Lucardi Juwelier Bergen op Zoom- Logo - Beoordelingen

Lucardi Juwelier Bergen op Zoom

187 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden334 beoordelingen in totaal

12 jul 2024
Mooie winkel met goede service ik kwam om een armband en een setje oorbellen terug te brengen omdat de armband toch net iets te klein uitviel en de oorbellen vond ik toch niet helemaal mijn stijl dus ik besloot ze maar terug te brengen ik kwam aan werd direct geholpen echt top zonder moeilijkheden mijn geld terug gekregen en dat ken ik bij andere winkels wel anders dus wat dat betreft echt top enige tip is dat ik nog een andere set oorbellen had gekocht en die wilde ik wel houden dat kon maar ik kwam er achteraf achter dat de bon verkeerd was ivm dat het setje oorbellen dat ik wilde houden 39,99 waren en op de nieuwe bon staat 29,99 maarja overal zijn verbeter punten he

2 nov 2023
Onze oude klantenkaart werkte niet meer. We wilden een nieuwe klantenkaart aanmaken, maar het internet werkte niet in de winkel. Dit was al een bekend probleem volgens de verkoopster. Zo lukte het dus niet om een klantenkaart aan te maken. Toen vroegen we of we niet toch de 10% korting konden krijgen, omdat we tenslotte wel een klantenkaart wilden aanmaken, maar het om technische reden niet lukte. Hierbij werden wij zeer onvriendelijk te woord gestaan; winkelmedewerker liep weg en zei ‘Die 10% korting ga je echt niet krijgen.’ Als het aanmaken van een kaart niet lukt om technische reden waar de klant niets aan kan doen, dan moet je zo klantvriendelijk zijn om de klant dan toch tegemoet te komen met de 10% die iedere member anders ook had gekregen. Daarnaast ging het om een bedrag van 1,80 (10% van 18 euro). Nu ze daar zo moeilijk én vooral onvriendelijk over deden, kom ik daar nooit meer.

Beoordelingen voor Lucardi Juwelier Bergen op Zoom

24 sep 2024
Personeel aardig, goed geholpen. Meer artikelen in de winkel, wat bij de mensen in smaak kan vallen. Groetjes M K Jibodh.
Vriendelijk en met veel geduld geholpen mijn dochtertje is nogal een twijfelaar. Maar ze gaf ons alle tijd en advies.

Oorbellen

Ik was opzoek naar gouden oordopjes. Door de meiden in de winkel heel goed geholpen bij mijn keuze! Bedankt!
Mijn moeder (94) en ik zijn zo lief en top geholpen door de medewerkster van Lucardi Bergen op Zoom.
23 sep 2024
Vriendelijk personeel en goede service
Snel geholpen door vriendelijke dame
Nette en goede service
28 sep 2024
27 sep 2024
26 sep 2024
28 aug 2024
Werd gelijk geholpen door de medewerker toen ik om hulp vroeg, helaas waren de items die ik mooi vond niet op voorraad. Wel de keuze gehad om het te bestellen en in winkel te bekijken of passen.