Shellac4u.nl- Logo - Beoordelingen

Shellac4u.nl

428 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden434 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 19 apr 2023
Shellac4u.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

23 jun 2023
Had een vraag, kreeg goede uitleg ,ander product aangeschaft en kreeg ook goede tips. Dus de gellak zit er nu twee en halve week op. ben dus heel tevreden. Beter doen ja nou vindt het heel fijn dat ik gewoon kan bellen en iemand kan spreken die ook echt weet waar ze het over heeft. Dus heb geen verbeter punten zolang dat dus niet verandert. Ben uiteindelijk niet de makkelijkste klant. Ben zelf 28 jaar werkzaam geweest in de schoonheidssalon en drogisterij . Heb dan ook gellak gezet en bij OPI training gehad. Dus weet wel waar ik over praat. Het is heel fijn om dan goed te kunnen overleggen met iemand die er verstand van heeft.

1 jun 2023
Ik koop niet meer bij dit bedrijf, omdat de laatste keren de kleuren niet op die van de kleurenkaart lijken. Het bedrijf komt dan op geen enkele manier tegemoet. 1x keer kan ik inkomen maar wanneer het vaker gebeurd is het echt een teleurstelling.

Beoordelingen voor Shellac4u.nl

Niks..alles ging prima
Super
17 mrt 2024
17 mrt 2024
JG
Het gaat er snel weer af na werk is het er af
RB
Romy B.
Hellevoetsluis
Starterspakket biab besteld. Omschrijving van het gebruik zit er niet bij, staat wel op de site. Dit is echter niet compleet, waardoor je zelf moet zoeken en filmpjes kijken hoe het product precies verwerkt moet worden. Een stap-voor-stap beschrijving zou niet mogen ontbreken in een starterspakket is mijn mening. Het product zelf is prima! Heb het nu 1 keer bij mezelf gedaan en het zit er na 5 da
MP

Fijne service en goed advies!

De vriendelijkheid van de dame aan de telefoon omdat ik iets niet kon vinden online en haar advies over het product! Het klopte precies, ben blij!
Super kwaliteit en snel geleverd .Alleen jammer dat je van GLS geen briefje of buren levering notitie binnen krijgt.

Super!

Hele mooie kleuren en goede foto’s bij de website. Fijne website om te bekijken en te kopen.
Super service en hele goede kwaliteit en altijd tijd om je goed advies te geven
17 feb 2024
Fijne producten, snelle levering! Zeer tevreden!
Bestel al heel lang bij jullie en altijd top
Snelle levering Goede kwaliteit producten
Snelle levering waar ik super blij mee ben.
Product zijn goed., snelle levering!
Snelle levering een fijne site