akupanel.nl- Logo - Beoordelingen

akupanel.nl

39 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden70 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 14 dec 2022
akupanel.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

11 jun 2023
Wat een mooie panelen. Goede kwaliteit en eenvoudig te verwerken. De bezorgkosten zijn wat aan de hoge kant, maar dat is niet heel gek met zulke lange panelen. Dus je moet wel direct alles kopen wat je nodig hebt.

2 jun 2023
Helaas, we zijn nu meer dan een week later en bestelling nog steeds niet ontvangen. Probleem ligt bij PostNL. Ook geen nieuwe leverdatum toegezegd.

Beoordelingen voor akupanel.nl

15 jun 2023
Weken geleden had ik sample kit besteld, echter door problemen bij PostNL is deze kit nog steeds niet geleverd. Na contact met Akupanel hebben mij kosteloos een nieuw sample kit geleverd! Top. Wat t extra bijzonder maakt, is dat ik aangenaam verrast werd met een doosje Merci met een excuusbriefje van Akupanel, terwijl het probleem door Post NL is veroorzaakt! Kan niet anders zeggen… Top Service!!!
10 jun 2023
Duurde best lang voordat order was verstuurd. Tot op heden nog niets ontvangen
12 jun 2023
Beste Ab, Bedankt voor je bericht. Vervelend om te lezen dat de bestelling nog niet binnen is. Het pakket is wel al verstuurd en helaas zijn wij qua bezorging afhankelijk van externe partijen. PostNL geeft aan dat de levertijden vanwege grote drukte langer kunnen zijn dan normaal. Mocht het pakket er morgen nog niet zijn zou je ons dat dan willen laten weten? Dan sturen we je opnieuw de bestelling toe. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Stefan
24 apr 2024

Duurt te lang

11 april betaald en pas op 24 april verstuurd. Zonder verdere communicatie. Ik had de vraag over de review al binnen terwijl ik pas 2 dagen later bericht kreeg dat het binnen 48 uur verzonden zou worden.
20 okt 2023

Mooi, goede kwaliteit, snelle levering!

Wow! Wat een prachtige akoestische wandpanelen. Heel blij met het resultaat. De levering was snel en de akoestische panelen waren goed verpakt. De akupanels heb ik makkelijk op maat kunnen maken en met montagekit op de muur kunnen “plakken”. Het ging echt makkelijk en snel! Een dikke aanrader.
24 okt 2023
Hoi Evelyn, bedankt voor je mooie woorden! Wat fijn dat je met zoveel plezier de Akupanels hebt gemonteerd. Erg fijn om te lezen dat de montage makkelijk ging! Veel plezier gewenst van het eindresultaat! Groet, Kim (Akupanel.nl)

Kwaliteit

Bij "Akupanel.nl" wordt meegedacht aan wat nodig is. Hoeveel stukken er gezaagd moeten worden en wat de goedkoopste oplossing is. Afspraak van levering wordt perfect nagekomen. En het materiaal is perfect opmaat gezaagd en mooie kwaliteit.
15 nov 2023
Beste Erwin, Fijn om te horen dat je zo tevreden bent met onze producten en de service. Veel plezier gewenst van de panelen!
3 okt 2023

Prachtige panelen

We hebben eerst een aantal samples thuislaten komen, zo konden we de juiste kleur kiezen. Super blij met de panelen, een echte aanwinst voor de woonkamer!!! Goede en snelle service
12 okt 2023
Heel erg bedankt voor je mooie review! Wat fijn dat je zo blij bent met de panelen, dat vinden we erg fijn om te horen! Groet, Kim (Akupanel.nl)
RG
Rudi G.
Bocholt
21 okt 2023
Vlotte afhandeling van opsturen van voorbeeldje en wij gaan dan ook over tot aankoop van de panelen.
24 okt 2023
Bedankt voor de mooie review Rudi! We zijn benieuwd welke kleur het gaat worden! Groet, Kim (Akupanel.nl)
22 jun 2023
Mooi product! Goede en snelle levering. Zeer klantvriendelijke klantenservice!
9 jul 2023
Snel geleverd en perfect op maat!
20 okt 2023
Onze entree ziet er met deze wandpanelen een stuk chiquer uit
24 okt 2023
Bedankt voor de mooie woorden! Het resultaat is prachtig geworden! Groet, Kim (Akupanel.nl)
7 nov 2023
Schitterende panelen, echt mooier dan andere aanbieders.
15 nov 2023
Goedemiddag, Ontzettend bedankt voor deze goede review en fijn dat je zo tevreden bent met onze producten!
21 nov 2023
Mooie panelen, vlotte bezorging en goede communicatie.
21 nov 2023
Ontzettend bedankt voor deze fijne woorden! Leuk om te lezen dat u zo tevreden bent!
21 aug 2023
Helder en duidelijk, communicatief goed en bereikbaar.
22 aug 2023
Bedankt voor de mooie review, dat waarderen we enorm! Groet, Kim (Akupanel.nl)
20 okt 2023
Zeer mooie panelen. Ook makkelijk zelf te monteren.
24 okt 2023
Hoi Ronald, wat een prachtige accent muur is het geworden! Staat erg mooi. Bedankt voor je fijne review, dat waarderen we enorm. Groet, Kim (Akupanel.nl)
24 okt 2023
Snel geleverd, top kwaliteit, eenvoudige montage
24 okt 2023
Bedankt voor de mooie review! Groet, Kim (Akupanel.nl)
12 okt 2023
Alles soepel en snel geregeld
12 okt 2023
Bedankt voor jullie mooie review. Fijn om te horen dat jullie onze producten en service fijn hebben ervaren! Groet, Kim (Akupanel.nl)
2 jun 2023
5 jun 2023
Beste Norman, Bedankt voor het delen van je ervaring. Vervelend om te lezen dat je de bestelling nog niet hebt ontvangen. Ik zie inderdaad dat het pakketje nog de status ''onderweg'' heeft. We zullen vandaag contact met je opnemen om te kijken hoe we dit op kunnen lossen en mocht het nodig zijn sturen we je een nieuw setje samples toe. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Stefan
7 jun 2023
De bestelling opsturen
8 jun 2023
Beste Monique, Bedankt voor je bericht. Aan de hand van je emailadres heb ik even in ons systeem gekeken en daarin zie ik inderdaad dat het pakketje nog niet is aangekomen. Ik kon verder niet vinden of je al contact hebt gezocht met onze klantenservice. We zijn meteen op onderzoek uitgegaan waar het pakketje kan zijn gebleven. Als daar niks uitkomt dan sturen we je uiteraard een nieuwe toe. Vandaag zal er ook nog iemand telefonisch contact met je opnemen. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Stefan Akupanel
RG
Rudi G.
Bocholt
18 nov 2023
Ik had panelen besteld en drie bussen high tack kit. Maar deze kit werd niet geleverd
20 nov 2023
Beste Rudi, Bedankt voor het plaatsen van een review en jammer om te horen dat er een incomplete levering is gedaan. Na je review hebben we ook je mailtje binnen zien komen en de montagekit is meteen ingepakt en meegegeven met de transporteur. Je kan de kit hoogstwaarschijnlijk morgen of overmorgen bij je thuis verwachten. Onze excuses voor het ongemak en we hopen dat je alsnog veel plezier zult hebben van de panelen. Met vriendelijke groet, Stefan