MECATECHNIC NL- Logo - Beoordelingen

MECATECHNIC NL

701 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.778 beoordelingen in totaal

11 sep 2023
Sometimes when selecting a certain part to search for after selctive car type, the site sometimes comes up with all available parts for any car brand. Besides that, not difficult to find the correct parts and very fast delivery. Perfect.

On the tracking it says it has been delivered, but unfortunately I haven't received anything. Customer service doesn't care to respond. Sur le suivi il est indiqué qu'il a été livré, mais malheureusement je n'ai rien reçu. Le service client ne se soucie pas de répondre.

Beoordelingen voor MECATECHNIC NL

31 mrt 2024
31 mrt 2024
30 mrt 2024

Poor after sales service

Made a retour request for a part that didn't fit, but after 3 weeks it's still pending. Already sent a reminder email, but still no answer. Poor after sales service.
Draden achterlicht waren verkeerd gekoppeld , waardoor bv het stoplicht begon te knipperen in plaats van de richtingaanwijzer … China brol

Gewoon kut

Onderdeel Nog niet binnen. Track en tracé werkt niet. Ze zouden het uit gaan zoeken en mij iets laten weten. Niet gehoord

Carburateur Triumph Spitfire

Stond in beschrijving Carburateur wordt geleverd met bekabeling handchoke ; doch echter niet aanwezig in pakket !!!!!
Andere vervoerder nemen. Pakket nog niet ontvangen
30 mrt 2024
Kan niet makkelijk retour doen. Niet mogelijk
Antwoord van MECATECHNIC NL
Beste, Bedankt voor uw bericht. Wat is het doel van uw verzoek ? Uitkijkend naar uw antwoord. MVG
Bestelling nooit gekregen. Flut bedrijf
Ik heb mijn artikel niet ontvangen.
7 apr 2024
Te trage levering.
16 apr 2024
niks ontvangen
Produkt skidplate VW Kever besteld en betaald. Geschatte levertijd 4-5 dagen gekregen, maar was sneller geleverd. Goed te volgen via track and trace. Alles in orde.
supersnelle verzending , had mijn pakket de volgende dag in huis terwijl die van frankrijk naar nederland moest komen!
Makkelijk te bestellen en snelle verzending ondanks de reis van het onderdeel. Leuke en zeldzame onderdelen te vinden.