budgetgift.nl- Logo - Beoordelingen

budgetgift.nl

339 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.627 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 4 apr 2018
budgetgift.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Wij wilden bedrukte jute tassen bestellen en deze het liefst gister dan vandaag nog binnen hebben ;) Na telefonisch contact te hebben gehad is Ilze direct voor ons aan de slag gegaan om te kijken of het bestel en bedruk proces versneld kon worden. Tegen een hele schappelijke meerprijs hebben wij de levering binnen een week gehad! Terwijl er oorspronkelijk zo’n 11-14 dagen voor stond. De levering kwam zelfs nog een dag eerder dan was beloofd. Geweldige service en snelle communicatie, als wij nog eens bedrukte tassen oid nodig hebben komen wij 100% weer hier terug! Bedankt voor de goede service en kwaliteit!

8 jun 2023
Ook deze keer weer goede service. Order was er daarnaast ook veel sneller dan verwacht. Waarom dan niet tevreden? De bedrukking van het boekje valt deze keer tegen. De kleur oranje is een hele andere dan in ons logo en nogal flets. De kwaliteit van het boekje is ondanks opvallend dunne pagina's verder wel prima.

Beoordelingen voor budgetgift.nl

Redelijke prijs en netjes op tijd geleverd
Antwoord van budgetgift.nl
Bedankt voor uw mooie review! Fijn om te lezen dat u tevreden bent met de prijs en de levering :) Veel plezier met het uitdelen van de bestelde artikelen en hopelijk tot een volgende keer! Met vriendelijke groeten, Femke van BudgetGift.nl
16 okt 2023
Goed contact via de mail. Snelle levering.
20 okt 2023
Bedankt voor uw review! Goed om te lezen dat u onze service en de levering positief heeft ervaren :) Veel plezier met het uitdelen van de bestelde items en hopelijk tot de volgende keer. Met vriendelijke groeten, Femke van BudgetGift.nl
31 mei 2023
Top, goede medewerking en snel geregeld :)
9 jun 2023
Bedankt voor uw mooie review! Goed om te horen dat alles naar wens is verlopen en dat u tevreden bent over onze service :) Veel plezier met het uitdelen van de bestelde artikelen en hopelijk tot een volgende keer, Met vriendelijke groeten, Femke van BudgetGift.nl
18 aug 2023
goede service en duidelijke communicatie!
28 aug 2023
Bedankt voor uw mooie review! Goed om te lezen dat u tevreden bent met onze service en communicatie :) Veel plezier met het uitdelen van de bestelde producten en hopelijk tot een volgende keer, Met vriendelijke groeten, Femke van BudgetGift.nl
22 aug 2023
Zeer snelle opvolging en prima levering.
28 aug 2023
Bedankt voor uw positieve review! Fijn om te horen dat u tevreden bent met onze service en de levering :) Veel plezier met het uitdelen van de bestelde artikelen en hopelijk tot een volgende keer, Met vriendelijke groeten, Femke van BudgetGift.nl
13 jun 2023
Mooie producten en goede klantenservice!
23 jun 2023
Bedankt voor uw mooie review! Goed om te lezen dat u blij bent met de producten en onze service :) Veel plezier met het uitdelen van de bestelde artikelen en hopelijk tot ziens, Met vriendelijke groeten, Femke van BudgetGift.nl
16 okt 2023
Hats zien er prima uut. Snelle levering
20 okt 2023
Bedankt voor uw 5-sterren beoordeling! Fijn dat de hoedjes naar wens zijn :) Veel plezier met het uitdelen en hopelijk tot een volgende keer, Met vriendelijke groeten, Femke van BudgetGift.nl
26 sep 2023
Fijn en snel contact, vlotte levering.
2 okt 2023
Bedankt voor uw mooie review! Goed om te horen dat u tevreden bent met onze service en levering :) Veel plezier met het uitdelen van de bestelde artikelen en hopelijk tot ziens, Met vriendelijke groeten, Femke van BudgetGift.nl
16 jun 2023
Vlotte terugkoppeling en goed afstemmen
