Murale.nl

200 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden352 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 27 jan 2023
Murale.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

24 nov 2023
Het was een gok om zo iets groots te bestellen (1,8 bij 1,25 meter), maar het ziet er fantastisch uit! In ongeveer een week geleverd. In elkaar zetten is vrij simpel. Tip voor degenen die geluiddempend vilt er bij besteld hebben: het vilt is kleiner dan het frame zodat je het op de muur achter je kunstwerk kan plakken. Maar je kan het vilt ook prima aan je frame vast plakken: plak de klittenband tape niet strak tegen de buiten rand van het frame, maar juist met zo veel mogelijk uitsteek naar het midden. Op die manier kan je net wel het vilt in het frame vast krijgen.

6 jul 2023
Het bestelde doek met lijst voldoet geheel aan de verwachtingen. De bezorging via DPD echter is zeer slecht. Op 22-6 product besteld en door Murale op 28-6 overgedragen aan DPD. Uiteindelijk door DPD pas op op 4-7 bezorgd.

Beoordelingen voor Murale.nl

13 jan 2024
Heel blij met het eindresultaat. Supermooi kunstwerk ! Bedrijf is makkelijk bereikbaar en ze reageren snel op vragen . We hebben alleen lang op de levering moeten wachten, maar dat kwam denk ik door de transporteur. Verder helemaal blij!
Antwoord van Murale.nl
Hoi Martine, Hartelijk dank voor de mooie review, heel graag tot ziens op Murale.nl
25 nov 2023
Goede service, snel antwoord op vragen. Leuk dat je de beoogde aankoop via een foto kan laten toevoegen zo krijg je een goed beeld van wat je koopt. Schilderijen zijn gemakkelijk te monteren en hangen prachtig in ons interieur.
26 nov 2023
Goedemiddag Arend, Wat een plaatje! Dank voor je mooie review en uiteraard zien we jullie graag terug op murale.nl
11 okt 2023
Vriendelijke persoonlijke benadering. Mooie webshop met prachtige wanddecoratie. Heel blij met ons zelf uitgezocht huwelijkskado. Helaas is levering via DPD, altijd gedoe, maar dat heeft verder niets met Murale te maken
De snelle oplossing van een klein foutje. En de uitstraling van het geleverde product. Wij zijn er blij mee, al met al een tevreden klant. Nu nog een mooi plekje zoeken voor het meisje met de parel autumn orange.
Antwoord van Murale.nl
Hoi Alberdine, Goed om te horen dat het snel is opgelost. Hopelijk heeft ze een prachtig plaatsje gekregen. graag tot ziens op Murale.nl
7 sep 2023
Zeer prettig dat je via WhatsApp steeds weer direct persoonlijk contact hebt. Geeft veel vertrouwen en doek is prachtig! Zelfs op het kleinste kamertje :) tweede doek in hetzelfde frame. Verwisselen is eenvoudig.
11 sep 2023
Hoi Irene, Super om te vernemen! Wat een plaatje weer! Geniet ervan en heel graag tot ziens op Murale.nl
6 aug 2023
Snel geleverd, het akoestische filt miste maar dat is snel na geleverd. Het plaatsten van het akoestische filt was ons niet geheel duidelijk maar snel via whatsapp uitgelegd. Mooie kwaliteit. Heel blij mee.
Antwoord van Murale.nl
Hoi Elisabeth! Dank voor deze mooie review. Fijn om te horen dat je onze service kan waarderen, zo is een vraag snel opgelost. Heel graag tot ziens op Murale.nl en geniet van het prachtige werk. Murale.nl
19 jul 2023
Madame Bubble Gum krijgt bij ons een prachtig plekje op de muur. Met dank aan murale.nl. Ik kreeg een link toegestuurd om deze dame strak in te spannen, nogmaals bedankt voor jullie support.
19 jul 2023
Hoi Sharon, dank voor je review! graag tot ziens op Murale.nl

Goede communicatie en kwaliteit

Snelle communicatie en reactie op maatwerk vragen. Netjes binnen de aangegeven levertijd binnengekomen Eenvoudig in elkaar te zetten en alle benodigdheden voor het ophangen zitten erbij.
Antwoord van Murale.nl
Hoi Jeroen, hartelijk dank voor deze mooie review. Heel veel plezier ermee en graag tot ziens op Murale.nl

