Phone-Factory.nl- Logo - Beoordelingen

Phone-Factory.nl

397 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.721 beoordelingen in totaal

ik had mijn pakket perongelijk naar het verkeerde adres gestuurd, maar na een belletje met een hele aardige klantenservice en een mailtje sturen met het goede adres kwam alle toch goed. Echt super klantenservice, wel jammer dat nadat het geretourneerd werd het 3 weken duurde voordat het aankwam, maar dat was wel te verwachten.

24 mrt 2024
In eerste instantie een beschadigd hoesje ontvangen, na contact een nieuwe opgestuurd gekregen maar de kwaliteit van de foto's zijn helaas niet mooi..

Beoordelingen voor Phone-Factory.nl

3 okt 2024
Kut bedrijf, zeg maar airpods pro 2 case. De case is zo dik als een varken, en er zitten geen gaatjes in, ik heb de bestelling geretourneed, maar ze pakten 3 euro van mij, en mijn geld is nogsteeds niet terug. Ik wacht al 6 dagen.

Niet goed

Artikel komt later dan beloofd en is lelijk en van slechte kwaliteit, al eerder teruggestuurd denk ik.
Hoesje past niet en is ingedeukt Retour kosten zonder verwittigen
Geen product ontvangen na een week, geen van de status
30 sep 2024
LM
Linds M.
Hoogvliet
17 sep 2024

Goede klantenservice

Na mijn bestelling was er online een korting op mijn bestelde product. Na contact via email, kreeg alsnog de korting dmv een extra product. Het was namelijk 2x hetzelfde product voor 1 prijs
4 sep 2024

Super service

Mijn retour pakket is kwijt geraakt. Ik dacht dat ik kon fluiten naar mijn geld maar ze gaven netjes een waardebon van het bedrag wat ik anders mis zou lopen. Super service.
3 sep 2024
Snelle verzending en degelijk materiaal voor een correcte prijs. De kleur van de bandjes van de Fitbit zijn net zoals weergegeven op de afbeelding.
24 aug 2024
Ik had een screenprotector besteld. Doekjes die erbij zaten waren uitgedroogd. Verzending verloopt heel vlot
22 sep 2024
Geen standaard frontjesboer, maar een eigen collectie. Blij mee! Alleen jammer dat PostNL niet meewerkte.
24 aug 2024
Perfect. Snelle verzending en een leuke aanbieding van de smartwatchbandjes.
HV
Harry v.
's-Hertogenbosch
28 aug 2024
Een prachtige achterkant van mijn iPhone dankzij Phone Factory nl
2 sep 2024
Snel en het product voldoet aan de voorschriften
BV
brigitte v.
lieshout
27 aug 2024
vlugge levering ,hoesje was kwaliteit zeer goed
20 sep 2024
Product zoals verwacht en snelle bezorging
12 sep 2024
overzichtelijk site en snelle verzending
JD
Jim D.
Veldhoven
5 sep 2024
Precies wat ik bestelde en snel in huis
23 aug 2024
Degelijke materiaal en snelle levering.
19 sep 2024
Goede service. Aardige klantenservice