redro.nl

35 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden36 beoordelingen in totaal

30 jul 2023
Het fotobehang is goed en snel geleverd. Iets meer meetinstructie was fijn geweest: we hadden nu eigenlijk net iets te weinig over in de lengte om mooi af te kunnen werken.

Geen bevestigingsmiddelen ontvangen en geen reactie op mail naar de klantenservice of mijn bestelling is aangekomen.

Beoordelingen voor redro.nl

SUPER REDRO

AANBEVOLEN! De bestelling werd zeer snel verwerkt, ik werd per e-mail op de hoogte gehouden van elke fase van de bestellingsverwerking. Kwaliteit TOP 5/5. Ik zal zeker terugkomen!

Reageren nergens op

Reageren niet op mails, wanneer bestelling geplaatst is krijg je ook nergens bevestiging oid van.

GEWELDIG!!

GEWELDIG!!! Ik ben erg blij. De fotobehang is prachtig, de kleuren zijn levendig. Ik heb het pakket na 5 dagen ontvangen - geweldig.
30 jul 2023

levering goed, meetinstructie kan beter

Twijfels zijn absoluut verdwenen

In het begin had ik wat twijfel of het betrouwbaar was, maar omdat het een relatief klein bedrag betrof toch de gok genomen. Na een foutje in de betaling goed contact met de klantenservice gehad en al heel snel werd het fotobehang inclusief instructies geleverd. Mijn zoon is er heel blij mee! Echt een aanrader voor mooi, voordelig behang met goede service!
14 nov 2023
Heel veel mogelijkheden om behang te laten bedrukken, maar dat is eigenlijk helemaal niet duidelijk. Het is dat ik ging zoeken op een bepaalde voorstelling en zo ontdekte dat hier echt tientallen pagina's met mogelijkheden achter zaten! Echt, jullie doen jezelf tekort. Snel geprint en thuis ontvangen. Ziet er goed uit, maar moet nog gaan behangen.
De goede communicatie en flexibiliteit zijn echt top. Daarnaast hebben ze mooie producten. Ik wilde een bepaald fotobehang van groot formaat in een12-tal afzonderlijke vellen hebben gesneden hebben. Dat was allemaal geen probleem. Ook vond ik het fijn om continu updates van de status van mijn bestelling te ontvangen.
16 jun 2023
Fotobehang besteld. Snel in huis en goed op de hoogte gehouden van de stand van zaken. Goede kwaliteit. Helaas een beschadiging, maar zeer bekwaam op gereageerd. Ik krijg een herdruk. Chapeau!
Prachtige foto. Goede stevige kwaliteit. Wel lastig op de muur te plakken, zeker 3 mensen nodig om alles goed op de plek te houden.
28 okt 2023

Nette afhandeling. Mooie kwaliteit.

Op alle vragen zonder gedoe antwoordt en nette afhandeling. Behang stalen waren duidelijk en zo kon de keuze goed gemaakt worden.
12 nov 2023
Afbeelding was volgens verwachting. Alleen de verpakking was ernstig beschadigd maar de print gelukkig niet
CS
c s.
tiel
Keurige afhandeling, Mooi product. Snelle levering. Erg netjes verstuurd en verpakt.