Lucardi Juwelier Bergen op Zoom

142 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden237 beoordelingen in totaal

4 sep 2023
Ik werd geholpen door een hele aardige winkelmedewerkster. Ik kwam voor meerdere sieraden. Rustige uitstraling, ze nam de tijd voor me. Heeft extra ook nog mijn ringmaten opgenomen en voor me opgeschreven zodat ik op de website voortaan weet welke ringmaat ik moet bestellen. Ik had nog een oude klantenkaart die niet meer geldig was maar er werd in de winkel direct een nieuwe voor me aangemaakt zodat ik kon profiteren van de 10 % korting. Ik ging blij de winkel uit met mijn 2 ringen en hangertje. Bedankt voor deze positieve winkelervaring.

2 nov 2023
Onze oude klantenkaart werkte niet meer. We wilden een nieuwe klantenkaart aanmaken, maar het internet werkte niet in de winkel. Dit was al een bekend probleem volgens de verkoopster. Zo lukte het dus niet om een klantenkaart aan te maken. Toen vroegen we of we niet toch de 10% korting konden krijgen, omdat we tenslotte wel een klantenkaart wilden aanmaken, maar het om technische reden niet lukte. Hierbij werden wij zeer onvriendelijk te woord gestaan; winkelmedewerker liep weg en zei ‘Die 10% korting ga je echt niet krijgen.’ Als het aanmaken van een kaart niet lukt om technische reden waar de klant niets aan kan doen, dan moet je zo klantvriendelijk zijn om de klant dan toch tegemoet te komen met de 10% die iedere member anders ook had gekregen. Daarnaast ging het om een bedrag van 1,80 (10% van 18 euro). Nu ze daar zo moeilijk én vooral onvriendelijk over deden, kom ik daar nooit meer.

Beoordelingen voor Lucardi Juwelier Bergen op Zoom

13 jul 2023
Goede service Top kwaliteit Rustig rondkijken en geholpen worden wanneer nog....love it Ben er vanmiddag geweest, verjaardag cadeau van mijn zoon, en de volgende aankoop staat alweer op mijn lijstje...👌
1 jun 2023

Nieuwe jetting

Ik had een ketting nodig met een dunnere sluiting omdat het nieuwe hangertje niet door het oogje past. Ondanks dat er meerdere klanten stonden te wachten werd alle tijd genomen en goed advies gegeven.
22 jul 2023
Na aankoop eerder deze week bleek het product een (fabricage) fout te vertonen. Steeltje van oorsteker afgebroken. Product valt onder garantie en het aankoop bedrag volledig terug uitbetaald
2 jul 2023

Geweldig

Vanaf het moment dat ik daar binnnen kwam was de medewerker al heel vriendelijk, meteen gevraagd of ik iets nodig had en me geholpen met de member card waardoor je 10 procent korting hebt!
Het is niet alleen mooie en Betaalbaar jewelry maar ook alles wat je wil voor cadeau of voor jezelf kan vinden in lucardi van silver, staal,en goud. Personeel zijn ook vriendelijk.
23 dec 2023
Heel erg goed geholpen en meedenkend met het uitzoeken van kerstcadeautjes. Ze werden ook erg feestelijk en mooi ingepakt! Wat n leuk team daar in Bergen op Zoom. Aanrader!!!
Heel vriendelijk en profecioneel geholpen. Heel goed advies. Ze was heel lief voor gaatjes te schieten bij onze dochter. Verkoopster haar naam was Mattanja
12 aug 2023
Vroeg om oorbellen met sterrenbeeld kreeft. Betaald en voor het inpakken bleek het schorpioen te zijn...Oeps! Kreeft was niet voorradig helaas
19 okt 2023
Fijne service bij Lucardi in Bergen op Zoom en mooi kadootje gekocht voor mijn zus....en nog 10 euro korting omdat ik member ben geworden 🙂
3 okt 2023
De service was goed. Armbandje met naam laten maken was zo klaar dacht echt met mij mee over de letters die ik er voor moest gebruiken
29 okt 2023
Vandaag een geboorte cadeau laten graveren. Zeer behulpzame en aardige dame. Binnen een kwartier was het klaar. Dikke pluim.
RV
Ria V.
Bergen op Zoom

Prettige zaak om te winkelen…

De verkoopster was ontzettend vriendelijke en behulpzaam. Heeft mij ook goed advies gegeven, dat vind ik heel belangrijk.
17 nov 2023

Wat een lief personeel...hebben alle…

Wat een lief personeel...hebben alle tijd om je goed te helpen en je gaat met een blij en goed gevoel weer naar buiten
25 jul 2023
De oprechte liefdevolle aandacht en energie die de dame uitstraalde, met haar passie geholpen. Heel fijn
Vriendelijke medewerkers. Neemt tijd voor je om sieraden te laten zien. Beleefd. Geven goede adviezen.
16 nov 2023
Er werd een ander slotje gemaakt aan mijn ketting. Prima geholpen ondanks dat het een priegelwerk was.
De verkoopster heeft mijn uitstekens geholpen. Ben al jaren klant bij jullie en altijd tevreden!
13 jan 2024
Ik doe al wat jaartjes sieraden bij jullie kopen, en dat is altijd goed. En de service ook.
13 okt 2023
Allemaal top!! Super fijn personeel en snelle hulp. Graveren was in n half uurtje klaar!!!
15 jul 2023
Ketting en oorbellen gekocht voor mijn dochter helaas ketting zelfde dag nog kapot helaas