Shellac4u.nl- Logo - Beoordelingen

Shellac4u.nl

429 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden443 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 19 apr 2023
Shellac4u.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

23 jun 2023
Had een vraag, kreeg goede uitleg ,ander product aangeschaft en kreeg ook goede tips. Dus de gellak zit er nu twee en halve week op. ben dus heel tevreden. Beter doen ja nou vindt het heel fijn dat ik gewoon kan bellen en iemand kan spreken die ook echt weet waar ze het over heeft. Dus heb geen verbeter punten zolang dat dus niet verandert. Ben uiteindelijk niet de makkelijkste klant. Ben zelf 28 jaar werkzaam geweest in de schoonheidssalon en drogisterij . Heb dan ook gellak gezet en bij OPI training gehad. Dus weet wel waar ik over praat. Het is heel fijn om dan goed te kunnen overleggen met iemand die er verstand van heeft.

1 jun 2023
Ik koop niet meer bij dit bedrijf, omdat de laatste keren de kleuren niet op die van de kleurenkaart lijken. Het bedrijf komt dan op geen enkele manier tegemoet. 1x keer kan ik inkomen maar wanneer het vaker gebeurd is het echt een teleurstelling.

Beoordelingen voor Shellac4u.nl

17 feb 2024
Fijne producten, snelle levering! Zeer tevreden!
Zeer tevreden over de producten
het is heel fijn in gebruik
Snelle levering!
kruiningen
23 jun 2023
6 jan 2024

Super !

Shellac4u heeft echt een prachtige kleurencollectie voor een mooie prijs ! Ze hebben ook altijd hele goede acties en sales! Ook de verzending is altijd snel en meestal is het de volgende werkdag al binnen. Het enige wat jammer is, is dat verzending pas gratis is vanaf 65 euro, dat is best wel veel. Maar voor de rest altijd een goede ervaring met hen !❤️
24 jul 2023
Alle producten zijn altijd super fijn, website is top en levering is altijd stipt met wat aangegeven wordt.
7 sep 2023

Hele fijne service!

De kortingscode die op dat moment liep, werkt bij mij niet bij bestellen. Ik koos ervoor toch te bestellen. Diezelfde middag had ik een voicemail dat de korting niet gepakt had, maar om hierin tegemoet te komen, zou ik een extra primer krijgen. Zo netjes! Ik had geen melding gemaakt van de code, des te meer was ik blij verrast dat Shellac dit zelf zo heeft opgepakt!
7 jun 2023

Complimenten naar shellac4u

Complimenten naar Shellac4u met hun uitstekende klantenservice. Ik had een vraag over een specifieke kleur en het team reageerde super snel en vriendelijk, ik ben erg goed geholpen. Ook kan ik met zekerheid zeggen dat Gelzz een absolute aanrader is. Blijft erg goed zitten!
25 jul 2023

Over de levering en service ben ik tevreden!

Over de levering en service ben ik tevreden. Ik merk alleen dat de kwastjes van de lakken niet rond lopen. Als dat wel zo zou zijn gaat het lakken nog wat makkelijker. Misschien kunnen jullie daar wat mee?