 2024
YB
Yvonne B.
Nieuwegein
20 jan 2024
Ontdekking deze winkel die ik bezocht heb in Driebergen. Een èchte schatkamer (Legokluis) zelfs. Goed speelgoed, erg veel keuze en daardoor ook inspiratie. Ook via website makkelijk bestellen en reserveren.
De mensen in de winkel in Arnhem zijn ontzettend aardig en weten heel goed wat ze in huis hebben. Geven ook goed Davies en denken mee. Prima zaak!
6 jan 2024
Snelle levering, goed verpakt en mooie uitvoering van de blokkenkar
Bestelling binnen 24 uur ontvangen. Keurig!
Snelle levering, precies zoals op de foto.
Goed geregeld, retour netjes ontvangen
Snelle verzending, netjes ingepakt
Mooi product en snelle levering.