esvocampingshop.com

429 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden11.535 beoordelingen in totaal

21 sep 2023
De website is duidelijk en makkelijk te hanteren. Ik vond wat ik zocht, kon via IDeal betalen en de volgende dag al had ik de bestelling thuis. Positief was ook dat jullie nog even informeerden hoe iets onduidelijks in mijn adres opgevat moest worden. Heel attent. Ik werd trouwens helemaal warm van die mooie tenten die jullie maken. Ik heb er geen nodig, maar mijn kampeerhart klopte enthousiast.

9 apr 2024
Een aantal keren heb ik materialen besteld. De laatste bestelling is niet helemaal goed gegaan Er was een verkeerd doekknopje geleverd. Daarover gebeld. Mail met foto naar u gestuurd, maar tot nu toe nog niet geleverd. Knopje was te klein.

Beoordelingen voor esvocampingshop.com

Frans v.
Spijkenisse
21 mei 2024
1 jun 2024
Doen wat beloofd wordt. Nu veel tralala veel mails maar nog geen bestelling ontangen. 00000 punten
5 mei 2024

Snelle levering maar…

Snelle levering. Bij het plaatsen van bestelling er is iets fout gegaan en hiervoor de bestelling was aan de ene kant goed en die ander niet. Als gevolg hiervan krijg ik een automatisch bericht dat de levering wordt geannuleerd terwijl de betaling was afgerond.
MS
mik s.
terneuzen
28 apr 2024
Keurige uitleg over de producten.op de site. snelle levering .producten zo te zien goed van kwaliteit ....... meteen de naam genoteerd voor verdere aankopen indien nodig voor de toekomst dank jullie wel.
4 mei 2024
Zeer mooi stof...ik heb er hoezen voor mijn scootmobiel gemaakt die achter op de camper moet. Zeer goed gelukt erg fijn stof om mee te werken. Dus met al geweldig.
IH
Irene H.
Den Haag
24 apr 2024

Goede service en kwaliteit

Het contact van te voren was prettig, ik had een specifieke vraag die snel en adekwaat beantwoord werd. Het materiaal is van goede kwaliteit.
4 mei 2024

Omvangrijk assortiment; snelle orderverwerking en aflevering

Goed en ruim assortiment. Soepelheid wanneer je, na bestelling, nog wijziging wilt aanbrengen. Snelle orderafwikkeling
10 mei 2024
Snel bezorging. En werd netjes gebeld omdat ik waarschijnlijk een fout had gemaakt tijdens invullen.