neuhauschocolates.com/nl_BE

282 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.239 beoordelingen in totaal

Kwalitatieve producten , al jaren tevreden klant, snelle en correcte levering via betrouwbare koerier (B-Post). Wel minder luxueus dan vroeger, geen mooie cadeauverpakking voor iets grotere dozen, verkreukte zakjes..ik begrijp wel dat milieuvriendelijkheid een aandachtspunt is maar alternatieven zien er pover en minder uitnodigend uit. Ook de dozen en opvulmateriaal die gebruikt worden voor verzending zijn minder stevig enz..doosje pralines was ingedrukt.
Hasselt

Het is de tweede levering waarbij de pralines beschadigd zijn. Zeker 7-8 stuks volledig in stukken. Vorige keer stuurde ik en bericht naar Neuhaus en werd ruim vergoed, maar wil niet iedere keer een klacht indienen. Bpost stuurde bericht voor levering zaterdag, nadien correctie voor maandag. Ik gaf via de app van Bpost aan om het dan bij de buren af te zetten maar het ging dan toch naar het postkantoor. Dus de doos pralines is vele malen in-en uitgeladen, vandaar de schade. Ik zal zeker niet meer on-line bestellen maar eerder naar een winkel gaan
BV

Bedankt!
Perfect!
21 jan 2024
Antwoord van neuhauschocolates.com/nl_BE
Bedankt voor de 5 sterren!
Antwoord van neuhauschocolates.com/nl_BE
Bedankt voor de 5 sterren!
Erg goede chocolade en telkens weer op tijd bezorgd. Vorige keer lukte het niet om een code te verzilveren. Dit had ik gemeld en dan krijg je als antwoord dat het jammer is en dat ik de mailbox in de gaten moet houden voor als er nieuwe codes komen. Oftewel, wij trekken ons niets aan van jouw opmerking...... De vijfde ster blijft door dit gedrag heel ver buiten bereik en ik ben zelfs geneigd om te gaan verlagen naar 3 sterren. Hierdoor heb ik ook weer een bestelling geplaatst bij Pierre Marcolini (waar ik de bonbons eigenlijk net een maatje te klein vind om de smaak volledig te krijgen).
Antwoord van neuhauschocolates.com/nl_BE
Dank voor uw feedback. Excuses voor het ongemak met de code. Ik neem dit direct op met de klantenservice om het voor u op te lossen.
De bestelling ging naar Londen. Eerst een vraag gesteld betreffende levering naar UK (taksen en douane) en een klaar en duidelijk antwoord gekregen. De bestelling ging vlot en binnen de 3 dagen was de bestelling bij onze dochter. Alles in tact en onze dochter tevreden met haar Paascadeau. Eén minpuntje, maar dan over UPS. Niemand aan aangebeld, maar UPS verklaarde dat er niemand thuis was. FOUT. Ze hadden het direct naar een afhaalplaats gebracht, wat veel gemakkelijker was en minder tijd verspilling. Maar geen slecht woord over Neuhaus zelf. Vriendelijke groeten, Ilse
Antwoord van neuhauschocolates.com/nl_BE
Wat goed om te horen dat alles van onze kant vlot en naar wens is verlopen, van de communicatie over de levering tot het ontvangen van het paascadeau door je dochter in Londen! Het spijt ons te horen dat er een klein "hikje" was met de levering door UPS, maar fijn dat het uiteindelijk goed is gekomen en het cadeau goed is ontvangen. We waarderen je begrip en positieve woorden over Neuhaus enorm. Bedankt voor het delen van je ervaring!
De chocolade is natuurlijk heerlijk, anders zou ik hier niet meerdere keren bestellen. Af en toe een extra chocolade met een code erbij. Helaas lukte het bij de laatste keer bestellen niet om de code te verzilveren, want de proefchocolade was niet op voorraad. Dat heeft een ster gekost. Verpakking en kaartje zijn mooi en goed.
Antwoord van neuhauschocolates.com/nl_BE
Jammer om te horen dat er iets niet lukte! Hou zeker jouw mailbox in de gaten voor volgende proevertjes.
AC
25 mei 2023

Slechts 1 Delice praline.

