Aardbeiplantje.nl- Logo - Beoordelingen

Aardbeiplantje.nl

2.603 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.603 beoordelingen in totaal

Prima ontvangen en meer plantjes dan ik had verwacht. Staan nu een week in de potten en zetten al aan. Nu wachten op mooi weer. Foto is van de dag dat ik ze heb geplant. Zelfs nog een boekje voor de verzorging e.d. Hartelijk dank hiervoor 🍓

Ik sorteer al 30 jaar aardbeienplanten in de winter bij een van jullie collega's, en ik herken het probleem van nieuwe mensen, die kort moeten snijden. Zij houden het rhyzoom niet op gelijke hoogte en snijden dan een aantal koppen kapot. Dat is precies wat er met mijn planten gaande was. Van de 42 planten heb ik er 7 weggegooid. De rest was trouwens te kort, te risico vol afgesneden. Met kort snijden ruim je wel de oude bladresten en bloemen op, maar heeft ook risico's.

Beoordelingen voor Aardbeiplantje.nl

4 jul 2024
4 jul 2024
3 jul 2024
13 jun 2024
Zeer fijn bedrijf Wordt Zeer goed ondersteud Je kan met alle vragen terecht Zelfs kan je foto's sturen als je denkt dat het niet goed gaat met de plantjes en krijg je advies Je kunt echt met alle vragen terecht En het zijn ook nog eens zeer goede plantjes die hun lever Gr Edwind 55 jaar
31 mei 2024

Snelle en nette levering

Snelle reactie op mijn e-mail over een verkeerde bestelling. Was zo geregeld en geld teruggestort. De geleverde plantje (frigo) waren netjes verpakt en voorzien van duidelijke plantinstructies. Eenmaal geplant sloegen ze direct aan. Ik zie uit naar een lekkere en goede oogst.
7 jun 2024

Verzending op tijd zoals afgesproken.

Verzending op tijd, zoals afgesproken. Planten zijn goed en vochtig aangekomen. Zijn nu 10 dagen geplant en de eerste bloemen komen er al in. Planten staan nu ca. 10 cm boven de grond. Gaan na 3 dagen beginnen met bemesten en water geven.
6 jun 2024

Goede ervaring met de frigo planten!

Super planten! Had een smulpakket met frigo planten besteld, ze zagen er precies zo uit als op de website, setjes van bijeengebonden kale wortels 🙈 29 mei geleverd nu 1 week later zien ze er al uit als mooie plantjes!! Wat gaat dat snel!
7 jun 2024

hartstikke mooi bedrijf met zeer goede vakmensen zowel op administratief gebied, als alles over de aardbeien. Een bedrijf dat klopt, zou ik zeggen. Lekker doorgaan. heb de gebruiksvoorwaarden niet gelezen dus ga ik ook niet akkoord.
21 jun 2024
Super snelle levering vepakking was goed en stevig goede uitleg aanwezig in het pakket hoe de plantjes te behandelen en onderhouden. Helaas sloeg één van de 20 plantjes niet aan en werd zwart. Wat uiteraard altijd een risico is.
20 jun 2024
levering van goede planten. Goede uitleg over hoe je de beste aardbeien kunt kweken. Ook fijn, af en toe een reminder via de mail over hoe verder met de kweek. (Bijv. Uitlopers nu afknippen, tijd om bij te mesten)
12 jun 2024
Bijzonder goede ervaring. Heb zelfs een boekje er bij gekregen hoe de plantjes te verzorgen enz. Er is een plantje bij die het moeilijk heeft, maar ik heb er 1 extra gekregen die het mooi compenseert.
20 jun 2024

Frigo aardbeiplantjes

Ik heb frigo aardbeiplantjes besteld. Deze kwamen keurig verpakt aan. Heldere gebruiksaanwijzing erbij. De plantjes geplant en binnen twee dagen al bladgroei zichtbaar, dus de kwaliteit lijkt prima.