Lucardi Juwelier Zwolle

163 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden239 beoordelingen in totaal

19 jul 2023
Vandaag 17 juli 2023 was er een oudere dame die heel vriendelijk en attent klanten te woord stond. We werden snel geholpen op een professionele manier hierdoor waren we snel klaar met de aankoop. Er zijn wat jongere dames in dit filiaal die niet altijd even vriendelijk zijn ongeïnteresseerde staan te werken en heel lang de klanten laten wachten. Hierdoor hebben wij eerdere bezoeken gedaan aan een andere juwelier.

Mijn kleindochter heeft afgelopen zaterdag schietoorbellen uitgezocht. Online zijn ze in de aanbieding 40% korting. In de winkel niet. Vreemd. Moet je dus online bestellen en dan inschieten in de winkel waarvoor je moet betalen omdat je ze daar niet hebt gekocht. Voel me wel een beetje bedonderd. Behandeling en personeel in de winkel was prima. Niks op aan te merken.

Beoordelingen voor Lucardi Juwelier Zwolle

8 mei 2023
Fijne winkel en fijn geholpen!
18 mei 2023
Goed geholpen, snelle service
8 mei 2023
Vriendelijk en snel geholpen!
11 jul 2023

28 mei 2023
14 mei 2023

Schietoorbellen

28 sep 2023
Duurde lang voordat er iemand kwam bij de kassa. Ook service bij de kassa kan beter, praten met collega's oke maar doe dat niet als je nog een klant aan het helpen bent. Idee klantenkaart is leuk als je korting krijgt, helaas geen korting gekregen 😒 Pluspunt: medewerkers zijn vriendelijk
12 aug 2023

Goed advies

Mijn dochter ging voor een gaatje schieten, haar oor was ontstoken en gaatje dichtgegroeid. We werden goed begeleid en geadviseerd.