Lucardi Juwelier Heerenveen

90 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden173 beoordelingen in totaal

Ik ben zeer tevreden over de wijze waarop ik geholpen ben in Heerenveen. Ondanks de drukte had men alle tijd voor me. Ook meteen de tip om memberlid te worden, waardoor ik gelijk 10% korting kreeg. Lucardi in Heerenveen is zeker aan te bevelen. Prima medewerksters hier. De gekochte halsketting past prima bij mijn oorbellen.

De oorbellen die ik kocht voldeden niet wat betreft de sluitingen van de oorbellen. Ik kreeg zonder probleem mijn geld terug. Bij het zoeken naar oorbellen met bepaalde sluitingen waarvan ik had uitgelegd wat ik bedoelde, moest ik mezelf maar redden. Wat dat betreft vond ik de service slecht.

Beoordelingen voor Lucardi Juwelier Heerenveen

26 apr 2024
Kwam voor gaatjes in de oren had wel gaatjes maar die waren uitgescheurd nu hebben ze het mooi boven de oude gaatjes gedaan en staan de nieuwe uitgezocht te oorbellen ook beter maar eerst 6 weken wachten een bejaarde vrouw van 75 leuk en goed personeel groetjes
Kinderarmbandje waar de naam binnen anderhalve week al behoorlijk uitgesleten was , voor nieuwe vervangen. Geweldige service, bedankt. Vriendelijke geholpen
18 apr 2024
Bij Lucardi is de keuze reuze en toch was de keuze zo maar gemaakt. Mooi cadeau papiertje er om heen en klaar was t weer.
Een mooie set met oorbellen die bij m,n ketting passen , en met korting vriendelijk geholpen door een dame .
Goede prijs kwaliteit verhouding. Tevens mooie aanbiedingen. Ontzettend tevreden met mijn aankopen.
28 apr 2024
Ik had meerdere items die graag wilde zien en ze was zeer enthousiast en behulpzaam
Heel vriendelijk.Cadeau feestelijk ingepakt.
28 apr 2024
Nette winkel, prima personeel.
2 mei 2024
18 apr 2024

Halsketting

vriendelijk en behulpzaam . Wij weten zo niet wat verbeterd kan worden
Vriendelijke verkoopster, goed en eerlijk advies gekregen.
JD
Josefina D.
Heerenveen
23 mrt 2024
Goed geholpen door de medewerkster. Goed service!!
Vriendelijk personeel Goede prijs Goede kwaliteit
Zeer correct geholpen al met al een9
Goede snelle en vriendelijke service