e-veiligheidsschoenen.nl

24 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden24 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 12 jul 2023
e-veiligheidsschoenen.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Wow, wat een geweldige ervaring! Mijn bestelling werd razendsnel geleverd, en ik was aangenaam verrast door het leuke extraatje bij mijn pakketje. De service was uitstekend en ik ben absoluut tevreden. Ik zal zeker weer bij deze winkel bestellen. Bedankt voor de fantastische ervaring!

5 okt 2023
Webshop beter bij houden qua voorraad zodat her artikel wel of niet leverbaar staat. Verzending zou 1á2 dagen zijn maar duurde langer en ook GLS leverde ook nog later.
CD

Cora D.
Schiedam
5 okt 2023
6 okt 2023
Dank voor uw melding. Bij dit uitlopende artikel stond met rode letters vermeld dat de levering onder voorbehoud is. Het lukt ons dan niet om de voorraad bij te houden omdat het laatste paar ook in onze winkel verkocht kan zijn. We wensen u veel plezier toe met het alternatief dat u voor dezelfde prijs heeft ontvangen.
29 aug 2023

Ben benieuwd

Na een week nog geen informatie over de levering... wel al een vraag wat mijn ervaring is...
12 sep 2023
Dank voor deze beoordeling. Het liep net langs elkaar heen, een dag later werd de bestelling nog net binnen de 5 werkdagen verzendtijd verzonden. Hopelijk is alles toch nog naar wens verlopen.
17 dec 2023
Antwoord van e-veiligheidsschoenen.nl
We vernemen graag wat we kunnen doen om de volgende keer 5 sterren te ontvangen. Veel plezier toegewenst met de aankoop!