budgetgift.nl- Logo - Beoordelingen

budgetgift.nl

340 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.620 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 4 apr 2018
budgetgift.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Wij wilden bedrukte jute tassen bestellen en deze het liefst gister dan vandaag nog binnen hebben ;) Na telefonisch contact te hebben gehad is Ilze direct voor ons aan de slag gegaan om te kijken of het bestel en bedruk proces versneld kon worden. Tegen een hele schappelijke meerprijs hebben wij de levering binnen een week gehad! Terwijl er oorspronkelijk zo’n 11-14 dagen voor stond. De levering kwam zelfs nog een dag eerder dan was beloofd. Geweldige service en snelle communicatie, als wij nog eens bedrukte tassen oid nodig hebben komen wij 100% weer hier terug! Bedankt voor de goede service en kwaliteit!

8 jun 2023
Ook deze keer weer goede service. Order was er daarnaast ook veel sneller dan verwacht. Waarom dan niet tevreden? De bedrukking van het boekje valt deze keer tegen. De kleur oranje is een hele andere dan in ons logo en nogal flets. De kwaliteit van het boekje is ondanks opvallend dunne pagina's verder wel prima.

Beoordelingen voor budgetgift.nl

3 aug 2023
14 aug 2023
Bedankt voor uw positieve beoordeling! Veel plezier met het uitdelen van de bestelde producten en hopelijk tot een volgende keer, Met vriendelijke groeten, Femke van BudgetGift.nl
28 jul 2023
Bedankt voor uw positieve beoordeling! Veel plezier met het uitdelen van de bestelde producten en hopelijk tot een volgende keer :) Met vriendelijke groeten, Femke van BudgetGift.nl
14 jul 2023
28 jul 2023
Bedankt voor uw 5-sterren beoordeling, dat waarderen we enorm. Veel plezier met het uitdelen van de bestelde producten en hopelijk tot een volgende keer! Met vriendelijke groeten, Femke van BudgetGift.nl
11 jul 2023
28 jul 2023
Bedankt voor uw positieve beoordeling! :) Veel plezier met het uitdelen van de bestelde producten en hopelijk tot een volgende keer, Met vriendelijke groeten, Femke van BudgetGift.nl
11 jul 2023
22 mei 2023
26 mei 2023
8 jun 2023
9 jun 2023
Bedankt voor uw review! Wat vervelend dat de bedrukking van het boekje tegenvalt. Dat is natuurlijk niet de bedoeling, onze excuses hiervoor. Ik ga mijn collega Ilze vragen contact met u op te nemen zodat we naar een passende oplossing kunnen zoeken. Mocht u in de tussentijd vragen hebben, horen we het uiteraard graag! Met vriendelijke groeten, Femke van BudgetGift.nl
10 aug 2023

Zeer matige kwaliteit doosje, slechte afwerking

De kwaliteit van het karton van het doosje is een beetje minimaal. En er zitten nog papiertjes in die eruit gehaald moeten worden (omdat het doosje met de potloden erin gedrukt wordt, het papiertje is dus om de inkt door het gat van het doosje op te vangen), wat een beetje veel werk is voor 500 stuks.
14 aug 2023
Bedankt voor uw review! Wat vervelend om te lezen dat de doosjes tegenvielen, dat is natuurlijk niet onze bedoeling. Ik begrijp dat mijn collega ondertussen contact met u heeft opgenomen om samen naar een oplossing te kijken. Mocht u in de tussentijd vragen hebben, weet u ons te vinden. Met vriendelijke groeten, Femke van BudgetGift.nl

Slecht geprint

Niet goed geprint en randjes lijken beschadigd/bekrast te zijn. Graag ga ik op zoek naar een passende oplossing want deze blikjes kunnen wij helaas niet gebruiken.
1 mei 2023
Goedemiddag Chenita, wat vervelend dat de doosjes niet goed gedrukt zijn, dat is uiteraard niet de bedoeling. Ik ga de kwestie doorzetten naar mijn collega en die zal zo snel mogelijk contact met u opnemen om naar een passende oplossing te zoeken. Mocht u in de tussentijd vragen hebben, dan zijn wij te bereiken op +31 (0)570 - 54 44 70 of info@budgetgift.nl. Met vriendelijke groeten, Femke van BudgetGift.nl
2 okt 2023

Rolmaten en paraplu's

De rolmaten zijn prima. Van de paraplu's laat van ongeveer de helft van het bestelde aantal het handvat los direct bij het oppakken. Dat is jammer.
2 okt 2023
Bedankt voor uw review, maar wat vervelend dat de paraplu's niet in orde zijn. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Ik vraag mijn collega Ilze om contact met u op te nemen zodat we kunnen kijken naar een oplossing. Mocht u in de tussentijd vragen hebben, horen we dat uiteraard graag. Met vriendelijke groeten, Femke van BudgetGift.nl
Drukwerk zijn we niet tevreden over, maar dit wordt naar ons gevoel niet serieus opgenomen
Antwoord van budgetgift.nl
Bedankt voor uw review. Wat vervelend om te horen dat u niet tevreden bent over het drukwerk. Ik zet uw feedback door naar mijn collega en we komen hier z.s.m. bij u op terug. Met vriendelijke groeten, Team BudgetGift.nl
29 aug 2023

foute goederen ontvangen

Jammer genoeg ontvigen we een foutieve bestelling voor een andere klant.
29 aug 2023
Goedemorgen, wat vervelend dat u de verkeerde bestelling heeft ontvangen. Dit is uiteraard niet de bedoeling, onze excuses hiervoor! Mijn collega neemt zo spoedig mogelijk contact met u op om dit op te lossen. Mocht u in de tussentijd vragen hebben, kunt u ons ook bereiken op +31 570 - 54 44 70. Met vriendelijke groeten, Femke van BudgetGift.nl
15 sep 2023
15 sep 2023
Bedankt voor uw review. Hopelijk tot een volgende bestelling? :-) Met vriendelijke groet, Pascal van BudgetGift.nl