Lucardi Juwelier Bergen op Zoom

145 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden232 beoordelingen in totaal

4 sep 2023
Ik werd geholpen door een hele aardige winkelmedewerkster. Ik kwam voor meerdere sieraden. Rustige uitstraling, ze nam de tijd voor me. Heeft extra ook nog mijn ringmaten opgenomen en voor me opgeschreven zodat ik op de website voortaan weet welke ringmaat ik moet bestellen. Ik had nog een oude klantenkaart die niet meer geldig was maar er werd in de winkel direct een nieuwe voor me aangemaakt zodat ik kon profiteren van de 10 % korting. Ik ging blij de winkel uit met mijn 2 ringen en hangertje. Bedankt voor deze positieve winkelervaring.

2 nov 2023
Onze oude klantenkaart werkte niet meer. We wilden een nieuwe klantenkaart aanmaken, maar het internet werkte niet in de winkel. Dit was al een bekend probleem volgens de verkoopster. Zo lukte het dus niet om een klantenkaart aan te maken. Toen vroegen we of we niet toch de 10% korting konden krijgen, omdat we tenslotte wel een klantenkaart wilden aanmaken, maar het om technische reden niet lukte. Hierbij werden wij zeer onvriendelijk te woord gestaan; winkelmedewerker liep weg en zei ‘Die 10% korting ga je echt niet krijgen.’ Als het aanmaken van een kaart niet lukt om technische reden waar de klant niets aan kan doen, dan moet je zo klantvriendelijk zijn om de klant dan toch tegemoet te komen met de 10% die iedere member anders ook had gekregen. Daarnaast ging het om een bedrag van 1,80 (10% van 18 euro). Nu ze daar zo moeilijk én vooral onvriendelijk over deden, kom ik daar nooit meer.

Beoordelingen voor Lucardi Juwelier Bergen op Zoom

Ik werd verrast door de snelle vriendelijke reactie van de verkoopster toen op 28 april op koopzondag in Bergen op Zoom een batterijtje in mijn horloge moest laten vervangen. ,, Ik doe dat meteen", zei ze. Binnen enkele minuten was het batterijtje, met een jaar garantie, voor 9 euro vervangen.
Werd super goed en snel geholpen. Geen klachten over de klantenservice service. Misschien wel een tip om de klantenkaart digitaal te doen of met een pasje. Nu wordt ik elke keer opgezocht en daar gaat elke keer tijd in zitten.

Zeker een aanrader

Heel vriendelijk en helpen je graag , aangenaamd om in de winkel te komen en begroeten je met een glimlach

Super

De dame die me hielp was heel aardig en nam alle tijd ondanks dat het al sluitingstijd was. Super!
Prima winkel met een juiste prijs kwaliteit verhouding
17 apr 2024
Super vriendelijk personeel! Snel en goed geholpen
Hele goede service lieve medewerkers genoeg keuze
ik wordt altijd vriendelijk en correct behandeld
Super fijn geholpen door winkel verkoopster
RS
Rita S.
Deurne
Vriendelijk en behulpzaam
Super
16 apr 2024
30 mrt 2024
Mijn armband was gebroken, binnen de garantie. De dames van Lucardi Bergen op Zoom hebben mij fantastisch geholpen. Omdat de reparatie lang zou duren en niet mooi zou worden bij dit type armband hebben ze het omgeruild met een nieuw exemplaar. Super blij met deze oplossing. Nogmaals mijn dank.
19 mrt 2024
Heel goed geholpen, vriendelijk personeel en erg behulpzaam. Kettingen mooi omgedaan om te laten zien hoe het staat. Dat was erg fijn.
De vriendelijkheid en het advies van mij keuze. Ik denk dat het voor elke vrouw een feestje is om hier te komen.
16 mrt 2024
Vriendelijk en deskundig personeel. Hulpvaardig, weten waar ze het over hebben. Kijken en denken met je mee.