Murale.nl

193 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden341 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 27 jan 2023
Murale.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

24 nov 2023
Het was een gok om zo iets groots te bestellen (1,8 bij 1,25 meter), maar het ziet er fantastisch uit! In ongeveer een week geleverd. In elkaar zetten is vrij simpel. Tip voor degenen die geluiddempend vilt er bij besteld hebben: het vilt is kleiner dan het frame zodat je het op de muur achter je kunstwerk kan plakken. Maar je kan het vilt ook prima aan je frame vast plakken: plak de klittenband tape niet strak tegen de buiten rand van het frame, maar juist met zo veel mogelijk uitsteek naar het midden. Op die manier kan je net wel het vilt in het frame vast krijgen.

6 jul 2023
Het bestelde doek met lijst voldoet geheel aan de verwachtingen. De bezorging via DPD echter is zeer slecht. Op 22-6 product besteld en door Murale op 28-6 overgedragen aan DPD. Uiteindelijk door DPD pas op op 4-7 bezorgd.

Beoordelingen voor Murale.nl

12 jul 2023
Ontzettend mooi
12 jul 2023
Hoi Victor! Bedankt voor deze mooie review. Hopelijk krijgt deze topper een mooi plekje :) graag tot ziens op Murale.nl
5 jul 2023
Erg mooi werk!
7 jul 2023
Hi Vincent, dat is ze zeker :) Geniet ervan en graag tot ziens op Murale.nl
1 aug 2023
Helemaal top!
Antwoord van Murale.nl
HI Vincent, Wat goed om te horen! Geniet van het prachtige Puttertje! Graag tot ziens op Murale.nl
25 aug 2023
Prachtig!
17 aug 2023
Dikke 10!
17 aug 2023
Hi Arthus, Dank voor deze mooie review. Dat zien we graag. Heel graag tot ziens op Murale.nl
27 jul 2023
Prachtig!
Hoi Erna, Dank voor je mooie review. Geniet ervan! Graag tot ziens op Murale.nl
13 jun 2023
prachtig
17 jun 2023
Hoi Francie! Dank voor de mooie beoordeling! We zien je graag terug op Murale.nl
24 nov 2023
Mooi!
25 nov 2023
Hoi Marjolein, Super bedankt voor deze mooie review. Graag tot ziens op Murale.nl
6 jul 2023

Bezorging via DPD een drama.

7 jul 2023
Hoi Nico, goed om te horen dat het niet ligt aan onze werken. Zoals reeds aangegeven in onze communicatie heeft DPD er dit keer een potje van gemaakt. Dit is gemeld en zal zeker niet nog een keer voorkomen. Hopelijk mogen we je toch snel weer een keer begroeten op onze webshop. Geniet van het werk. Murale.nl
29 jun 2023
7 dagen geleden besteld. Nog steeds geen idee wanneer mijn bestelling wordt geleverd.
29 jun 2023
Hoi Nico! Wat vervelend om te vernemen. We hebben direct voor je gekeken en je order stond inderdaad gepland voor levering vandaag (precies binnen 5 werkdagen). We gaan direct achterhalen waar het pakket precies is en lossen het uiteraard altijd netjes op. Excuses voor het ongemak. Murale.nl