bike-mailorder.nl

100 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden119 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 5 jan 2023
bike-mailorder.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

25 okt 2023
Prima webshop! Snelle bestelprocedure, artikelen als beschreven, retourzending netjes afgehandeld! Retourzending loopt via DHL, kon hem niet aanbieden bij DHL Nederland lijkt het.

1 jul 2023
Communicatie is beneden alles, levertermijn klopt van geen kanten en zending is niet compleet. Had er meer van verwacht.

Beoordelingen voor bike-mailorder.nl

Woudenberg
20 jul 2023
1 jul 2023

1e aankoop is misgelopen

verkeerde produkten geleverd met juiste label aan - schandalig bedrog

Ik bestelde 2 banden van het merk WTB, meer specifiek het type Resolute met profiel voor off-road fietsen, maat 42-650. Ik ontving wel 2 banden van het merk WTB, maar niet het juiste type, wel het type Byway, wat zonder profiel is en de maat die ik ontving is 44-700. Ik kan dat dus niet eens monteren op mijn wielen. Wat ik nog het meest schandalig vind is dat er met 2 spanbandjes wel het juiste label aan deze foute banden werd gehangen, echt om de klant te misleiden dus. Puur bedrog in mijn ogen. Ik heb dit verhaal met foto's erbij al de dag van ontvangst (27/10/2023) gemaild naar bike-mailorder.nl, vandaag (30/10/2023) nog eens gestuurd, geen enkele reactie ontvangen tot nu toe.
Misleidende webshop; door de nl extensie en Nederlands taal denk je bij een Nederlandse webwinkel te bestellen. De getoonde prijzen zijn echter Duitse prijzen (19% vs 21%) en verzendkosten waardoor je als je met Paypal of Amazon direct pay betaald, na het betalen er achterkomt dat je meer hebt betaald dan zichtbaar was in je winkelwagen. Customer service was onvermurwbaar en adviseerde de bestelling retour te sturen als ik het er niet mee eens was. Zelden zo’n klantonvriendelijke behandeling meegemaakt.
8 nov 2023

Geen feedback op duur van levering. Vervolgens erg lastig om de bestelling te annuleren.

Ik heb een product besteld die blijkbaar niet op voorraad was. Dit was niet vermeld bij de aankoop. Vervolgens geen feedback op de planning van de levering. Na anderhalf week nog steeds bericht. Vervolgens was het erg lastig om de bestelling te annuleren. Waardeloos.
Kreeg een verkeerd artikel opgestuurd. Wat ik had besteld, is niet meer voorradig. Artikel retour gestuurd, zit nog op mijn geld te wachten.
JB
Joost B.
Bladel
Na bijna twee weken nog geen levering van de producten. Geen communicatie hierover.
18 nov 2023
Ik heb de bestelling nog niet ontvangen!!!!
TB
Teun B.