Klanten zijn overwegend tevreden over de hoge kwaliteit van de stoffen en materialen. De levering wordt vaak als snel en netjes ervaren. Klanten waarderen de klantenservice, vooral wanneer problemen of fouten snel en correct worden opgelost. De prijs-kwaliteitverhouding wordt vaak als goed ervaren. Klanten zijn positief over het ruime en diverse aanbod aan stoffen en fournituren. De productinformatie, zoals foto's, beschrijvingen en kleuren, wordt gewaardeerd voor haar betrouwbaarheid. De verpakking wordt meestal als netjes en praktisch ervaren.
Er zijn wel enkele aandachtspunten: sommige klanten ervaren langere levertijden. Er zijn opmerkingen over hoge verzendkosten. Daarnaast is er bij een deel van de klanten behoefte aan extra proefstalen. Incidenteel wordt de verpakking als te groot of onvoldoende ervaren.
Deze tekst is automatisch gegenereerd door een AI-systeem op basis van gebruikersbeoordelingen.
Was deze informatie nuttig voor jou?
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie
De stoffen en andere materialen zijn mooi/goed. Heel tevreden. Dus tevreden over deze levering.
Toch geef ik maar 4 v.d. 5 sterren. Dit omdat ik van kledingstof geen proefstalen meer kan krijgen. Dit keer heb ik, omdat ik bekend ben met het stoffenmerk, twee stoffen gekocht. Maar ik ga dit niet meer doen, want ik zou met een stoffenstaal 1 vd 2 stoffen waarschijnlijk niet gekocht hebben. Kortom, voor verdere aankopen mist voor mij een cruciaal punt in de verkoop lijn. Ik ga geen duurdere stoffen kopen zonder proefstaal, want dan wordt het voor mij een te grote gok
Antwoord van www.stoffen.net
Hartelijk dank voor uw uitgebreide 4-sterrenbeoordeling!
Wat fijn om te horen dat u tevreden bent over de stoffen en materialen, en dat deze levering helemaal naar wens was. Dat waarderen we enorm.
We begrijpen echter heel goed uw teleurstelling over het ontbreken van proefstalen bij kledingstoffen. Voor veel klanten — zeker bij duurdere stoffen — is een staal inderdaad een belangrijk hulpmiddel bij het maken van een goede keuze. Het is heel waardevolle feedback dat dit voor u een cruciaal onderdeel is in het aankoopproces. We geven uw opmerking dan ook graag door aan het verantwoordelijke team.
Dank u wel dat u dit met ons deelt — uw vertrouwen is belangrijk voor ons, en we hopen dat we dit in de toekomst weer volledig kunnen waarmaken. 💛
de stoffen zijn prachtig maar de vervoerder DHL is erg in gebreken gebleven omdat ik gewoon thuis was en tot 5 minuten aankondigde dat hij onderweg was en toen kreeg ik bericht dat hij mij gemist had dus kon ik het pakje ophalen in de stad
Antwoord van www.stoffen.net
Hartelijk dank voor uw 5-sterrenbeoordeling en uw uitgebreide toelichting!
Wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent over de prachtige stoffen.
Maar wat jammer dat de bezorging via DHL niet goed is verlopen — zeker wanneer u thuis was en zelfs een aankondiging kreeg dat de bezorger onderweg was. Het is begrijpelijk dat het erg vervelend is om dan alsnog uw pakket in de stad te moeten ophalen.
We geven uw ervaring graag door aan onze verzendpartners, want dit mag natuurlijk niet gebeuren. Bedankt dat u ons hierover informeert, en bedankt voor uw vertrouwen! 💛
Community-lid
1 Reviews
Geverifieerd
Snelle levering, netjes verpakt en de bestelde stoffen voldoen precies aan de verwachtingen en beschrijving van se website.
Eventueel verbeterpunt : andere pakketbezorger bv postnl?
Antwoord van www.stoffen.net
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. Fijn om te horen dat de levering snel was, alles netjes verpakt werd en dat de stoffen precies aan uw verwachtingen en de beschrijving op de website voldeden.
Dank u ook voor uw suggestie met betrekking tot de pakketbezorger. We begrijpen dat de bezorgdienst een belangrijk onderdeel is van de totale ervaring en nemen uw opmerking zeker mee in onze evaluatie van onze verzendpartners.
Community-lid
1 Reviews
Geverifieerd
Grote keuze en perfecte levering
Deze site biedt een grote keuze aan stoffen. Ze werken snel en correct en de levering is pico-bello.
Het blijft natuurlijk moeilijk om te weten of stoffen wel bij elkaar passen.
