internet-bikes.com- Logo - Beoordelingen

internet-bikes.com

1.170 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden34.360 beoordelingen in totaal

Het is vaak vergelijken en kijken als ik via een webshop wat wil aanschaffen. Ik heb regelmatig fietsonderdelen nodig en kom dan toch vaak uit bij, Internet-bikes. Vaak net wat goedkoper ook al komen er nog verzendkosten bij, redelijk snelle levering. De website is al jaren hetzelfde dus vertrouwd en je kan makkelijk vinden wat je nodig hebt, ook nog eens met een afbeelding van het onderdeel. Een aanrader als je regelmatig fietsonderdelen nodig mocht hebben.
GD
Geert D.
Helmond

Onderwerp: Problematiek met DHL bezorging op Soesterweg 531 3819BA Amersfoort Geachte heer/mevrouw, Graag wil ik uw aandacht vestigen op een terugkerend probleem met de bezorging van pakketjes via DHL op mijn adres, Soesterweg 531 Amersfoort Het komt altijd voor dat DHL aangeeft dat een pakket niet kan worden afgeleverd, terwijl andere pakketdiensten, zoals PostNL of DPD, e.a. geen enkel probleem ondervinden om op hetzelfde adres te bezorgen. Dit probleem is frustrerend en zorgt voor onnodige vertraging in het ontvangen van mijn bestellingen. Wat ook dit keer weer het geval is. En wat in de meeste gevallen leidt tot terugbetaling . Ik ontvang geen bericht over de reden van de mislukte bezorging. Dit maakt het moeilijk om te begrijpen wat er misgaat en hoe ik het probleem kan oplossen. Met vriendelijke groeten : P.W.Potter Soesterweg 531

Beoordelingen voor internet-bikes.com

13 jul 2024

Super snelle correcte sevice

Gisteren banden besteld vandaag al op getoerd supersnelle service Superblij wordt vaste klant thx Robby
Producten goed te vinden op de website producten en levering zijn Zoals verwacht. Wat meer kun je wensen?
JH
Jan H.
Apeldoorn
28 jun 2024

Prima internet shop

Voor mij onbekende website. Maar prima response. Snelle levering tegen een concurrerende prijs. Dus TOP.
MH
Mark H.
Oegstgeest
10 jul 2024
snel verzonden, goed op de hoogte gehouden. kwaliteit van product lijkt iets minder dan op de foto
WP
Wytske P.
Friesland
snelle service en bezorging. en als je een vraag stelt, wordt deze ook snel en goed beantwoord

Aanrader

Enorme keuze aan prima materiaal voor een concurrerende prijs, en de volgende dag geleverd.
28 jun 2024
No issues, had a big order and everything arrived within 2days. Nothing to complain about.
1 jul 2024

A+++

Goede kwaliteit buitenlanden voor een mooi prijs. Snel en makkelijk besteld. Snel bezorgd.
Keurig bezorgt en verpakt en conform bestelling. Prima, ga weer bij jullie bestellen!
FM
Frank M.
Hoogezand
11 jul 2024
Snelle levering, er miste een onderdeel, dit werdt na melding gelijk opgestuurd.
Goede prijzen en snelle levering. Top! De webshop navigeert ook erg makkelijk.
27 jun 2024
Op één klein foutje na(verkeerd verpakte ketting) is alles altijd dik in orde8
TO
Tom O.
Amersfoort
Zoals beloofd op de website: een zeer snelle levering (volgende dag in huis).
De bestelling is helaas nog niet binnen dus kan ik het nog niet beoordelen
Snel en goed geleverd. Ik waardeer kwaliteit en service van internet-bikes.
Fijn bedrijf Betaalbare onderdelen en goede service Ben zeer tevreden
10 jul 2024
Easy site to understand and search for the products, quick delivery also.
11 jul 2024
Vlotte levering en product is prijstechnisch uitstekend van kwaliteit
Snelle verzending, stevige fiets, goede handleiding,netjes verpakt,
5 jul 2024
Hele fijne ervaring met de binnenband die ik reeds heb ontvangen.