originalbrands brand webshop- Logo - Beoordelingen

originalbrands brand webshop

96 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.981 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 13 dec 2021
originalbrands brand webshop voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

21 jun 2023
Snelle levering en alles weer keurig verpakt en weer blij met mijn heerlijke fitflops. Enige slipper waar ik met het zachte voetbed op kan lopen. Goede omschrijving op de site van de pasvorm blijft belangrijk want als de slipper te breed is gaat hij zwabberen aan mijn voeten en kan ik ze niet dragen.

De verwarring tussen uw bedrijven in België en Nederland is groot. Waar moeide retournering naar toe? Wel of nietgratis: tegenstrijdige berichten. Mijn eMail daarover moet nog beantwoord worden

Beoordelingen voor originalbrands brand webshop

11 feb 2024
Snelle levering en goed product ontvangen. Enige minpunt is dat je 5 euro kosten moet betalen bij evt. retourneren.
Altijd snelle bezorging en goede kwaliteit schoen
Goede producten en goede en snelle levering.
21 jun 2023
4 sep 2023
Vanaf ik de Fliplops ken en dat is al jaren zou geen andere meer willen. Raad ik heel veel mensen ze aan om ze ook eens te kopen. Je bent echt direct verkocht, ze zitten lekker en er is nu veel meer keuze erin dan vroeger. Een aanrader!!
11 jun 2023

De gewone Fliplops zijn nog altijd de beste 👍…

Geniet al jaren van deze Fliplops ze zitten goed en je hebt er keuze in. Heb wel de gewone liever met de 2 stroken over de voet die zijn Top 👍 De teenslippers hebben niet zo´n vaste voet voor mensen die een operatie achter de rug hebben .
1 jul 2023

Mooi op tijd,goed op de hoogte gehouden waar en wanneer de bestelling aan komt. Wel jammer dat de man/ vrouw al heel vlug weg is. Heb geen kans gezien om ze een fooi te geven. Mogen ook wel eens aan de bezorgers denken.
23 jul 2023
Fitflop is gewoon keigoed,snelle verzending. De levering was heel slecht,had voor bijna 300€ besteld en werd gewoon voor de deur gezet zonder aanbellen. Zo had iemand het kunnen weghalen en bewijs het maar.
24 sep 2023
Vlugge levering, een artikel was er niet bij maar na mijn mail met de vraag of dit na gestuurd wordt kreeg ik het antwoord het was niet meer verkoop waardig en is binnen de 3d mijn geld terug gestort
5 aug 2023
Alles is goed .Ik vind het alleen vervelend dat jullie reclame maken alleen met vaak kleine maten
24 okt 2023
Zoals altijd betrouwbaar en prima service en weer super fijne fitflop slippers ontvangen.
15 okt 2023
Fit flop super goed, heb orthopedisch schoenen kan met niets anders gaan dan fit flop.
16 mei 2023
Snel geleverd en correct op de hoogte gebracht van wanneer het geleverd wordt
15 sep 2023
Service is super. Producten zoals beschreven. Altijd goede kwaliteit gehad.
WB
Wim B.
Rilland
20 jun 2023
is gewoon goed! mooi product en snel geleverd. meer moet dat niet zijn!!!!
TW
Traudi W.
Oosterhout NB
7 mei 2023
Correcte behandeling van de order, goede informatie en snelle levering.
SM
Sandra M.
Oudenburg
15 jun 2023
supersnel geleverd product echt zoals verwacht (fitflop lulu sandalen)
27 aug 2023
Dat ze heel goed zitten koop ze al van in begin Dat ze er waren top!!