Phone-Factory.nl- Logo - Beoordelingen

Phone-Factory.nl

250 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.573 beoordelingen in totaal

15 mrt 2024
ik had mijn pakket perongelijk naar het verkeerde adres gestuurd, maar na een belletje met een hele aardige klantenservice en een mailtje sturen met het goede adres kwam alle toch goed. Echt super klantenservice, wel jammer dat nadat het geretourneerd werd het 3 weken duurde voordat het aankwam, maar dat was wel te verwachten.

24 mrt 2024
In eerste instantie een beschadigd hoesje ontvangen, na contact een nieuwe opgestuurd gekregen maar de kwaliteit van de foto's zijn helaas niet mooi..

Beoordelingen voor Phone-Factory.nl

25 mei 2024
24 mei 2024
24 mei 2024
9 jun 2024
Retour gedaan meer dan een week geleden,prijs:€2 Nog altijd geen bevestiging noch aankoopbedrag ontvangen
2 van de 3 iphone cases waren beschadigd
22 mei 2024
Hi Bedankt voor je bericht, ik zie zojuist dat mijn collega jou heeft beantwoord met een oplossing. Dit komt dus helemaal goed, ik wens je een fijne dag. Met vriendelijke groet, Phone-Factory.nl
16 jun 2024

Chinese troep

Verkopen niet werkende rotzooi.
2 jun 2024
Service is gewoon rond uit kut
7 jun 2024
Hallo, Bedankt voor je review, wat jammer om te horen dat je de service niet goed vond. Graag ben ik benieuwd naar wat er niet goed is gegaan, zodat ik kan kijken voor een eventuele oplossing. Mijn collega van de klantenservice afdeling zal contact met je opnemen. Ik wens je alvast een fijn weekend. Met vriendelijke groet, Phone-Factory.nl
20 mei 2024
Ik heb niets ontvangen!
21 mei 2024
Hi, Bedankt voor je review, wat vervelend om te horen. Ik zie echter dat mijn collega van de klantenservice afdeling geantwoord heeft op jou email. Zij zullen ervoor zorgen dat het netjes word opgelost. Ik wens je een fijne dag. Met vriendelijke groet, Phone-Factory.nl

Niet ontvangt

Niet ontvangen
22 mei 2024
Hallo, Bedankt voor uw bericht. Het spijt ons te horen dat uw bestelling nog niet is aangekomen. We begrijpen hoe vervelend dit voor u moet zijn en bieden onze oprechte excuses aan voor het ongemak. Ik zal vragen of mijn collega van de klantenservice contact met jou opneemt voor een oplossing. Met vriendelijke groet, Phone-Factory.nl
29 mei 2024
28 mei 2024
27 mei 2024
28 mei 2024
Goedemorgen, Wat jammer om te zien dat je niet tevreden bent met jouw bestelling. Helaas is er geen uitleg gegeven en wij willen graag weten wat er aan de hand is met jouw bestelling. Via de e-mail zal je een bericht van ons ontvangen. Groeten namens het Phone-Factory.nl team!
22 mei 2024
Hi, Bedankt voor uw feedback. Het spijt ons te horen dat uw ervaring niet aan uw verwachtingen voldeed. Ik zie dat mijn collega's contact met jou hebben gehad voor een oplossing. Nogmaals, onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Phone-Factory.nl
3 mei 2024
This was my first time buying from Phone-Factory. The phone case was exactly like the picture and it protects my phone really well. I couldn’t be happier I will definitely be shopping here again! ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
3 mei 2024
Goedemorgen, Bedankt voor je leuke review :-) Voor ons erg leuk om terug te lezen dat wij er een nieuwe tevreden klant bij hebben. Veel plezier met je bestelling. Groeten namens het Phone-Factory.nl team!
15 mei 2024
Goed verpakt, gratis verzonden en precies wat ik bedoelde. In de winkel €14.99 bij de Phone Factory €5.99 Toppie
22 apr 2024
Service en bezorging is TOP Kwaliteit van het hoesje gaat max 4maand mee