riverwoodpetfood.com- Logo - Beoordelingen

riverwoodpetfood.com

704 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.146 beoordelingen in totaal

14 jul 2023
Een feestmaal voor onze kat! De brokken vindt hij geweldig! En de blikjes tonijn zijn helemaal zijn favoriet. Een dag zonder tonijn zit er voor hem niet bij ;) De snacks vond hij zelf echter geen succes, dus die heb ik aan onze buren gegeven voor de honden. Ik denk dat ze te taai voor hem zijn. Al met al ben ik enorm blij dat ik Riverwood heb ontdekt! De 2e bestelling inmiddels geplaatst en ontvangen, dus we kunnen er weer even tegenaan :)

Bestelling heeft een flinke klap gekregen. Blik natvoer gedeukt, gelukkig niet lek! Beloofde kortingsbon zat er niet in. Wel uitgebreid boekje over hondenvoer, maar helemaal in het Duits, niet handig. Brokken bevallen gelukkig wel. Voor een proefpakket behoorlijk prijzig (zelfde bedrag als 1/3 van een 12kg zak) dan zou je beter mogen verwachten.

Beoordelingen voor riverwoodpetfood.com

15 mei 2024

Zeer tevreden met de Riverwood brokken en snacks.

Voor mijn net 1jarige hond ben ik overgestapt naar de brokken van Riverwood. Ivm een zeer gevoelig hondje, ben ik heel langzaam overgestapt en nu zit hij volledig op de Riverwood brokken. En hij heeft geen dunne ontlasting gehad. Ik ben dus zeer tevreden. De brokken eet hij goed, de ene dag beter dan de andere dag, maar dat is geen uitzondering voor mijn hond. En de snachs vindt hij heerlijk. Ook hier reageert hij gelukkig goed op.
27 mei 2024
Wat superfijn om te horen dat jouw gevoelige hond zonder problemen kan genieten van onze voedingen, Bodhi. Hier doen wij het voor! Bedankt voor je mooie review.
26 mei 2024
Ik had het proefpakket xxl besteld..De honden vinden het voer erg lekker..ook de snacks bevallen erg goed.. Jammergenoeg was alleen de maatbeker kapot gegaan tijdens het transport.. Ik ga het zeker weer bestellen
28 mei 2024
Super fijn om te horen dat onze producten in de smaak vallen bij jouw viervoeters, Natasja! Bedankt voor je mooie review. Voor wat betreft de maatbeker; neem hierover even contact op met onze klantenservice. Dan lossen we dit netjes met je op. Nog een fijne dag gewenst! Team Riverwood

n latertje

ondanks 5 sterren toch deze keer niet tevreden. zondags bestelt,vrijdags pas binnen. was niet de gewoonte. post??? kan gebeuren maar bestel volgende x gewoon weer FOOD bij riverWOOD. grt.
28 mei 2024
Goedemiddag Roel, Wat vervelend dat je langer dan dat je gewend bent op je bestelling hebt moeten wachten. Je hebt echter je bestelling in het Pinksterweekend geplaatst, waardoor de levertijden anders waren en het inderdaad erg druk was bij de bezorgdiensten. Gelukkig heb je de bestelling inmiddels binnen en kan jouw viervoeter weer lekker smullen. Nog een hele fijne dag gewenst! Groet, Team Riverwood
24 mei 2024

Overall een goede webshop

Fijne producten, goede transparante uitleg over wat er precies in zit. Mijn hond is fan en ik ook! Zelfs bij twijfel over mijn bestelling werd ik snel en zorgvuldig geholpen!
27 mei 2024
Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over onze producten en service, Sifra. Bedankt voor je mooie review!

The highest quality food ever

The highest quality food our cats ever had :) It smells and looks great, one can tell the ingredients of the wet food with a naked eye! Our cats love it, and we love it too!
De brokken vallen goed in de smaak bij Angel en de snacks ook vooral fijn dat het graan vrij is en het een natuurlijke vlees brok is ontlasting is ook verbeterd
Antwoord van riverwoodpetfood.com
Wat fijn om te horen dat zowel jij als Angel zo tevreden zijn over onze voedingen en snacks, Marjo! Bedankt voor je mooie review en veel smulplezier gewenst voor Angel!
HT
25 mei 2024

Mooi proefpakket

De spullen waren keurig verpakt en mijn katten dol enthousiast… zowel de brokjes als de snackjes werden direct aangevallen… mooi zo’n proefpakket!
27 mei 2024
Wat superfijn om te horen dat jullie katten zo blij zijn met onze voedingen, Harold. Daar worden wij blij van! Veel smulplezier gewenst voor hen!
22 mei 2024
Het voer waar mn hond goed op gaat en de bezorging heel erg snel vandaag besteld morgen in huis
27 mei 2024
Super om te horen, Lilian. Bedankt voor je mooie review!
28 mei 2024
Hij eet het graag. Ontlasting blijft goed. Hopelijk een goede start voor mijn mooie puppy.
Antwoord van riverwoodpetfood.com
Fijn om te horen dat jouw pup het zo goed doet op onze voedingen, Heidi. Bedankt voor je mooie review!
Te late orderbevestiging na reactie van koper. Uiteindelijk goede en snelle afhandeling.
Antwoord van riverwoodpetfood.com
Fijn om te horen dat je tevreden bent over onze service, Floor. Bedankt voor je review!
21 mei 2024
Bestellen en heel snel binnen. De zakken van het voer is ook heel fijn met deze sluiting
27 mei 2024
Super om te horen dat je zo tevreden bent over onze voeding en service, Anika! Bedankt voor je mooie review.
Goede producten en snelle levering. Kat vindt vooral de natvoerproducten erg lekker.
Antwoord van riverwoodpetfood.com
Bedankt voor je mooie review, Sanne. Fijn om te horen dat zowel jij als jouw katten zo tevreden zijn!
JV
Joke v.
Arnhem
18 mei 2024
Het hele proefpakket is goed bevallen en mijn hondje vind het heerlijk.
27 mei 2024
Super om te horen, Joke. Bedankt voor je mooie review en veel smulplezier gewenst voor jouw viervoeter!

Goede brokjes!

Goede brokjes onze kleine pomeriaan is dol op de zalm/witvisbrokjes
28 mei 2024
Wat fijn dat jouw hondje zo smult van onze brokjes, Anita! Bedankt voor je review
29 mei 2024

Best food

Ze vinden heerlijk, vers! En snelle nette levering
Antwoord van riverwoodpetfood.com
Super om te horen, Carla. Bedankt voor je mooie review!
31 mei 2024

Fantastische zaak!!!

Fantastisch voer en een hele goede klantenservice
Antwoord van riverwoodpetfood.com
Fijn om te horen dat je zo tevreden bent over onze voeding en service, Geeske. Bedankt voor je mooie woorden en review!
Snelle bezorging, katten vinden het heerlijk.
Remboursement immédiat d'un produit manquant
Antwoord van riverwoodpetfood.com
Je suis heureux d'apprendre que vous êtes satisfait. Merci pour votre commentaire !
20 mei 2024
De snoepjes vindt ze alvast zeer lekker.
27 mei 2024
Super om te horen, Germaine! Bedankt voor je mooie review.
Snelle levering en lekker voor mijn kat