akupanel.nl

39 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden65 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 14 dec 2022
akupanel.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

11 jun 2023
Wat een mooie panelen. Goede kwaliteit en eenvoudig te verwerken. De bezorgkosten zijn wat aan de hoge kant, maar dat is niet heel gek met zulke lange panelen. Dus je moet wel direct alles kopen wat je nodig hebt.

2 jun 2023
Helaas, we zijn nu meer dan een week later en bestelling nog steeds niet ontvangen. Probleem ligt bij PostNL. Ook geen nieuwe leverdatum toegezegd.

Beoordelingen voor akupanel.nl

23 mei 2023
Zeer fijn bedrijf. Snel in levering. Enige minpuntje levering kan ook in overleg, nu kwam het pakket op een dag dat het ons niet helemaal uitkwam. Dan zijn de panelen toch groot en niet tegenvast om even buiten te laten liggen.
3 okt 2023

Prachtige panelen

We hebben eerst een aantal samples thuislaten komen, zo konden we de juiste kleur kiezen. Super blij met de panelen, een echte aanwinst voor de woonkamer!!! Goede en snelle service
12 okt 2023
Heel erg bedankt voor je mooie review! Wat fijn dat je zo blij bent met de panelen, dat vinden we erg fijn om te horen! Groet, Kim (Akupanel.nl)
23 mei 2023
Mooie Panelen en netjes op maat gezaagd. Snel en netjes verpakt geleverd. Klantenservice was ook heel goed bereikbaar. Conclusie, ben zeer tevreden.
22 mei 2023

Perfecte services

Perfecte service, zelfs na vergissing die ik zelf maakte, hebben ze alles mooi aangepast en recht gezet. Tracking op levering zou wel beter kunnen
25 mei 2023
Goedemorgen, Bedankt voor het delen van je goede ervaring! Wat betreft de tracking hebben we onze transporteur op de hoogte gebracht en die laten weten hier wat extra aandacht aan te geven de komende tijd. Met vriendelijke groet, Stefan
RG
Rudi G.
Bocholt
21 okt 2023
Vlotte afhandeling van opsturen van voorbeeldje en wij gaan dan ook over tot aankoop van de panelen.
24 okt 2023
Bedankt voor de mooie review Rudi! We zijn benieuwd welke kleur het gaat worden! Groet, Kim (Akupanel.nl)
22 jun 2023
Mooi product! Goede en snelle levering. Zeer klantvriendelijke klantenservice!
9 jul 2023
Snel geleverd en perfect op maat!
20 okt 2023
Onze entree ziet er met deze wandpanelen een stuk chiquer uit
24 okt 2023
Bedankt voor de mooie woorden! Het resultaat is prachtig geworden! Groet, Kim (Akupanel.nl)
7 nov 2023
Schitterende panelen, echt mooier dan andere aanbieders.
15 nov 2023
Goedemiddag, Ontzettend bedankt voor deze goede review en fijn dat je zo tevreden bent met onze producten!
21 nov 2023
Mooie panelen, vlotte bezorging en goede communicatie.
21 nov 2023
Ontzettend bedankt voor deze fijne woorden! Leuk om te lezen dat u zo tevreden bent!
21 aug 2023
Helder en duidelijk, communicatief goed en bereikbaar.
22 aug 2023
Bedankt voor de mooie review, dat waarderen we enorm! Groet, Kim (Akupanel.nl)
20 okt 2023
Zeer mooie panelen. Ook makkelijk zelf te monteren.
24 okt 2023
Hoi Ronald, wat een prachtige accent muur is het geworden! Staat erg mooi. Bedankt voor je fijne review, dat waarderen we enorm. Groet, Kim (Akupanel.nl)
23 mei 2023
Prima beschrijving van het product op de website.
25 mei 2023
Bedankt voor je goede review, dat wordt gewaardeerd! Met vriendelijke groet, Stefan
24 okt 2023
Snel geleverd, top kwaliteit, eenvoudige montage
24 okt 2023
Bedankt voor de mooie review! Groet, Kim (Akupanel.nl)
12 okt 2023
Alles soepel en snel geregeld
12 okt 2023
Bedankt voor jullie mooie review. Fijn om te horen dat jullie onze producten en service fijn hebben ervaren! Groet, Kim (Akupanel.nl)
2 jun 2023
5 jun 2023
Beste Norman, Bedankt voor het delen van je ervaring. Vervelend om te lezen dat je de bestelling nog niet hebt ontvangen. Ik zie inderdaad dat het pakketje nog de status ''onderweg'' heeft. We zullen vandaag contact met je opnemen om te kijken hoe we dit op kunnen lossen en mocht het nodig zijn sturen we je een nieuw setje samples toe. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Stefan
10 jun 2023
Duurde best lang voordat order was verstuurd. Tot op heden nog niets ontvangen
Antwoord van akupanel.nl
Beste Ab, Bedankt voor je bericht. Vervelend om te lezen dat de bestelling nog niet binnen is. Het pakket is wel al verstuurd en helaas zijn wij qua bezorging afhankelijk van externe partijen. PostNL geeft aan dat de levertijden vanwege grote drukte langer kunnen zijn dan normaal. Mocht het pakket er morgen nog niet zijn zou je ons dat dan willen laten weten? Dan sturen we je opnieuw de bestelling toe. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Stefan
7 jun 2023
De bestelling opsturen
8 jun 2023
Beste Monique, Bedankt voor je bericht. Aan de hand van je emailadres heb ik even in ons systeem gekeken en daarin zie ik inderdaad dat het pakketje nog niet is aangekomen. Ik kon verder niet vinden of je al contact hebt gezocht met onze klantenservice. We zijn meteen op onderzoek uitgegaan waar het pakketje kan zijn gebleven. Als daar niks uitkomt dan sturen we je uiteraard een nieuwe toe. Vandaag zal er ook nog iemand telefonisch contact met je opnemen. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Stefan Akupanel
RG
Rudi G.
Bocholt
18 nov 2023
Ik had panelen besteld en drie bussen high tack kit. Maar deze kit werd niet geleverd
Antwoord van akupanel.nl
Beste Rudi, Bedankt voor het plaatsen van een review en jammer om te horen dat er een incomplete levering is gedaan. Na je review hebben we ook je mailtje binnen zien komen en de montagekit is meteen ingepakt en meegegeven met de transporteur. Je kan de kit hoogstwaarschijnlijk morgen of overmorgen bij je thuis verwachten. Onze excuses voor het ongemak en we hopen dat je alsnog veel plezier zult hebben van de panelen. Met vriendelijke groet, Stefan