riverwoodpetfood.com- Logo - Beoordelingen

riverwoodpetfood.com

683 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.082 beoordelingen in totaal

14 jul 2023
Een feestmaal voor onze kat! De brokken vindt hij geweldig! En de blikjes tonijn zijn helemaal zijn favoriet. Een dag zonder tonijn zit er voor hem niet bij ;) De snacks vond hij zelf echter geen succes, dus die heb ik aan onze buren gegeven voor de honden. Ik denk dat ze te taai voor hem zijn. Al met al ben ik enorm blij dat ik Riverwood heb ontdekt! De 2e bestelling inmiddels geplaatst en ontvangen, dus we kunnen er weer even tegenaan :)

Bestelling heeft een flinke klap gekregen. Blik natvoer gedeukt, gelukkig niet lek! Beloofde kortingsbon zat er niet in. Wel uitgebreid boekje over hondenvoer, maar helemaal in het Duits, niet handig. Brokken bevallen gelukkig wel. Voor een proefpakket behoorlijk prijzig (zelfde bedrag als 1/3 van een 12kg zak) dan zou je beter mogen verwachten.

Beoordelingen voor riverwoodpetfood.com

Maatbeker aanpassen!

Maatbeker is verschrikkelijk als je de hond zijn eten moet afwegen. Ik ken andere maatbekers waar de indicatie van gr is op weergegeven. Met een streep duidelijk maken tot waar je de beker moet vullen vind ik barslecht. Mijn bestelling kwam toe in een op maat gemaakte doos. Heel riskant als je de plakker (die ik er met mijn handen niet afkreeg) moet lossnijden. Voor je het weet zit je met een schaaf of cuttermes in de zak te snijden Voor de rest kan ik weinig op aan merken. Mijn pup eet het nog maar 2 weken en staat ook nog half op natvoer zoals bij de fokker. In de toekomst is de overschakeling naar enkel brokken wel van toepassing hier. Maar behalve die 2 minpunten( zeker de maatbeker!) best tevreden !
29 apr 2024
Onze hond Vince doet het voortreffelijk op de brokken van Riverwood. Toen een levering door een verkeerde actie van de bezorger fout ging, moesten we even andere brokken kopen bij een plaatselijke winkel. Resultaat: grote hopen poep, heel veel drinken en al snel weer honger. Dankzij de voortreffelijk service van Riverwood hadden we snel weer de goede brokken én een blije hond. Kortom: zowel de brokken als de service van Riverwood zijn perfect. Joke en Jan Hoek, Raamsdonksveer.

Zeer tevreden met de Riverwood brokken en snacks.

Voor mijn net 1jarige hond ben ik overgestapt naar de brokken van Riverwood. Ivm een zeer gevoelig hondje, ben ik heel langzaam overgestapt en nu zit hij volledig op de Riverwood brokken. En hij heeft geen dunne ontlasting gehad. Ik ben dus zeer tevreden. De brokken eet hij goed, de ene dag beter dan de andere dag, maar dat is geen uitzondering voor mijn hond. En de snachs vindt hij heerlijk. Ook hier reageert hij gelukkig goed op.
Snelle verzending. Zijn iets grote brokjes dan ik gewend ben, maar mijn katten eten het makkelijk op. Ik was overgeschakeld naar Riverwoord, om te kijken of mijn katten een graanallergie hebben. Vergeleken met goedkoop voer of dit voer merk ik nog geen verschil bij de kat.
16 apr 2024

Pure snacks, hond is er gek op

Fijn om snacks voor mijn hond te kunnen kopen zonder allemaal toegevoegde troep. Hij vind het ook allemaal super lekker, dus een geslaagde aankoop! Ook fijn om een pakket in één keer te kunnen kopen inclusief verzending.
21 apr 2024
Mijn hondje eet deze brokken, maar ze had wel moeite met haar ontlasting, die is ineens veel dikker en daar heeft ze wat moeite mee. Verder ben ik wel blij dat ze eindelijk weer wat brokjes eet.
Eindelijk het juiste voer voor mijn boomertje gevonden. Dit was een behoorlijke puzzel. Maar sinds ze hypoallergeen krijgt is ze niet meer misselijk! Hondje blij, baasje blij!

Prima prijs kwaliteit

Het ruikt goed ,1 van de 3 moet nog wennen want dat is een moeilijke eetster maar de volgende dag ging ze tóch maar proberen en vondt ze het tóch wel goed
CS
Goede levertijd, vlees ziet er goed uit. Brokken worden met veel smaak gegeten. Ook verdragen mij cocker spaniels het zeer goed.
We bestellen regelmatig voor onze hond en zijn heel tevreden het zou leuk zijn als er een vaste klanten korting zou zijn!
Onze hond eet deze brokken met veel smaak op. Hoop dat zijn huidproblemen over een paar weken ook verminderen.
27 apr 2024

Besteld ipv zelf uit de winkel

Doordat ik tijdelijk niet kan tillen was de bestelling zo gemaakt. Voer al vanaf pup riverwood. Zeer tevreden.

Snelle levertijd en goede kwaliteit

De bestelling is altijd op tijd binnen. Mijn hond is dol op de brokken en heeft geen last van haar huid meer.
2 mei 2024
Fijne voeding,snelle levering. Soms is product uitverkocht waardoor je 2x bestellen moet of moet wachten..
22 apr 2024
Overzichtelijk website duidelijke uitleg over de brokken, de brokken zijn wel klein voor een labrador.
18 apr 2024
Service en toezending is snel. Saar lust de brokken. Wel iets meer ontlasting dan bij vorige merk.
28 apr 2024
het voer voldoet aan de verwachtingen, levering was op tijd. goed over nagedacht concept.
19 apr 2024
snelheid waarmee geleverd kon worden. goed over de samenstelling van het voer nagedacht
Ik zie aan Mia al een verschil is al wa vermagerd en is heel actief supper gewoon 😊
DV
Debbie V.
Niederlande
Goede brok. Wordt met smaak gegeten. Goede ontlasting en mooie glanzende vacht.