23 jun 2023
Bedankt voor uw mooie review! Goed om te horen dat u tevreden bent over onze communicatie :) Veel plezier met het uitdelen van de bestelde artikelen en hopelijk tot een volgende keer, Met vriendelijke groeten, Femke van BudgetGift.nl
16 okt 2023
Super geregeld, zeer snelle levering!
20 okt 2023
Bedankt voor uw mooie woorden! Goed om te lezen dat de bestelling naar wens is verlopen :) Dat horen we graag! Veel plezier met het uitdelen van de bestelde items en hopelijk tot ziens, Met vriendelijke groeten, Femke van BudgetGift.nl
5 sep 2023
fijn contact, alles keurig afgehandeld
15 sep 2023
Bedankt voor uw 5-sterren review. Wij zijn dagelijks bezig om onze service te verbeteren. Goed om te lezen dat u alles positief hebt ervaren. Hopelijk tot een volgende bestelling? :-) Met vriendelijke groet, Pascal van BudgetGift.nl
8 jun 2023
Goed, snel. Precies wat ik verwachtte!
9 jun 2023
Bedankt voor uw mooie review! Wat fijn dat alles naar verwachting is verlopen, dat horen we natuurlijk graag :) Veel plezier met het uitdelen van de bestelde artikelen en hopelijk tot een volgende keer! Met vriendelijke groeten, Femke van BudgetGift.nl
28 sep 2023
Heldere en duidelijke communicatie.
2 okt 2023
Bedankt voor uw mooie review! Fijn om te horen dat u tevreden bent over onze communicatie :) Veel plezier met het uitdelen van de bestelde artikelen en hopelijk tot een volgende keer! Met vriendelijke groeten, Femke van BudgetGift.nl
24 nov 2023
duidelijke website, snelle levering!
Antwoord van budgetgift.nl
Bedankt voor uw positieve review! Goed om te lezen dat u tevreden bent met de online bestelervaring en met de levering van het product, dat horen we natuurlijk graag :) Veel plezier met het uitdelen van de bestelde artikelen en hopelijk tot ziens, Met vriendelijke groeten, Femke van BudgetGift.nl
2 nov 2023
De facturatie verliep niet soepel.
Antwoord van budgetgift.nl
Bedankt voor uw review! Wat vervelend dat de facturatie niet goed verliep, ik ga de feedback doorgeven aan de juiste afdeling. Desondanks veel plezier met het uitdelen van de bestelde artikelen en hopelijk tot ziens, Met vriendelijke groeten, Femke van BudgetGift.nl
31 okt 2023
Leuke give aways en snelle levering
Antwoord van budgetgift.nl
Bedankt voor uw mooie review! Goed om te horen dat u tevreden bent met de giveaways en de levering, dat horen we graag :) Veel plezier met het uitdelen van de giveaways en hopelijk tot ziens, Met vriendelijke groeten, Femke van BudgetGift.nl
26 okt 2023
Snelle levering en goed geadviseerd
Antwoord van budgetgift.nl
Bedankt voor uw mooie review! Fijn om te horen dat u tevreden bent met onze service en de levering :) Veel plezier met het uitdelen van de bestelde artikelen en hopelijk tot een volgende keer, Met vriendelijke groeten, Femke van BudgetGift.nl
24 jul 2023
Fijne communicatie en mooi product
28 jul 2023
Bedankt voor uw leuke review! Goed om te horen dat u onze communicatie positief heeft ervaren en dat u blij bent met het product. Heel veel uitdeelplezier en hopelijk tot een volgende keer, Met vriendelijke groeten, Femke van BudgetGift.nl
Snelle levering , mooie geschenken
Antwoord van budgetgift.nl
Bedankt voor uw positieve review! Goed om te horen dat u blij bent met de snelle levering en de geschenken. Veel plezier met het uitdelen en hopelijk tot ziens, Met vriendelijke groeten, Femke van BudgetGift.nl
8 jun 2023
Good quality, super fast delivery!
9 jun 2023
Thank you for your review! We're glad to hear you're happy with the quality and the delivery of the product. If you have any more feedback or need assistance in the future, feel free to reach out anytime :) Kind regards, Femke from BudgetGift.nl