Certificaat voor keller-sports.nl

• 4 sterren
    • 3 sterren
    • 2 sterren
    • 1 ster

De score is gebaseerd op de 6 Trusted Shops beoordelingen van de laatste 12 maanden.
Sinds de aanmelding zijn in totaal 734 beoordelingen verzameld.

• Levering
    • Producten
    • Service

Klantbeoordelingen

Met Premium membership goedkoper dan elders. En de aanschaf van Premium is meteen terug verdiend als je een welkomsvoucher van €10 euro per mail krijgt Snelle levering vanuit Duitsland. Product goed en netjes in doos verpakt. Kan geen uitgebreide gespecificeerde informatie vinden over artikel, maar dat heb ik maar gegoogled;) Net mijn 2e bestelling gedaan, ik ben tot nu toe dik tevreden.
5.00

Graag de Nederlandse tekst van uw website stevig onder handen nemen. Verder zelf maar eens door het bestelproces heen lopen. Op aantal momenten onduidelijk.
2.00
Matig

keller-sports.nl antwoordt: 07-09-2017
Hello Rob, Thanks for letting us know. We will check our website and work hard in our content :) Your Keller Sports team.

Zeer goed, op tijd ontvangen.
5.00

Prima keuze en goede prijzen voor hardloopschoenen.
4.33

Levering duurt lang, maar verder ok
3.00
Redelijk

Maattabel functioneert niet optimaal, heb verchillende maten gekocht voordat ik de juiste had. Geen gratis retourbeleid, dus niet aan te raden als je niet precies weet welke maat je moet hebben. Veel keuze uit producten en betrouwbare levering.
3.33
Redelijk

keller-sports.nl klantbeoordeling

keller-sports.nl

Koop de beste sportartikelen gemakkelijk online

keller-sports.nl werd op 14-12-2015 gecertificeerd door Trusted Shops.

Nike, adidas, Under Armour, Peak Performance, The North Face, HEAD, ASICS en nog vele anderen. Bij Keller Sports zult u altijd sportartikelen van 's werelds toonaangevende merken vinden en voor diverse sporten, voornamelijk hardlopen, tennis, fitness, outdoor sporten en wintersporten. Echter, Keller Sports biedt u veel meer dan slechts een groot aanbod van sportartikelen; bij ons kunt u ook genieten van een speciale shopping ervaring met begeleidend advies en een uitstekend gebruiksvriendelijk design. Het is niet zonder reden dat Keller Sports al verschillende e-commerce awards heeft gewonnen.

Balanstraße 73, Gebäude Nr. 24, 4. OG

AG München HRB 189761
Vertegenwoordigingsbevoegde persoon
Moritz und Jakob Keller
Meer informatie over de Trusted Shops klantbeoordelingen
Maak gebruik van de ervaringen van andere klanten als oriëntatie hulpmiddel!
Elke bestelling kan met max. 5 sterren worden beoordeeld in de categorieën Levering, Producten en Service. De beoordelingen hebben betrekking op ervaringen die niet ouder zijn dan 6 maanden. Het tijdstip dat de beoordeling afgegeven is bevindt zich tevens in deze periode. Voor iedere afgegeven beoordeling berekenen we aan de hand van de individuele scores de gemiddelde score (rekenkundige methode). De eindbeoordeling van de shop is het gewone gemiddelde van de gemiddelde scores van alle Trusted Shops-beoordelingen in de afgelopen 12 maanden. In de commentaren delen klanten in eigen woorden hun ervaringen met keller-sports.nl.

Score op basis van totaal aantal beoordelingen
5.0 - 4.5Uitstekend
4.5 - 3.5Goed
3.5 - 2.5Redelijk
2.5 - 1.5Matig
1.5 - 1.0Slecht

Authentieke klantbeoordelingen voor meer vertrouwen