Shellac4u.nl- Logo - Beoordelingen

Shellac4u.nl

428 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden434 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 19 apr 2023
Shellac4u.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

23 jun 2023
Had een vraag, kreeg goede uitleg ,ander product aangeschaft en kreeg ook goede tips. Dus de gellak zit er nu twee en halve week op. ben dus heel tevreden. Beter doen ja nou vindt het heel fijn dat ik gewoon kan bellen en iemand kan spreken die ook echt weet waar ze het over heeft. Dus heb geen verbeter punten zolang dat dus niet verandert. Ben uiteindelijk niet de makkelijkste klant. Ben zelf 28 jaar werkzaam geweest in de schoonheidssalon en drogisterij . Heb dan ook gellak gezet en bij OPI training gehad. Dus weet wel waar ik over praat. Het is heel fijn om dan goed te kunnen overleggen met iemand die er verstand van heeft.

1 jun 2023
Ik koop niet meer bij dit bedrijf, omdat de laatste keren de kleuren niet op die van de kleurenkaart lijken. Het bedrijf komt dan op geen enkele manier tegemoet. 1x keer kan ik inkomen maar wanneer het vaker gebeurd is het echt een teleurstelling.

Beoordelingen voor Shellac4u.nl

het is heel fijn in gebruik
Snelle levering!
Mooi resultaat!
17 feb 2024
11 feb 2024
10 feb 2024
Geen idee, nog steeds niet ontvangen
6 jan 2024

Super !

Shellac4u heeft echt een prachtige kleurencollectie voor een mooie prijs ! Ze hebben ook altijd hele goede acties en sales! Ook de verzending is altijd snel en meestal is het de volgende werkdag al binnen. Het enige wat jammer is, is dat verzending pas gratis is vanaf 65 euro, dat is best wel veel. Maar voor de rest altijd een goede ervaring met hen !❤️
Vriendelijk en snelle service. Je kan altijd bellen bij vragen over producten. Ooit een keer een verkeerd kleurtje geleverd gekregen, mocht ik houden en kreeg juiste de volgende dag binnen.
28 jan 2024

Grote collectie & snel geleverd!

Hele ruime collectie & snelle verzending! Enige feedback punt is dat de website soms wat lastiger te navigeren is (zien wat je al hebt gekozen, vergelijken, en overige producten vinden).
27 jan 2024
Ik heb altijd de top coat no wipe van jullie en ik wil geen andere. Mooie glans, plakt echt totaal niet. Snelle levering, super!
14 jan 2024

De levering was in orde

De levering was compleet, de spullen zijn wat ik besteld had en de levering was goed te volgen met een trackings-systeem

Toppers

Altijd snel in huis en makkelijk contact. Ook een keer geweest voor een BIAB cursus, was ook super geregeld.
ML
Michelle L.
Vlaardingen

Heel tevreden

Prijs kwaliteit verhouding is heel goed. Mooie kleuren gellak die ik heb besteld en een snelle levering!