Murale.nl

200 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden352 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 27 jan 2023
Murale.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

24 nov 2023
Het was een gok om zo iets groots te bestellen (1,8 bij 1,25 meter), maar het ziet er fantastisch uit! In ongeveer een week geleverd. In elkaar zetten is vrij simpel. Tip voor degenen die geluiddempend vilt er bij besteld hebben: het vilt is kleiner dan het frame zodat je het op de muur achter je kunstwerk kan plakken. Maar je kan het vilt ook prima aan je frame vast plakken: plak de klittenband tape niet strak tegen de buiten rand van het frame, maar juist met zo veel mogelijk uitsteek naar het midden. Op die manier kan je net wel het vilt in het frame vast krijgen.

6 jul 2023
Het bestelde doek met lijst voldoet geheel aan de verwachtingen. De bezorging via DPD echter is zeer slecht. Op 22-6 product besteld en door Murale op 28-6 overgedragen aan DPD. Uiteindelijk door DPD pas op op 4-7 bezorgd.

Beoordelingen voor Murale.nl

23 jun 2023
Slim en mooi product van top kwaliteit! Kortje lijntjes, persoonlijke benadering en het meedenken door de verkoper is echt heel fijn!❤
29 jun 2023
Hoi Isalita, Super om te horen! Daar doen we het natuurlijk voor! We zien je graag snel terug op Murale.nl
4 okt 2023

Meer dan perfect!

Als je vragen hebt ze reageren bijzonder snel, en nemen de tijd voor je! Echt top! Ook de werken zijn super mooi! Heel veel dank!
Antwoord van Murale.nl
Hoi Martijn, Wat een eyecatchers zijn het geworden, prachtig! Geniet ervan en heel graag tot ziens op Murale.nl
18 jul 2023

Prachtige collectie en uitstekende service!

Prachtige collectie! Daarnaast heel goed advies gekregen en een snelle en verzorgde levering. Heel erg blij met onze Murale!
19 jul 2023
Goedemiddag Linda, kijk dat is mooi om te horen! Geniet ervan en we zien je graag terug op Murale.nl
Heel erg blij met onze prachtige Murale. Wij hebben het werk Whispers of the Past gekozen om haar warme kleuren. Mooi!
6 jan 2024
Hoi Fien, Wat een mooie review, graag tot ziens op Murale.nl
Goed contact via WhatsApp over onze keuze, perfect geholpen en het eindresultaat is prachtig. Ik raad Murale zeker aan
18 jun 2023
mooi product voldoet helemaal aan de verwachting, bezorgtijd was niet bekend e-mail adres was niet gedeeld met koerier.
29 jun 2023
Hoi! Leuk om te horen! De vervoerders issue is inmiddels aangepakt :) We zien je graag snel terug op Murale.nl
8 jun 2023
In een woord prachtig! We hebben gekozen voor het Meisje in witte Kimono genomen. Een echt aanvulling in de woonkamer
9 jun 2023
Hoi Matthieu, Dank voor de mooie woorden. We zien je uiteraard graag snel terug op Murale.nl
17 aug 2023
Sfeervolle aanvulling op onze kale hal! Tof product en prachtige kwaliteit. De Aziatische werken zijn een dikke 10
17 aug 2023
Hoi Esther! Wat een beauty is het geworden! Een pareltje. geniet ervan en graag tot ziens op Murale.nl
Geleverd volgens afspraak en gemakkelijk te bevestigen. Direct contact indien nodig. En meteen antwoord terug.
6 jan 2024
Hoi Elly, wat een topper! Leuk om te horen! We hopen je snel weer terug te zien op Murale.nl :)
17 jun 2023
Prachtig werk en super snel geleverd. Fijn contact via WhatsApp voor een gratis voorbeeld. Kortom top service.
17 jun 2023
Hoi Familie Dungelmans, Kijk, hier doen we het voor! Blije klanten :) Graag tot ziens op Murale.nl
19 jul 2023
Helemaal happy met het Meisje in witte kimono. Aanvulling in ons huis. Gaan zeker een tweede werk bestellen!
Antwoord van Murale.nl
Hoi Ingrid, Goed om te horen! Het is ook een prachtig werk! Heel veel plezier ermee en graag tot ziens op Murale.nl
2 jun 2023
Super service. Via de app kon ik alles regelen en kreeg meteen een betaalverzoek en een link om te bestellen
2 jun 2023
Hoi Danielle, Dank voor de mooie review. Daar doen we het voor. We zien je graag terug op Murale.nl
Helemaal happy met onze nieuwe aanwinst. Snel geleverd, goed ingepakt en ze hangt perfect recht aan de muur
Antwoord van Murale.nl
Hoi Christiaan, Kijk dat is nog eens mooi om te horen! heel graag tot ziens op Murale.nl
6 jul 2023
Erge fijne service van Murale. Van het uitzoeken van het werk wat bij mijn interieur past tot de levering!
7 jul 2023
Hoi Mariska, Dank voor de fijne review. Daar doen we het voor. We zien je graag snel terug op Murale.nl
5 jul 2023
Wauw effect in onze woonkamer. Prachtig werk van Marja van den Hurk. Betaalbaar en goede service. Aanrader
Hoi Herman, Dat horen we graag! graag tot ziens op Murale.nl
15 sep 2023
Heel mooi product nog mooier dan op de site. Heel erg blij mee. Fijn contact bij vragen. Snel reactie.
22 sep 2023
Hoi Agnes, Super om te horen! Het is inderdaad een plaatje geworden! Heel veel plezier ermee en graag tot ziens op Murale.nl
29 jun 2023
Hele fijne service, prachtige kunst, snelle levering en zeer schappelijk geprijsd. Heel blij mee.
Hoi Jelle, dank voor de complimenten. Hopelijk tot snel op Murale.nl
5 jun 2023
Prachtig doek, snelle service. Prettige klantvriendelijke communicatie met de klantenservice
5 jun 2023
Hoi Rob & Joke. Wat leuk om te lezen en wat een plaatje is het geworden. We zien jullie graag snel weer terug op Murale.nl
Snelle levering. Kreeg geen track & trace code. Maar 200 % tevreden met mijn schilderij.
Hoi Ineke, Wat een topper! We zien je graag terug op Murale.nl

Murales for everyone

De Murale is werkelijk schitterend en het direct contact met Murale is snel en efficiënt.
Hi Maarten! Dat horen we graag! spread the word ;) graag tot ziens op Murale.nl