Antwoord van www.stoffen.net
Dank je wel voor je feedback 😊
Fijn om te horen dat je tevreden bent over de grote keuze, de snelle en correcte afhandeling en de levering. We begrijpen ook dat het lastig kan zijn om in te schatten of stoffen goed bij elkaar passen. Je opmerking nemen we graag mee. Bedankt voor je beoordeling!
Community-lid
2 Reviews
Geverifieerd
Ik heb 2 lappen viltstof besteld en krijg het aan 1 stuk.
Zou fijn geweest zijn als ik ze zoals besteld had gekregen en niet zelf moet gaan knippen.
Antwoord van www.stoffen.net
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling.
Wij begrijpen uw opmerking goed. Wanneer u twee lappen bestelt en deze aan één stuk ontvangt, kan dat inderdaad anders zijn dan verwacht. Vaak leveren wij dezelfde stof in één geheel om extra knipnaden te vermijden, maar we begrijpen dat dit niet altijd wenselijk is.
Dank u voor uw feedback, we nemen dit mee.
Community-lid
5 Reviews
Geverifieerd
Mooie stof en goede service, duurt wel wat lang tot verzending
Mooie stof en goede service. Klantenservice is goed bereikbaar en krijg snel weer antwoord
Duurt wel wat lang voor het wordt verzonden, zo'n 5 (werk)dagen en dan ook nog pakketdienst...
Je moet wat geduld hebben. Maar zal denk wel weer een bestelling doen
Antwoord van www.stoffen.net
Hartelijk dank voor uw 4-sterrenbeoordeling en uw uitgebreide feedback!
Wat fijn om te horen dat u tevreden bent over de mooie stof, onze service en de goed bereikbare klantenservice.
We begrijpen ook uw opmerking over de langere verwerkingstijd – 5 werkdagen is inderdaad langer dan gewenst, en we begrijpen dat dit wat geduld vraagt. Uw feedback nemen we zeker mee om onze processen verder te verbeteren.
Heel fijn dat u ondanks dat overweegt opnieuw te bestellen. Bedankt voor uw vertrouwen! 💛
Community-lid
1 Reviews
Geverifieerd
mijn stuk stof van 2 meter zwaarlinnen bordeau kleur, was sterk verrimpeld, en bij nadere inspektie vond ik een gaatje van 5mm op 1cm van de zelfkant.
Gelukkig bestel ik altijd ruim zodat ik de stof na goed stomen kon gebruiken.
Maar teleurgesteld!
Ik had de indruk dat een stuk overgebleven stof ergens gevonden werd.
Helaas heb ik geen foto's ervan.
Antwoord van www.stoffen.net
Hartelijk dank voor uw beoordeling en dat u de moeite heeft genomen uw ervaring te delen.
Wat jammer om te horen dat uw linnen stof zwaar verrimpeld aankwam en dat u zelfs een gaatje in de stof heeft gevonden. Dat mag natuurlijk absoluut niet gebeuren, en we begrijpen heel goed dat dit teleurstellend voor u was — zeker bij een bestelling van 2 meter.
Ook zonder foto’s kunt u dit altijd bij onze klantenservice melden; samen kunnen we kijken naar een passende oplossing of compensatie. We willen uiteraard niet dat u het gevoel heeft dat u een ‘reststuk’ heeft ontvangen.
Nogmaals dank voor uw feedback — dit helpt ons om onze kwaliteitscontrole te verbeteren. 💛
Community-lid
9 Reviews
Geverifieerd
Mijn ervaring.
fijne leuke stoffen van goede kwaliteit, had graag nog een stofstaal besteld
desnoods betalend. ik ben verder tevreden over de dienstverlening.
Antwoord van www.stoffen.net
Hartelijk dank voor je 4-sterrenbeoordeling.
Wat fijn om te horen dat je tevreden bent over de leuke stoffen, de goede kwaliteit en onze dienstverlening. Tegelijk begrijpen we goed dat je graag (eventueel tegen betaling) een extra stofstaal had willen bestellen.
Dank je wel voor je waardevolle feedback – dat nemen we zeker mee.
Community-lid
8 Reviews
Geverifieerd
Stoffen.nl heeft leuke kinderstoffen van katoen. Jammer genoeg dat van de boordstof kunt je minimaal 0.5 m kopen, wat te veel is voor een kinderkleding.
Antwoord van www.stoffen.net
Dank je wel voor je feedback 😊
Fijn om te horen dat je onze katoenen kinderstoffen leuk vindt. We begrijpen dat de minimale afname van 0,5 meter boordstof voor kinderkleding soms te veel kan zijn. Bedankt voor je opmerking, we nemen dit mee als waardevolle feedback.
Snelle levering.
Vermits het om delicate stoffen ging (voor trouwjurk) had ik misschien liever dat het iets beter verpakt was.
