Lucardi Juwelier Bergen op Zoom

142 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden237 beoordelingen in totaal

4 sep 2023
Ik werd geholpen door een hele aardige winkelmedewerkster. Ik kwam voor meerdere sieraden. Rustige uitstraling, ze nam de tijd voor me. Heeft extra ook nog mijn ringmaten opgenomen en voor me opgeschreven zodat ik op de website voortaan weet welke ringmaat ik moet bestellen. Ik had nog een oude klantenkaart die niet meer geldig was maar er werd in de winkel direct een nieuwe voor me aangemaakt zodat ik kon profiteren van de 10 % korting. Ik ging blij de winkel uit met mijn 2 ringen en hangertje. Bedankt voor deze positieve winkelervaring.

2 nov 2023
Onze oude klantenkaart werkte niet meer. We wilden een nieuwe klantenkaart aanmaken, maar het internet werkte niet in de winkel. Dit was al een bekend probleem volgens de verkoopster. Zo lukte het dus niet om een klantenkaart aan te maken. Toen vroegen we of we niet toch de 10% korting konden krijgen, omdat we tenslotte wel een klantenkaart wilden aanmaken, maar het om technische reden niet lukte. Hierbij werden wij zeer onvriendelijk te woord gestaan; winkelmedewerker liep weg en zei ‘Die 10% korting ga je echt niet krijgen.’ Als het aanmaken van een kaart niet lukt om technische reden waar de klant niets aan kan doen, dan moet je zo klantvriendelijk zijn om de klant dan toch tegemoet te komen met de 10% die iedere member anders ook had gekregen. Daarnaast ging het om een bedrag van 1,80 (10% van 18 euro). Nu ze daar zo moeilijk én vooral onvriendelijk over deden, kom ik daar nooit meer.

Beoordelingen voor Lucardi Juwelier Bergen op Zoom

vriendelijk geholpen
16 mrt 2024

Vriendelijk en gericht naar de klant.

Vriendelijk, meedenkend en wat niet voorradig in de winkel is vrijblijvend bestellen zodat ik alsnog een keuze kan maken. Tot tweemaal toe een zeer prettige ervaring hiermee ondervonden en tot een aankoop heb kunnen besluiten.
3 feb 2024

Hele fijne ervaring.

Hele professionele en vriendelijke dames in de winkel. Wij kwamen voor oorbelletjes te laten schieten, nu bij onze jongste dochter en ze deed het fantastisch. Echt heel professioneel gedaan en snel. Er was geen tijd om na te denken voor onze dochter dus geen traantjes. Iedereen happy! De service aan de kassa was ook helemaal top!
Super mooie oorbellen gekocht Heel blij mee. De winkelmedewerker vroeg of we hulp wilde, vriendelijk aangegeven dat we even zelf wilde kijken en ze heeft ons ook gewoon met rust gelaten tenzij we daadwerkelijk een vraag kwamen stellen. Heel fijn!
11 feb 2024
Prettige verkoopsters, die je rustig rond lieten kijken en je advies gaven waar nodig. Genoeg keuze in de winkel.
Vriendelijk geholpen en alles goed geregeld. Ben erg blij met mijn 2 nieuwe ringen. Ze zijn prachtig.
27 jan 2024
Erg fijn geholpen door een aardige jonge dame 👌 en met aandacht ingepakt! Dankjewel 27/01/2024
Vriendelijke medewerkers,fijn geholpen en een prachtige ring
Heel vriendelijk en goed geholpen.
Snel geholpen
27 jan 2024
Leuk geholpen
4 sep 2023

Bedankt voor deze ouderwets gezellige winkelervaring.

11 jul 2023

Een 10 voor tijd en aandacht

Het was druk in de winkel...maar de dame nam alle tijd om de klanten de aandacht te geven..voor ons waren 2 jonge meiden die angst hadden om oorbellen te laten schieten maar ze nam er alle tijd voor..we zijn even door gaan winkelen en daarna teruggekomen. En ook wij kregen al de aandacht en tijd
24 dec 2023
Ik moest voor drie verschillende type heren armbanden hebben en voor drie jonge meiden/vrouwen een ketting met armband of oorbellen setje. En een setje voor mezelf.En dat twee dagen voor kerst. Ik ben vriendelijk en geduldig geholpen daar ik geen standaard maten voor een van de dames nodig had

Blij kereltje!

Mijn zoontje van 5 wilde al zo lang een ring. De verkoopsters waren heel lief en hebben goed meegedacht. Uiteindelijk een mooi zegelringetje uitgekozen, waarna hij een afbeelding mocht uitzoeken en mocht kijken hoe de machine het plaatje in de ring graveerde. Helemaal trots was hij!
12 jul 2023
Vandaag mochten onze tweeling kleindochters een sieraadje kopen voor hun verjaardag. Dat lukte prima en Oma kocht voor zichzelf ook nog iets leuks. Heel vriendelijk personeel en alles keurig ingepakt. In alle rust konden de meiden hun keuze maken! Topwinkel!
27 mei 2023
Samen met mijn man een kettinkje uitgezocht.Vooraf werd door de verkoopster gevraagd welke lengte ik nodig had. Samen met haar werd tot aankoop besloten. Ze deed het kettinkje bij me om. We zijn prettig geholpen.We waren member...Dus korting !!
Niet duidelijk dat m’n membercard niet actief was (wel mailtje en alles geactiveerd) en daarom heel vreemd dat de korting niet pakte. Pas in de winkel kwamen we erachter. Wel heel netjes geholpen in de winkel
24 nov 2023
In de winkel kon ik het Sint Nicolaas kadootje niet goed vinden. De verkoopster heeft mij daar heel vriendelijk bij geholpen. Ik blij en straks mijn kleindochter blij. Dus er is voor mij geen verbetering nodig.
13 jul 2023
Goede service Top kwaliteit Rustig rondkijken en geholpen worden wanneer nog....love it Ben er vanmiddag geweest, verjaardag cadeau van mijn zoon, en de volgende aankoop staat alweer op mijn lijstje...👌