neuhauschocolates.com/nl_BE

282 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.239 beoordelingen in totaal

Kwalitatieve producten , al jaren tevreden klant, snelle en correcte levering via betrouwbare koerier (B-Post). Wel minder luxueus dan vroeger, geen mooie cadeauverpakking voor iets grotere dozen, verkreukte zakjes..ik begrijp wel dat milieuvriendelijkheid een aandachtspunt is maar alternatieven zien er pover en minder uitnodigend uit. Ook de dozen en opvulmateriaal die gebruikt worden voor verzending zijn minder stevig enz..doosje pralines was ingedrukt.
Hasselt

Het is de tweede levering waarbij de pralines beschadigd zijn. Zeker 7-8 stuks volledig in stukken. Vorige keer stuurde ik en bericht naar Neuhaus en werd ruim vergoed, maar wil niet iedere keer een klacht indienen. Bpost stuurde bericht voor levering zaterdag, nadien correctie voor maandag. Ik gaf via de app van Bpost aan om het dan bij de buren af te zetten maar het ging dan toch naar het postkantoor. Dus de doos pralines is vele malen in-en uitgeladen, vandaar de schade. Ik zal zeker niet meer on-line bestellen maar eerder naar een winkel gaan
BV
Bruno V.
Embourg

Beoordelingen voor neuhauschocolates.com/nl_BE

23 jun 2023
Het zijn altijd hele lekkere chocolade. Maar wat ik jammer vin dat de verzendkosten zo hoog zijn. Iets compacter inpakken misschien?
26 jun 2023
Bedankt voor jouw feedback. We bekijken sowieso om onze pralines zo efficiënt mogelijk te verpakken, maar helaas is er nog altijd een transportkost die erbij komt. We proberen die zo minimaal voor de consument te houden.
Hasselt
Kwalitatieve producten, positieve commentaar van diegenen die een geschenk krijgen, stevig ingepakt, leveringstijd volgens afspraak
17 nov 2023
Bedankt voor de fijne feedback!
22 jun 2023
Snelle en transparante afhandeling van de bestelling. En de kwaliteit van het product kan ik enkel maar als excellent beoordelen
26 jun 2023
Wauw, mooi compliment!
21 mei 2023
Lekkere kwalitatieve producten, stevig verpakt ( wel doosjes en cadeauzakje wat verfrommeld en gedeukt omdat buitendoos indrukt )
7 jun 2023
Bedankt voor uw feedback. We geven dit door!
10 nov 2023
Natuurlijk prima chocola maar veel pure bonbons, en wij houden van melk chocolade. Vriendelijk groet Liza kooiman
17 nov 2023
Bedankt voor jouw feedback!
7 mei 2023

Beste belgische pralines

Snelle verzending Mooi ingepakt Heerlijke belgische chocolaté Ben reeds meer dan 50 jaar vaste klant van Neuhaus
7 jun 2023
Wauw, wat zijn we blij met klanten zoals u ☺️
8 okt 2023
De lekkerste bonbons ooit voor mij Ze zijn helaas niet gekoeld bezorgd maar met reguliere bezorgdienst
16 nov 2023
Wij monitoren de weersomstandigheden om er zeker voor te zorgen dat de pralines perfect bij u aankomen. Hopelijk heeft u er van genoten!
16 dec 2023
Chocolade van Neuhaus zijn pure verwennerij. Lekkere smaken en creaties verpakt in een luxe ervaring.
Top
HV
31 okt 2023

Heerlijke chocolade snel geleverd.

Makkelijke site. Makkelijk bestellen. Leuke extra's als deelnemer. Snel geleverd. Heerlijke chocolade.
Heel fijn om te horen!
25 dec 2023
Bestelling geplaatst en correct ontvangen! De kwaliteit van de producten is zoals steeds superieur!!!
Fijn om te horen!
24 mei 2023
Eenvoudig en snel bestellen. Handig dat giftcard direct via mail kan ontvangen en afgedrukt worden.
☺️
24 nov 2023
Super leuke verrassingen bij Neuhaus! Vandaag een tablet chocolade cadeau gekregen in de winkel.
Antwoord van neuhauschocolates.com/nl_BE
We verwennen ons klanten graag :-). Bedankt voor het compliment!
Goede website maar ik was niet in de mogelijkheid om hazelnoot pasta te voorzien in bestelling
Antwoord van neuhauschocolates.com/nl_BE
Helaas is deze even niet beschikbaar geweest. Maar hou onze website zeker in de gaten. Je kan ook altijd aanduiden dat we u een mailtje sturen indien deze weer op stock komt :-).
8 okt 2023
Kwalitatieve producten, correct en snel geleverd, goed stevig ingepakt, vriendelijke koerier
Bedankt voor de feedback. 🙏
13 okt 2023

Top website voor top product

Goede en overzichtelijke website. Eenvoudig te bestellen en te betalen. snelle levering.
16 nov 2023
Zeer fijne feedback, bedankt daarvoor!
30 jun 2023
de bestelling is perfect verlopen ondanks het warme weer door de aangepaste verpakking.
18 jul 2023
Super om te horen!

Houdbaarheidsdatum

Alles prima behalve houdbaarheidsdatum, deze wijst dat box van 822g moet op tot 1-2-24
IV
De superlekker pralines. De verzorgde verpakkingen. De uitstekende online service.
Antwoord van neuhauschocolates.com/nl_BE
Wauw wat een complimenten!
Duidelijke website met veel informatie en een heel fijn telefooncontact gehad.
Antwoord van neuhauschocolates.com/nl_BE
Bedankt voor het compliment!
Gemakkelijke bestelling , op tijd geleverd , en de kwaliteit van het product!
17 nov 2023
Bedankt voor fijne rating!