Antwoord van www.stoffen.net
Beste,
Hartelijk dank voor uw bericht en uw feedback, die ons helpt onze dienstverlening te verbeteren.
Met vriendelijke groeten van het team van stoffen.net
Community-lid
1 Reviews
Geverifieerd
Klaar voor het volgende project!!
Voldeed aan de verwachtingen en werd binnen een paar dagen bezorgd!
Antwoord van www.stoffen.net
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. Fijn om te horen dat uw bestelling aan de verwachtingen voldeed en binnen enkele dagen werd bezorgd.
Community-lid
1 Reviews
Geverifieerd
Netjes verpakt.
Mooie stoffen. Ben nu al benieuwd hoe het allemaal gaat worden.
Antwoord van www.stoffen.net
Hartelijk dank voor je 5-sterrenbeoordeling.
Wat fijn om te horen dat alles netjes verpakt was en dat je blij bent met de mooie stoffen. We zijn net zo benieuwd als jij naar het eindresultaat en wensen je veel plezier bij het maken.
Verpakking praktisch;
Stoffen volgens product informatie,
Recht afgesneden en gelabeld.
Antwoord van www.stoffen.net
Hartelijk dank voor je feedback 😊
Community-lid
4 Reviews
Geverifieerd
Terugbetaling als iets niet leverbaar is. Stof was zoals op plaatjes
Antwoord van www.stoffen.net
Hartelijk dank voor uw beoordeling.
Fijn om te horen dat de stof overeenkwam met de afbeeldingen. Jammer dat een artikel niet leverbaar bleek, maar goed dat de terugbetaling correct is verlopen. Bedankt voor uw feedback.
Community-lid
4 Reviews
Geverifieerd
Goede kwaliteit stoffen en toebehoren.
De bestelling klopt altijd en de stoffen en fournituren zijn mooi.
Antwoord van www.stoffen.net
Hartelijk dank voor je feedback 😊
Fijn om te horen dat de bestellingen altijd kloppen en dat je tevreden bent over de stoffen en fournituren. Veel plezier met je aankopen!
Community-lid
1 Reviews
Geverifieerd
Snelle en nette bezorging, hoge bezorgkosten
Snelle en nette bezorging, wel hoge bezorgkosten, zeker voor een brievenbuspakketje
Antwoord van www.stoffen.net
Dank je wel voor je feedback 😊
Fijn om te horen dat de bezorging snel en netjes was. We begrijpen je opmerking over de bezorgkosten, zeker bij een brievenbuspakketje, en nemen dit signaal mee. Bedankt voor je beoordeling!
Veel keus
Nadeel is de lange levertijd
Verder alles altijd keurig in orde
Antwoord van www.stoffen.net
Dank je wel voor je feedback 😊
Fijn om te horen dat je de grote keuze waardeert en dat alles verder altijd keurig in orde is. We begrijpen dat de langere levertijd een nadeel kan zijn en nemen je opmerking hierover serieus. Bedankt voor je beoordeling!
Community-lid
2 Reviews
Geverifieerd
Snelle levering, stof voldeed aan alle eisen
Antwoord van www.stoffen.net
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. Fijn om te horen dat de levering snel was en dat de stof aan al uw verwachtingen heeft voldaan.
Community-lid
2 Reviews
Geverifieerd
Goede kwaliteit - prijs
Goede kwaliteit prijs verhouding
Antwoord van www.stoffen.net
Hartelijk dank voor je positieve beoordeling. Fijn om te horen dat je tevreden bent met de kwaliteit-prijsverhouding.
Community-lid
1 Reviews
Geverifieerd
Snel geleverd, goede kwaliteit stoffen, overzichtelijke website.
Antwoord van www.stoffen.net
Hartelijk dank voor je feedback 😊
Fijn om te horen dat de levering snel was, de stoffen van goede kwaliteit zijn en de website overzichtelijk is. Veel plezier met je bestelling!
Hoe reviews werken bij Trusted Shops
Op de bedrijfsprofielen van Trusted Shops vind je drie soorten reviews. Geverifieerde reviews zijn verzameld door bedrijven die lid zijn van Trusted Shops en zijn geverifieerd. Reviews zonder label zijn proactief geschreven door gebruikers en zijn niet geverifieerd. Bedrijven kunnen ervoor kiezen om reviews van andere review platforms toe te voegen aan hun bedrijfsprofiel. Deze zijn gemarkeerd als geïmporteerd en worden niet meegenomen in de algemene review. Geïmporteerde reviews worden niet geverifieerd.
Je wilt je kleding zelf naaien? Of iets zelf gemaakt cadeau geven? Bij stoffen.net vind je alles wat je nodig hebt om te naaien! In ons grote assortiment met meer dan 7000 stoffen en 5000 fournituren ...