e-styleaudio.nl- Logo - Beoordelingen

e-styleaudio.nl

82 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden606 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 20 jul 2020
e-styleaudio.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Dali oberon vokal besteld op maandag. Donderdagavond contact opgenomen via de chat om te vragen of mijn bestelling wel goed is ontvangen. Contact via de chat was waardeloos. Persoon wist niks over de bestelling en sprak volgens mij niet goed Nederlands. Toen maar via WhatsApp geprobeerd. Ging er eigenlijk vanuit dat ik pas vrijdag reactie zou krijgen. 15 minuten later kreeg ik een reactie van Emiel. Liet me zien dat bij heb stond dat het pas later geleverd moest worden. Ergens iets fout gegaan. Hij heeft de volgende dag gelijk de speaker verstuurd en zaterdag was het binnen. Speaker was goed ingepakt. Top dus!

13 jul 2023
Post nl heeft het pakket nog niet afgeleverd. wellicht een andere vervoerder gebruiken.

Beoordelingen voor e-styleaudio.nl

17 apr 2023
Prachtige q acoustics speakers gekocht voor een topprijs. Bezorging was de volgende dag. De speakers vielen uit, direct bericht terug via mail. Als ik ze niet aan de gang krijg kunnen ze terug. Nog wat tips gekregen . We zouden de volgende dag contact hebben ivm terugsturen. In tussentijd de speakers toch aan te gang gekregen. Emiel belde en wat dingen doorgeaproken. Nu even afwachten deze week of ze nog wegvallen, hebben eind van de week weer contact. Topservice
23 nov 2023

Na mijb bestelling werd er nog een korting toegevoegd.

Ik had mijn apparaat online aangeschaft. Ivm aankomende wijziging in prijs werd ik een dag later gebeld zodat ik ook mee kon genieten van aankomende aanbieding. Dus er werd wat van de prijs afgehaald. Daarnaast kon ik ook bellen als het installeren niet zou lukken. Heel aardig.
Snelle levering , zeer goede service ( nadat mijn bestelling binnen was heeft hij me opgebelt voor meer info ect ) . Echt top service
14 nov 2023
Na bestelling gebeld of ik wist hoe de apparatuur werkte. Had een 2e kans product besteld. Deze was er niet meer en werd dus gewoon een nieuwe. Alles netjes de volgende dag in huis. Alles naar wens maar ben ervan overtuigd dat als ik vragen heb of ik ervaar problemen dat dit wordt opgelost. Je merkt dat ze service belangrijk vinden.

Wild van Tivoli radios leidt tot teleurstelling en opluchting.

Wild van Tivoli radios, zag ik bij Emiel er één staan voor een zeer schappelijke prijs - het was een tweede kansje. Echter het apparaat was een loeder. De presetknop deed het niet. Geen verkooppraatjes dat ik dit of dat, zus of zo moest doen. Terugsturen geen probleem en inmiddels een perfecte radio van Geneva in huis.

Draadloze wifi speaker

Ik had een zoekopdracht voor een bepaalde speaker openstaan bin e-style. Emiel appte mij toen er 1 binnen kwam. Tegen scherpe prijs. Emiel kwam de speaker uiteindelijk zelf persoonlijk bezorgen. Zeer service gericht bedrijf waar persoonlijk contact van toepassing is, helemaal top. En de speaker bevalt uitstekend
AV
Snelle levering en duidelijke communicatie. Enige puntje is de verzendlijst. Ik koos PostNL en het werd DHL. Heb dus eerst een dag lang de verkeerde link in de gaten gehouden en het pakket gemist. Bijzonder klein leed want het product is perfect 👍🏼
24 apr 2023

strakke levering, mooie radio, zoals in de omschrijving

De sonoro Meastro is een mooie radio om te zien maar wat belangrijker is met een mooie klank wat goed bij me past. Klopt met de omschrijving op de site. Snelle levering
24 mei 2023

Prima bedrijf, zal zeker opnieuw daar spullen kopen.

Erg klantvriendelijk, goede communicatie en Emiel neemt de tijd die nodig is om het geheel netjes te installeren. Bovendien zeer concurrerend geprijsd. (Kef LS60)
CD
Charlie D.
Bolsward
Super fijne hulp gehad over de telefoon buiten werktijd in de avonduren tijdens de installatie van nieuwe receiver/versterker. Top service!
JL
J L.
Vinkeveen
29 jun 2023
Zeer goede service, je kunt de installtie zoals jij besteld beluisteren en om advies vragen. Verder is het snel geleverd. Werkt perfect.
7 jun 2023
Goede afhandeling en snelle levering. Aankoop van demo speakers, maar er werd contact gezocht met me en de aankoop doorgesproken.
1 aug 2023

Kef ls 50 wireles 2

Eerlijk en betrouwbaar bedrijf Voor allerlei soorten audio Ik wens Emiel heel veel succes met het groeien van zijn bedrijf .
27 okt 2023
Nieuwe platenspeler gekocht. De ene dag gekocht de volgende dag in huis. Sneller kan niet. De platenspeler werkt ook perfect.
22 sep 2023
Snel. Betrouwbaar contact moment gehad. Afspraak nagekomen. Degelijk ingepakt. Alles is naar wens. Goede combi deal.
HV
hanz v.
milano
Snelle persoonlijke service met uitstekende service . Ik kreeg wat ik wou op tijd en voor een mooie prijs ..toppers
Goede snelle service, communicatie en persoonlijke bezorging. Dat kan ik niet slecht beoordelen natuurlijk.
19 apr 2023
De site is goed en overzichtelijk. Duidelijk hoe je kan bestellen en wordt goed en netjes en snel verzonden
3 sep 2023
Zelfs bij retourneren absolute hulp en ondersteuning.
13 aug 2023
Zeer professioneel, alert reagerend en bijzonder klantvriendelijk. Uitmuntende service.