MECATECHNIC NL- Logo - Beoordelingen

MECATECHNIC NL

701 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.778 beoordelingen in totaal

11 sep 2023
Sometimes when selecting a certain part to search for after selctive car type, the site sometimes comes up with all available parts for any car brand. Besides that, not difficult to find the correct parts and very fast delivery. Perfect.

On the tracking it says it has been delivered, but unfortunately I haven't received anything. Customer service doesn't care to respond. Sur le suivi il est indiqué qu'il a été livré, mais malheureusement je n'ai rien reçu. Le service client ne se soucie pas de répondre.

Beoordelingen voor MECATECHNIC NL

Verrebroek
3 mei 2023
29 apr 2023
26 aug 2023
Ik heb een mail verstuurd waarin dat staat vermeld dat ik onlangs een bestelling heb gedaan , waarin staat dat ik niet alles heb toegekregen. Het gaat over de rubber plafondschakelaar. Ik heb 1 aangekregen en ik moest er 2 hebben gekregen. Graag feed beak hierover aub
5 sep 2023
Beste Meneer, Bedankt voor uw bericht. Een nieuwe bestelling met het missende onderdeel is op 31/08/2023 verzonden. Onze excuses voor het ongemak. MVG
11 sep 2023
Mijn bestelling ging vrijdag ten laatste zaterdag geleverd worden,maandag nog niets ontvangen. waar is men bestelling ? weet jij het ik niet hoor! Dan was er een fout met het adres terwijl het juist was. Rarara waneer ga ik mijn bestelling krijgen?
23 sep 2023

GTI Mk1 grill past niet .

De losse delen van de mk1 grill passen niet ! Heb 5 losse delen ontvangen . Bij het monteren paste echter niets ! Geen schema nix erbij . Helaas 160€ in de prullenbak gegooid .
25 sep 2023
Beste, Bedankt voor uw bericht. Na verificatie heb we alleen een bestelling op 16/09/2023 voor een kit carburator GC41002, maar geen enkele bestelling voor onderdelen van een grill MVG
8 mei 2023

Bestelling niet volledig opgestuurd

Halve bestelling maar verzonden. Geen info over gekregen. Gebeld en zou verstuurd worden. Een weekje later nu en nog niets gehoord/ontvangen.
26 mei 2023
Beste Meneer, Bedankt voor uw bericht. Er is zojuist een verklarende e-mail naar uw e-mailadres gestuurd. MVG
MW
michel w.
wommelgem

Duurder en van andere winkel !

Bij ontvangst zag ik dat het van andere winkel kwam ( BBT) WAAR IK 10 % KORTING KRIJG. helaas niet goed gezocht bij BBT.
Antwoord van MECATECHNIC NL
Beste, Bedankt voor uw bericht. Het product is inderdaad afkomstig van onze leverancier BBT met wie we al vele jaren samenwerken. MVG
29 sep 2023
Heb 2 achtervleugels plaatwerk besteld,1 van de 2 is beschadigd toegekomen.De beschermpakking laat te wensen over.
3 okt 2023
Beste, Bedankt voor uw bericht. Heeft u de producten gecontroleerd in aanwezigheid van de vervoerder, en zo ja, heeft u een voorbehoud gemaakt op de leveringsbon? Uitkijkend naar uw antwoord. MVG

Grant stuur

Producten eerst is checken voor je ze verzend zodat fouten in producten in orde zijn ipv met fabrieksfouten !!!!!
17 mei 2023
Beste Meneer, Bedankt voor uw bericht. Onze excuses voor het ongemak. Het is voor ons niet mogelijk om elk stuk dat we versturen te controleren, aangezien we +/- 2000 pakketten per dag versturen. MVG
5 jul 2023
Nummerplaathouder Volkswagen Classic is met gebroken pinnetjes aangekomen. Kan hem dus niet monteren. Erg jammer
13 jul 2023
Beste, Bedankt voor uw bericht. Heeft u een claim ingediend over de beschadigde plaatsteun? Zo ja, met wie heeft u contact opgenomen? Uitkijkend naar uw antwoord. MVG