Lightdepot.nl

9 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden372 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 8 sep 2023
Lightdepot.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Beoordelingen voor Lightdepot.nl

Snelle levering.
perfect, snelle communicatie. erg prettig bedrijf. schade door vervoer was in 1 dag opgelost!
Snelle levering, mooie product voor prima prijs!
CV
Caroline V.
Lunteren
24 feb 2024
Mooie lampen. Goede prijs. Snelle levering
18 feb 2024
Vlotte levering mooi product
De levering kwam snel. Kap groen besteld, jammer dat als het lampje brand het eerder grijs lijkt. Mooie afwerking. Zou fijn zijn als er ook een maatje groter te bestellen was.
SL
Sjef L.
Heerlen
Grote keus in lampen, met een vriendelijke prijs. Ben zeer tevreden over mijn aankoop.
Snel duidelijk
Geïmporteerde beoordeling
Na een hobbel in de bestelling en na eindelijk contact met een zeer behulpzame dame van klantenservice wordt de zaak eindelijk opgelost en komen we tot een positieve overeenstemming, ik vertrouw erop dat de volgende bestellingen beter zullen verlopen. Bravo Lightdepot !!!!!!!!!
1 jun 2023
Geïmporteerde beoordeling
Light depot is snel met leveren en is duidelijk over de producten. Dhl was helaas weer eens de zwakke schakel in de ervaring. Het pakket lag in de voortuin tussen de planten gekieperd. Beetje jammer maar absoluut niet iets wat ik light depot zou kunnen aanrekenen.
Geïmporteerde beoordeling
ik had per abuis een verkeerde te grote gloeilamp besteld en die wilde ik omruilen 2 x gemaild 3 x gebeld en allen zeggen het op te lossen maar er gebeurd mooi niks meer Opgelost Prima !!!!
Geïmporteerde beoordeling
snelle levering en keurig breukvrij verpakt. artikel zoals omschreven en een goede prijs/kwaliteit. zou zo weer bij light depot bestellen of het vrienden en familie aanbevelen.
7 jun 2023

Geen bevestigingsmail ontvangen.

Geen bevestigingsmail van mijn bestelling ontvangen in mijn inbox. Inmiddels wel mijn lappenkapjes ontvangen, mooi, en goede snelle bezorging.
26 okt 2023
Geïmporteerde beoordeling
Buiten gewoon goed en snel geleverd. Het product is goed en komt overeen met de foto's. En voor betaalbare prijzen. Ik kom zeker terug.
2 jul 2023
Geïmporteerde beoordeling
Zeer snelle levering en goed verpakt. Mooi product precies zoals op de website, de lampen zijn super en voor een zeer mooie prijs..

Top online shop

Snelle levering, keurig op de hoogte gehouden met betrekking tot de levering en niet geheel onbelangrijk, een voordelige prijs.
24 mei 2023
Geïmporteerde beoordeling
Zeer mooie lampenkapjes besteld. Voor een betaalbare prijs. En ontzettend snel geleverd. Ik ben heel tevreden
5 aug 2023

Goede ervaring!

Prijs/kwaliteit verhouding is goed. Binnen enkele dagen geleverd! Volgende keer weer bij Light depot.