Haarspullen.nlBeoordelingen

Haarspullen.nl- Logo - Beoordelingen

Haarspullen.nl - Haarproducten de volgende dag voordelig in huis!

Mensen kopen het liefst 24/7 producten voor het haar en hebben deze graag nog dezelfde dag in huis. Voor ons een grote uitdaging maar wij hebben zeker de ambitie om dit waar te maken. Onze achtergrond zit onder andere in de kappersbranche, daarom weten wij ook waar we het over hebben en hoe de producten werken. Vragen? Bel ons: 038-4582584
Distri Lab B.V.
Ossenkamp 2 N
8024 AE Zwolle
Marijn Bulthuis

Beoordelingen voor Haarspullen.nl

4.71/5.00

3.833 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over Haarspullen.nl

Snelle service
De producten kwamen lekker snel binnen!!
Alles is snel aangekomen, de bestelling ging soepel en het was allemaal erg duidelijk en gebruiksvriendelijk.
Ben er super blij mee!
Gewoon simpelweg uitstekend. Dat je ook gemakkelijk als particulier kan bestellen!
Het was de eerste keer dat ik een bestelling plaatste bij Haarspullen.nl en ben zo tevreden. Goede site, makkelijk bestellen en super snel geleverd!
Ik had een probleem met DHL maar de personeel van Haarspullen was heel efficient en de oplossing was snel. Heel goed ervaring!
Super tevreden over dit product, super snelle levering en keurig verpakt.
Ik heb de producten in de voormiddag besteld en de volgende dag werden ze reeds geleverd. Prima service!
Goed en snel geregeld. Duidelijke communicatie
Goede productomschrijving waardoor je weet wat je koopt. Verder worden de spullen snel geleverd en netjes verpakt! Een email met de track en trace code werd ook netjes verstuurd waardoor de zending ook te volgen was. Super tevreden!
Prijs en snelle levering belangrijk
Prima service snelle levering!
Ik heb spullen besteld, 1 week later nog niets ontvangen , al 1x een mail gestuurd en enkele telefoontjes. Ze zeiden dat het ingepakt en verstuurd zoy worden!!!!
Super kleur shampoo van swarzkopf wat er staat dat gebeurt ook mijn licht roze plukken werden weer mooi vel en helder roze na 1 x wassen top service . !! Ik zeg vaker hier bestellen
Nog niet ontvangen ,dus kan.nog.niks vertellen..
Zit nog steeds te wachten op de producten. Zou eerst maandag geleverd worden, toen dinsdag, toen vandaag en nu zie ik dat het morgen is geworden.... Waarschijnlijk wordt het morgen vrijdag. Bestelling vorige week donderdag geplaatst. Waardeloos.
Super goed bedrijf! Als je vragen hebt snel geholpen en de levering ook altijd netjes op tijd en snel! Geen negatief woord over voor dit bedrijf
Super goeddd!
 Antwoord van Haarspullen.nl
Heel erg bedankt! Geniet van je producten.
Ondanks de coronaperiode mijn haarmasker snel ontvangen, en het product/masker is heerlijk!