Lucardi Juwelier Bergen op Zoom

142 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden237 beoordelingen in totaal

4 sep 2023
Ik werd geholpen door een hele aardige winkelmedewerkster. Ik kwam voor meerdere sieraden. Rustige uitstraling, ze nam de tijd voor me. Heeft extra ook nog mijn ringmaten opgenomen en voor me opgeschreven zodat ik op de website voortaan weet welke ringmaat ik moet bestellen. Ik had nog een oude klantenkaart die niet meer geldig was maar er werd in de winkel direct een nieuwe voor me aangemaakt zodat ik kon profiteren van de 10 % korting. Ik ging blij de winkel uit met mijn 2 ringen en hangertje. Bedankt voor deze positieve winkelervaring.

2 nov 2023
Onze oude klantenkaart werkte niet meer. We wilden een nieuwe klantenkaart aanmaken, maar het internet werkte niet in de winkel. Dit was al een bekend probleem volgens de verkoopster. Zo lukte het dus niet om een klantenkaart aan te maken. Toen vroegen we of we niet toch de 10% korting konden krijgen, omdat we tenslotte wel een klantenkaart wilden aanmaken, maar het om technische reden niet lukte. Hierbij werden wij zeer onvriendelijk te woord gestaan; winkelmedewerker liep weg en zei ‘Die 10% korting ga je echt niet krijgen.’ Als het aanmaken van een kaart niet lukt om technische reden waar de klant niets aan kan doen, dan moet je zo klantvriendelijk zijn om de klant dan toch tegemoet te komen met de 10% die iedere member anders ook had gekregen. Daarnaast ging het om een bedrag van 1,80 (10% van 18 euro). Nu ze daar zo moeilijk én vooral onvriendelijk over deden, kom ik daar nooit meer.

Beoordelingen voor Lucardi Juwelier Bergen op Zoom

Prima winkel met een juiste prijs kwaliteit verhouding
17 apr 2024
Super vriendelijk personeel! Snel en goed geholpen

vriendelijjk en deskundig

heel vriendelijk en deskundig geholpen
Goed geholpen door vriendelijke meiden
de service van de winkel medewerker
RS
Rita S.
Deurne
Vriendelijk en behulpzaam
Super
16 apr 2024
Goede service Erg aardig personeel en ook gewoon leuk gesprek mee gehad. Ze vroeg ook wat ik fijner vond dus aftellen of niet bijv. wat per persoon verschilt dus goed bezig!
16 mrt 2024
Vriendelijk en deskundig personeel. Hulpvaardig, weten waar ze het over hebben. Kijken en denken met je mee.
De verkoopster heeft het horloge omgedaan en afgesteld, dus dat was fijn.
Persoonlijk en goed geholpen. Zeer vriendelijk personeel.
3 mrt 2024
Leuke kortingen op leuke sieraden. Veel keuze
Heel aardige verkoopmedewerker, goed advies
Heel goed geholpen door een leuke dame.
Ik vind het een fijne winkel
Gevonden wat we zochten
TD