shop.somfy.nl- Logo - Beoordelingen

shop.somfy.nl

146 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden568 beoordelingen in totaal

Deskundige mensen aan de telefoon en geven het juiste advies. Be n prima geholpen en snelle levering.

15 mei 2023
Is het nu een vraag over het product of over de site? Het is me niet duidelijk. Hierbij over beide mijn mening + Somfy protect app. Het gebruikersgemak van de site is slecht. Vooral als je via je mobiel aan het rondneuzen bent voor Somfy producten of juist iets wilt zoeken/filteren. Via pc heb ik het niet geprobeerd. Dit kan ongetwijfeld vele malen beter, vooral voor zo'n grote naam. Maar als we over de producten praten en het gebruikersgemak daarvan, dat is dan weer fantastisch! Laat dat duidelijk zijn! ;) Alleen de bouwkwaliteit van de Somfy buitencamera vind ik erg onder de maat. 1 klein slap ontworpen plastic beugeltje houdt de hele camera bij elkaar. Zodra die loskomt of afbreekt is de verbinding met je camera weg en hangt het alleen nog aan 1 schroefje. En aangezien dit een buitencamera is, die in weer en wind staat, geloof ik niet dat deze lang heel blijft. De app werkt wel super fijn en de setup is geweldig makkelijk.

Beoordelingen voor shop.somfy.nl

Onze somfy schakelaar was snel geleverd. Eenvoudig te installeren. Alle digitale spullen zijn duur dus prijs laat ik even achterwege. Verlichting en rolluik van onze vleesverkoopruimte KOE-2-GO @Sanderkoe.nl kunnen nu met timer automatisch open en dicht/aan/uit, wat ideaal is! Top!!
Snelle en correcte levering. Artikel doet wat het moet doen. Installatie is eenvoudig.
FP
Frans P.
Middelburg
Snelle levering besteld onderdeel
Snel in huis. Toppie
Snelle service
Soepel bestellen op de site Afleveren was op tijd
13 jan 2024
Nvt. Snelle levering. Duidelijke info op site
Paste niet in frame, onduidelijk van de website wat nodig was om de verbinding in te stellen
2 okt 2023
Het systeem werkt fantastisch. Gaandeweg steeds wat componenten bij besteld. Informatie over compatibele toebehoren en mogelijkheden is wazig en incompleet of op zijn best zeer moeilijk te vinden op de website, voor mij. Dit zou voor mij voor verbetering vatbaar zijn. Eenmaal deze vertraagde weg belopen, prima product.
16 jul 2023
De connectivity kit werkt perfect, ook met google assistant. Ik kreeg het doosje zwaar gehavend aangeleverd, die was in de DHL bus waarschijnlijk ergens tussen gekomen. Maar dat schijnt heel normaal te zijn bij DHL want dit is al de zoveelste bestelling die door DHL zo geleverd wordt, vandaar maar 3 sterren.

Top klantenservice

We kwamen er na onze aankoop niet helemaal uit dus de klantenservice gebeld. Nou dat is pas een klantenservice waar vele bedrijven een voorbeeld aan kunnen nemen. Tot 2x toe perfect geholpen en er werd alle tijd voor genomen.

Perfecte service. Snelle levering. Een echte aanrader.

Perfecte service bij telefonisch contact over welke Somfy Afstandbediening wij nodig hadden voor onze rolluiken. Dus deze besteld bij Somfy. Netjes en snel geleverd. Dit bedrijf is een echte aanrader.
9 nov 2023
De bezorging door DHL was slecht. Twee keer een middag gewacht zonder dat ze kwamen. De derde keer hebben ze het pakketje open en bloot voor de deur achter gelaten , in zicht van de straat.
24 okt 2023

Alarm installatie

Prima artikelen, eenvoudige te monteren .Duidelijke aanwijzingen waar te plaatsen. Activeren van het systeem ook eenvoudig . Nadeel alarm wordt weergegeven op email en niet op mijn handy

Snelle levering en overzichtelijke website

's-Avonds de 'Somfy connectivity kit' besteld. Deze werd de volgende dag al bezorgd. De website is overzichtelijk en het bestellen van een product is super simpel. Absoluut een aanrader.
7 okt 2023
Product uitstekend echter zou ik stoppen met bezorging door DHL, gewijzigd aflever adres doorgegeven en vind het later bij onszelf naast de voordeur in de regen.