Top product

Mooi, snel geleverd, goed verpakt, makkelijk te monteren You tube filmpje gebruikt, misschien een korte instructie op papier bijvoegen voor mensen die minder digitaal vaardig zijn
16 nov 2023
Hoi Annemiek, Dank voor de mooie beoordeling. Goede tip, gaan we iets mee doen :) Graag tot ziens op Murale.nl
Zeer tevreden met het mooie werk dat we geleverd hebben gekregen. Makkelijk te installeren en snel geleverd. Fijn contact via WhatsApp over de werken waar we over twijfelde.
Goedemiddag Jenny, Dank voor je mooie review. Heel graag tot ziens op Murale.nl
6 jan 2024
Ontzettend mooi. Helemaal tevreden met de uitstekende service. Contact via WhatsApp verliep heel soepel en wij hebben vooraf een digitaal voorbeeld gekregen. Erg handig
17 jun 2023
Mooie kwaliteit van zowel de lijst als het doek, allemaal zeer eenvoudig te monteren, is een verrijking van onze keuken, samengevat gezegd, we zijn er heel blij mee!
29 jun 2023
Hoi Edwin & Petra! Hartelijk dank voor deze mooie review. Daar doen we het voor. We zien jullie graag snel terug op Murale.nl :)

Prachtige murale/Top service!

Prachtige murale! Echt een schitterend doek! Super blij mee! Zeer goede en snelle service! Zelfs 's avonds bereikbaar bij vragen. Ik raad Murale art van harte aan!
Antwoord van Murale.nl
Hoi Dyonne, Hartelijk dank voor deze mooie review. Wat ziet ze er mooi uit! Heel graag tot ziens op Murale.nl
13 aug 2023
Helemaal tevreden. Erg mooi kunstwerk, snel in elkaar gezet en fijn contact via WhatsApp voor een digitaal voorbeeld. We komen zeker weer een kijkje nemen.
13 aug 2023
Hi Ivo, dank voor je mooie review. Heel veel plezier ermee en graag tot ziens op Murale.nl

prachtig doek

Snel geleverd, prachtig doek en makkelijk in elkaar te zetten . Ik vond het eigenlijk een flinke uitgave maar het is het zeker waard !! Super blij mee ☺️
16 nov 2023
Hoi Anita, Wat goed om te horen! Geniet van het prachtige werk en graag tot ziens op Murale.nl
24 nov 2023
Heel erg blij met onze prachtige Murale. Een toffe toevoeging in ons interieur. Snel geleverd, betaalbaar en heel makkelijk in elkaar te zetten.
25 nov 2023
Hoi Ron, hartelijk dank en heel graag tot ziens op Murale.nl
29 jun 2023
Mooie kwaliteit werk! Super snel in elkaar gezet en een echte verrijking voor onze woonkamer. We kijken nu al verder voor een tweede werk.
7 jul 2023
Hoi Miriam, dank voor deze mooie review. geniet ervan en hopelijk mogen we je snel begroeten op Murale.nl
Het direct antwoorden op de vraag. En bij bestelling van eerste doek een idee geven welke maat ik nodig zou hebben voor de plek die ik had
Antwoord van Murale.nl
Hoi Sandra, Heel fijn om te horen! Wat is het een plaatje geworden. Graag tot ziens op Murale.nl
HV
Hage V.
Zwartewaal
14 nov 2023
Is nog niet gemonteerd en opgehangen want het is een verjaardagscadeau voor een vriendin! Maar ik denk dat ze ‘m zeker mooi gaat vinden!
16 nov 2023
Hoi Jose, Dank voor je mooie review, daar doen we het voor. Graag tot ziens op Murale.nl en veel plezier met het geven :)
17 jun 2023
Top service prachtig schilderwerk! Via de whats app word je als klant super snel geholpen. En de schilderijen zijn natuurlijk prachtig!
29 jun 2023
Hoi Arma! Super om te horen! Hier worden we blij van! We zien je graag terug op Murale.nl