dartshopper.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 7-1-2020
Laatst gewijzigd op: 7-7-2022
dartshopper.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij dartshopper.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 7-1-2020
Laatst gewijzigd op: 7-7-2022

Beoordelingen voor dartshopper.nl

11.712 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Mijn klacht bij de klantenservice is afgehandeld dus tijd voor een beoordeling. Hulde voor het assortiment van dartshopper. Voor ieder wat wils voor prima prijzen. Bij mijn laatste bestelling was iets verkeerd gegaan. Ik had enkele verkeerde artikelen ontvangen en had een artikel ontvangen wat anders was als de omschrijving op internet deed vermoeden. Hierop heb ik contact gezocht met de klantenservice. Zij gaven aan dat het even kon duren voor mijn klacht in behandeling genomen zou worden. Dit was ook zo maar ben wel perfect geholpen. De artikelen welke ontbraken worden alsnog opgestuurd. Het retourneren van de overige artikelen is gratis.

Meer dan 2 weken geleden een bestelling geplaatst. Hier op volgend netjes 2 track and trace codes ontvangen. 1 van de 2 pakketten netjes de volgende dag ontvangen, die andere is op de verkeerde route terecht gekomen en uiteindelijk retour afzender gegaan. Tot zo ver begrijpelijk, kan gebeuren. Echter heb ik na een paar dagen geprobeerd contact op te nemen met Dartshopper, maar dat is compleet ONMOGELIJK. Mail gestuurd, waar ik na MEER DAN 2 WEKEN nog steeds op een antwoord wacht. Telefonisch zijn ze onbereikbaar 'vanwege corona'. Vorige week nog een keer een mail gestuurd, ook daar wacht ik nog steeds op een antwoord. Inmiddels het gevoel dat ik opgelicht ben, aangezien contact opnemen onmogelijk is. Zij hebben echter wel nog steeds mijn geld. Heb dit nog nooit meegemaakt. Als ik 0 sterren had kunnen geven had ik het gedaan.

Beoordelingen voor dartshopper.nl

Valt niks zinnigs te zeggen. Aanklikken wat je wilt, en twee dagen later had ik het in huis, volledig naar wens.
Vond men pakketje wat vervrommeld in de brievenbus, niet zo heel netjes, voor de rest netjes op tijd geleverd .
Snelle levering en zeer prettige klantenservice, eventuele problemen worden zeer snel en correct afgehandeld.
Diverse darts spullen besteld..goed op de hoogte gehouden van verwerking en verzending..prima afgeleverd!
Heel blij met de levering de producten waren goed verpakt en van goede kwaliteit ben heel tevreden er mee
Heel mooi overzicht van de artikelen enorm veel keuze goeie prijzen ,en heel vlotte service een aanrader
Snelle en goeie verzending met keuze in de avond en live te volgen, producten perfect zoals omschreven.
Het is goed maar ik heb mijn bonis punten nooit gekregen, en ik heb al heel veel bestelt bij jullie
Telkens ik bestel bij Dartshopper is het binnen de 3 dagen geleverd , en telkens goed verpakt
Zijn super mooie pijlen en goed kwaliteit we zijn grote fan van Dimitri en van jullie winkel
Alles verliep vlot bestelling, levering, grote keuze en je word goed op de hoogte gehouden.
Snel en volgens voorziene tijd geleverd. Er is echter 1shaft stuk van de bestelde pijltjes.
Nadat niet geleverd was wat besteld was, is dit prima opgelost en is het nu dik in orde.
laagste prijzen en perfecte afhandeling van de bestelling. Vlot en goed verpakt geleverd
Op verzoek zelfs een gepersonaliseerd product super snel en netjes geleverd. Heel fijn!
Super levering veel op voorraad mooi flight laten bedrukken met uitstekende kwaliteit
Nooit nog iets me b post verzenden altijd miserie mee voor de rest ben ik tevreden
Vlotte service en afhandeling bestelling, prima kwaliteit ,scherp in prijs, top 👍
Statusberichten zijn heel correct, pakketten zijn Verzorgd en zeer snel geleverd
Op en top service. Woensdagnamiddag besteld en donderdagmorgen al ontvangen.