Ik bestelde een doos met allemaal fondant chocolade. Er zat slechts 1 Delice in en dat is veruit mijn lievelingspraline. Het was lekker maar ik vind het heel jammer dat ik geen doos met allemaal Delices kan bestellen. Dit zou eigelijk voor iedere praline mogelijk moeten zijn. Zelf de doos samenstellen zoals in de winkel.
7 jun 2023
Bedankt voor deze feedback. Uiteraard bekijken we dit om in de toekomst te kunnen aanbieden!

Excellency

Comanda a fost prelucrată și livrată exact în timpul promis, a ajuns la destinatara din București în stare intactă și a fost livrată acasă, așa cum am dorit. Curierii DHL au fost foarte amabili și au respectat procedura întocmai. Mulțumesc pentru o experiență plăcută!
Antwoord van neuhauschocolates.com/nl_BE
Mulțumim pentru feedback-ul dvs. pozitiv! Suntem încântați să auzim că comanda dvs. a fost procesată și livrată cu succes. Apreciem că ați apreciat amabilitatea curierilor DHL și respectarea procedurilor. Ne bucurăm că v-ați bucurat de o experiență plăcută.

Voor herhaling vatbaar

Wegens succes bij jarige voor wie vorige bestelling was,...heel lekker, goede kwaliteit, mooie doos, veel keuze ... opnieuw zelfde kwalitatief cadeau besteld voor volgende cadeau. Snelle en correcte levering, vriendelijke B-Post koerier.
18 okt 2023

Goed verpakt

Produkt was goed verpakt en snel geleverd.Het bestellen via een voucher ging niet ,bij de pincode moest een cijfer bij, geen reactie op de mail gehad. Holland Casino heeft dit geregeld
16 nov 2023
Wat jammer dat je geen reactie kreeg. We hopen dat u alsnog een fijne ervaring had met onze producten en levering.
3 dec 2023

Tevreden, wel graag cadeauverpakking

Snelle, correcte levering, vriendelijke Boost-Koerier, kwalitatief product..wel geen cadeau-zakje erbij geleverd zoals gevraagd, dus kon dit niet inpakken voor de jarige ..
Antwoord van neuhauschocolates.com/nl_BE
Bedankt voor deze feedback. Ik kijk even na wat er misgelopen is!
RD
5 jul 2023
Verpakking echt professioneel en buitengewoon verzorgd met zakjes ijs tegen de warmte. Nog nooit hadden we zo iets degelijks toegeleverd. NEUHAUS blinkt uit op alle gebied.
18 jul 2023
We zijn erg blij om dit te lezen, bedankt voor het compliment!
19 okt 2023
De online bestelling verliep heel vlot, is heel duidelijk. En iemand verrassen met jullie heerlijke pralines, doet zo'n deugd. Mijn vriendin was zo content.
16 nov 2023
Oh wat fijn om te horen!
17 okt 2023
Hele goede service. Ik had een verkeerde bestelling geplaatst en ik kreeg direct mijn geld terug. Nieuwe bestelling, keurig netjes verzonden en verpakt!
16 nov 2023
Fijn te horen dat u tevreden bent!
Alles perfect zoals gepland. Bij boeken bestelling waren moeilijkheden, werden met deskundige begeleiding verholpen. Van harte bedankt Hubert
Antwoord van neuhauschocolates.com/nl_BE
Dank voor uw positieve feedback! We zijn blij te horen dat alles volgens plan is verlopen. Onze excuses voor eventuele moeilijkheden bij het boeken van uw bestelling, maar we zijn blij dat het met deskundige begeleiding is opgelost. Als u verdere vragen heeft, staan we tot uw beschikking.
SS
Sam S.
Ursel
15 mei 2023

meest fantastische praline-ervaring

Ik vind het gehele gamma van Neuhaus fantastisch. En de collectie IRRÉSISTIBLES kunnen mijn 92 jarige oude mama nog met een glimlach bekoren...
7 jun 2023
Wauw hoe fijn om te horen!
Ouders waren blij verrast! Zowel de verpakking, het persoonlijke kaartje als de inhoud natuurlijk! Het cadeautje werd heel snel geleverd!
Zeer leuk om te horen!