Haarspullen.nl

Haarproducten de volgende dag voordelig in huis!

Beschrijving
Mensen kopen het liefst 24/7 producten voor het haar en hebben deze graag nog dezelfde dag in huis. Voor ons een grote uitdaging maar wij hebben zeker de ambitie om dit waar te maken. Onze achtergrond zit onder andere in de kappersbranche, daarom weten wij ook waar we het over hebben en hoe de producten werken. Vragen? Bel ons: 038-4582584
Distri Lab B.V.
Ossenkamp 2 N
8024 AE  Zwolle

Marijn Bulthuis

Beoordelingen voor Haarspullen.nl

4.54 / 5.00

2090 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over Haarspullen.nl

snelle bezorging en goed verpakt.

Alles snel geleverd

Super, alles Bestens, schnelle Lieferung

Snelle levering, goede originele produkten en duidelijk verzend en bestel informatie

Ik bestel dinsdag en op donderdag nog steeds niets geleverd Ik bel naar DHL om te vragen waar Mn pakket is en ze kunnen er niet op antwoorden en raden me aan om de leverancier (jullie) te contacteren Dit doe ik vervolgens en krijg ik een zeer onvriendelijk niet helpend persoon aan de lijn Zeer slechte service naar klanten toe Zet online niet voor 24u besteld volgende dag geleverd

prima beoordeling

Hoge korting op mijn producten die ik voorheen bij de kapper kocht Snelle, correcte levering.

klein foutje in bestelproces, ik heb besteld op zondag, staat keurig dat op werkdagen voor 23.59 besteld morgen geleverd, maar in de afrekening staat ook op zondag dat morgen (maandag) geleverd wordt en dat is niet gebeurd... ik had er al rekening mee gehouden maar toch...

Had een klacht ingediend, totaal onterecht. Ik keek op de site, maar DHL gaf aan nog onderweg te zijn. Mijn excuses hiervoor. Inmiddels pakje netjes ontvangen. Gr. DJ Rozenberg

snelle levering

Geweldige ervaring, ze hebben binnen een dag mijn shampoo geleverd. En kwamen dan ook hun belofte zeker na

Altijd snel en correcte geleverd

Niets aan toe te voegen.

Elke keer weer top

Supersnelle levering. Goede producten. De service van het bestellen tot leveren, top. Producten goed verpakt.

onze no1

Zeer snelle levering en de beste haarspullen

Snel, goed en betrouwbaar. Voor herhaling vatbaar gezien de service.