Certificaat voor keller-sports.nl

• 4 sterren
    • 3 sterren
    • 2 sterren
    • 1 ster

De score is gebaseerd op de 10 Trusted Shops beoordelingen van de laatste 12 maanden.
Sinds de aanmelding zijn in totaal 732 beoordelingen verzameld.

• Levering
    • Producten
    • Service

Klantbeoordelingen

Zeer goed, op tijd ontvangen.
5.00

Prima keuze en goede prijzen voor hardloopschoenen.
4.33

Levering duurt lang, maar verder ok
3.00
Redelijk

Maattabel functioneert niet optimaal, heb verchillende maten gekocht voordat ik de juiste had. Geen gratis retourbeleid, dus niet aan te raden als je niet precies weet welke maat je moet hebben. Veel keuze uit producten en betrouwbare levering.
3.33
Redelijk

iDEAl betaling, afschrijving maar geen order. Na 22 minuten in de wacht te hebben gestaan vertelde de dame van de klantenservice mij dat het regelmatig verkeerd gaat met de ideal betaling. Ook vertelde zij zuchtend en geïrriteerd dat het bedrag niet te koppelen was en het tot vijf dagen kan duren voordat ik mijn geld terug heb. Oja, Daarna kan ik ze gewoon weer opnieuw bestellen??. Tuurlijk

keller-sports.nl antwoordt: 04-11-2016
Dear Customer, thank you for your feedback We are very sorry to hear about your problems with our onlineshop. We are already working on a solution for this problem. Also your payment is going to be reimbursed in the next two working days. Thank you for your patience and your understanding. Best regards, Your Keller-Sports Team

ik ben zeer tevreden over Keller-sport
5.00

Zeer ontevreden. Het maken van een account is onmogelijk omdat ik alleen Duitsland kan selecteren en er voor de postcode maar 5 plekken zijn.
De hele dag contact gehad per Messenger maar kom geen steek verder.
Suggestie van klantendienst om andere browser te gebruiken helpt ook niet.
Heb geprobeerd te chatten maar heb die maar na 15 minuten afgebroken. Enige mededeling is dat ze "shortly" helpe

keller-sports.nl antwoordt: 06-09-2016
Dear Customer, thank you for your feedback We are very sorry to hear about your problems with our onlineshop. Maybe you tried to order from our german website? We have an own Onlineshop for our dutch customers: www.kellers-sports.nl. Please use this one the next time. Best regards, Your Keller-Sports Team

pushed to premium all the way

keller-sports.nl antwoordt: 29-08-2016
Dear Customer, thank you for your feedback We are very sorry to hear about your problems with our onlineshop. We are about to improve our service on a daily basis and for this we are happy to get feedback from our customers. Best regards, Your Keller-Sports Team

Ik heb vorige keer 1 paar tennisschoenen besteld. Omdat ik niet thuis was moest ik het pakket afhalen bij een servicepunt. Het pakket van 1 paar schoenen was echter zo groot dat ik het heel moeizaam op de fiets kon meenemen. Het zou fijn zijn als de nieuw bestelde schoenen in een kleinere verpakking (doos of plastic zak) zouden zitten.
4.00

De website is verschrikkelijk: er popt steeds een blauw scherm op, hij werkte de helft van de tijd niet goed, dingen kwamen in of verdwenen uit winkelmandje, ik had het bijna opgegeven.

keller-sports.nl antwoordt: 21-07-2016
Dear Customer, thanks for your feedback We are very sorry to hear about your problems with our Onlineshop. Did you try to use another Internet Browser or clear your cookies? This often helps to see our Shop perfect. If you ever have another problem, please don´t hesitate to contact us. Your experience is important for us to enhance our service Best regards, Your Keller-Sports Team

keller-sports.nl klantbeoordeling

keller-sports.nl

Koop de beste sportartikelen gemakkelijk online

keller-sports.nl werd op 14-12-2015 gecertificeerd door Trusted Shops.

Nike, adidas, Under Armour, Peak Performance, The North Face, HEAD, ASICS en nog vele anderen. Bij Keller Sports zult u altijd sportartikelen van 's werelds toonaangevende merken vinden en voor diverse sporten, voornamelijk hardlopen, tennis, fitness, outdoor sporten en wintersporten. Echter, Keller Sports biedt u veel meer dan slechts een groot aanbod van sportartikelen; bij ons kunt u ook genieten van een speciale shopping ervaring met begeleidend advies en een uitstekend gebruiksvriendelijk design. Het is niet zonder reden dat Keller Sports al verschillende e-commerce awards heeft gewonnen.

Balanstraße 73, Gebäude Nr. 24, 4. OG

AG München HRB 189761
Vertegenwoordigingsbevoegde persoon
Moritz und Jakob Keller
Meer informatie over de Trusted Shops klantbeoordelingen
Maak gebruik van de ervaringen van andere klanten als oriëntatie hulpmiddel!
Elke bestelling kan met max. 5 sterren worden beoordeeld in de categorieën Levering, Producten en Service. De beoordelingen hebben betrekking op ervaringen die niet ouder zijn dan 6 maanden. Het tijdstip dat de beoordeling afgegeven is bevindt zich tevens in deze periode. Voor iedere afgegeven beoordeling berekenen we aan de hand van de individuele scores de gemiddelde score (rekenkundige methode). De eindbeoordeling van de shop is het gewone gemiddelde van de gemiddelde scores van alle Trusted Shops-beoordelingen in de afgelopen 12 maanden. In de commentaren delen klanten in eigen woorden hun ervaringen met keller-sports.nl.

Score op basis van totaal aantal beoordelingen
5.0 - 4.5Uitstekend
4.5 - 3.5Goed
3.5 - 2.5Redelijk
2.5 - 1.5Matig
1.5 - 1.0Slecht

Authentieke klantbeoordelingen voor meer vertrouwen