Lucardi Juwelier Bergen op Zoom- Logo - Beoordelingen

Lucardi Juwelier Bergen op Zoom

154 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden271 beoordelingen in totaal

Mooie winkel met goede service ik kwam om een armband en een setje oorbellen terug te brengen omdat de armband toch net iets te klein uitviel en de oorbellen vond ik toch niet helemaal mijn stijl dus ik besloot ze maar terug te brengen ik kwam aan werd direct geholpen echt top zonder moeilijkheden mijn geld terug gekregen en dat ken ik bij andere winkels wel anders dus wat dat betreft echt top enige tip is dat ik nog een andere set oorbellen had gekocht en die wilde ik wel houden dat kon maar ik kwam er achteraf achter dat de bon verkeerd was ivm dat het setje oorbellen dat ik wilde houden 39,99 waren en op de nieuwe bon staat 29,99 maarja overal zijn verbeter punten he

2 nov 2023
Onze oude klantenkaart werkte niet meer. We wilden een nieuwe klantenkaart aanmaken, maar het internet werkte niet in de winkel. Dit was al een bekend probleem volgens de verkoopster. Zo lukte het dus niet om een klantenkaart aan te maken. Toen vroegen we of we niet toch de 10% korting konden krijgen, omdat we tenslotte wel een klantenkaart wilden aanmaken, maar het om technische reden niet lukte. Hierbij werden wij zeer onvriendelijk te woord gestaan; winkelmedewerker liep weg en zei ‘Die 10% korting ga je echt niet krijgen.’ Als het aanmaken van een kaart niet lukt om technische reden waar de klant niets aan kan doen, dan moet je zo klantvriendelijk zijn om de klant dan toch tegemoet te komen met de 10% die iedere member anders ook had gekregen. Daarnaast ging het om een bedrag van 1,80 (10% van 18 euro). Nu ze daar zo moeilijk én vooral onvriendelijk over deden, kom ik daar nooit meer.

Beoordelingen voor Lucardi Juwelier Bergen op Zoom

Goeie service

23 jun 2024
De service, ik was snel en goed geholpen. Ik zocht een zilvere ketting van een bepaalde maat en de winkelier had meteen de juiste. Vlot snel en service gericht.
25 jun 2024

Fijne medewerker

De medewerker die me heeft geholpen had een prettige informele sfeer. Hierdoor hebben we even kunnen lachen en heb ik zelfs een roos ringdoosje aageschaft.
Lieve verkoopster die met ons meedacht en die gezellig met mijn dochter kletste tijdens het passen van haar ring en het afrekenen.
26 jun 2024
Mooie overzichtelijke winkel. De keuze is reuze! Geholpen door deskundig en vriendelijk medewerker. Hier kom ik graag shoppen!
Een hele vriendelijke verkoopster die echt met je meedenkt.
Vriendelijk personeel. Etalages beter bijvullen
27 jun 2024
Prima service! Super vriendelijk geholpen.
22 jun 2024
Altijd word ik keurig en netjes geholpen!
IK
Ineke K.
Bergen op zoom
Vriendelijke en snelle bediening
Snel geholpen, prima service.
3 jul 2024
Behulpzaam, erg vriendelijk
Very good very nice!
28 jun 2024
25 jun 2024
24 jun 2024
21 jun 2024
Collega’s stonden onderling te kletsen met elkaar. Ze hadden naar mijn mening een betere verkoop houding aan kunnen nemen.