YourBuild- Logo - Beoordelingen

YourBuild

147 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden460 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 29 sep 2020
YourBuild voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

11 mei 2023
Goed bedrijf Vriendelijke geholpen door iemand die er echt verstand van heeft en het ook aan een digibeet kan uitleggen. Alleen jammer dat je niet contant kan betalen

High end game pc Ik heb mijn eerste dure pc gekocht, sterker nog het is mijn duurste aankoop ooit. Nadat ik de pc had geïnstalleerd en opgestart, kreeg ik meteen foutmeldingen. Nadat ik meerdere keren contact heb gehad is het probleem nog steeds niet opgelost.. Ik kocht deze pc met het idee dat ik vooruit kon zonder omkijken, ik ben niet goed met pc's en wilde juist voorkomen wat zich nu afspeelt. Erg jammer dit.

Beoordelingen voor YourBuild

14 aug 2023
Krachtige én prachtige PC Het samenstellen van de onderdelen kon goed met de configurator op de website. Fijn persoonlijk advies via whatsapp waarbij ze alle vragen die ik had vriendelijk konden beantwoorden. PC is uitstekend in elkaar gezet en geïnstalleerd. Verzending e.d. niks op aan te merken.
27 sep 2023
Super PC. Alles werkt na behoren bij het samenstellen van de pc hebben de jongens een zeer goed oor en doen veel voel de klant. Heb zelfs een extra fan meekregen omdat deze niet bij de case geleverd was. Kabelmanagement is picobello. Ik ben blij en keer zeker terug na yourbuild in de toekomst
6 jul 2023
Ik kan niet meer zeggen dat deze jongens mij van begin af aan hebben geholpen! Eerst een pc die niet goed werkte, kosteloos advies gegeven. Daarna hebben ze mijn pc omgebouwd tot een monster kast, binnen een dag!
27 sep 2023
Mijn eerste aankoop voor PC. Wegwijs maken in de beste onderdelen is een serieuze zoektocht. Zij hebben dit enorm gemakkelijk voor me gemaakt en ik ben verliefd op PC die ik nu heb ! Alles werkt perfect
1 nov 2023
Goede service! Ik heb de computerassemblage besteld en de reserveonderdelen zelf op hun website geselecteerd. Snel en efficiënt geïnstalleerd. Minimumprijs voor alle componenten. Ik was erg tevreden!
26 sep 2023
Prettige en open discussie over de mogelijkheden. Assortiment is niet te uitgebreid, maar goed uitgebalanceerd, zodat je niet verzuipt in de opties. Wellicht een paar goede beeldschermen aanbieden.
14 aug 2023
De pc is goed geassembleerd, zeer netjes verpakt met inner materiaal ook tegen dat componenten kunnen bewegen en werkt direct uit de doos zeer goed. Ben zeer tevreden tot dusverre.
31 mei 2023
Snelle service. Te woord gestaan via whatsapp en mail. Geholpen met mijn vragen en suggesties en een ready to play top pc geleverd gekregen.
Fijn bedrijf Het samenstellen van een game pc ging hier zeer intuïtief. Ze denken met je mee en helpen je tot een goed resultaat te komen.
17 okt 2023

Geweldige pc shop

Super mooie pc samengesteld. De communicatie was perfect. De pc is keurig in perfecte staat afgeleverd en ik kon zo aan de slag ermee
29 aug 2023
Duidelijke communicatie, informeren goed over de status van de bestelling, wordt goed verpakt verzonden en de build is super clean.
19 jul 2023

The place to be for gamers

Je wordt super goed geholpen, en stap voor stap houden ze je op de hoogte. Super service van begin tot einde
29 apr 2023
Thank you for the build best 👍
18 jul 2023
Snel en geduldig advies gekregen over whatsapp, en nu een mooie pc in huis die netjes verzonden was
11 jun 2023
Super goeie service, duidelijkheid over de levering en heel blij met het product. Kon niet beter!
17 okt 2023

Geweldige service!

Harddisk besteld en laten inbouwen. Netjes en snel .. geweldige service!!! Ga zo door Yourbuild
25 jul 2023
Geweldige bedrijf, had hier mijn pc besteld met aardige advies en de pc is ook netjes gebouwd.

Mooi gedaan.

Snelle service met een persoonlijke noot Het product is op tijd en in goede staat aangeleverd.
27 sep 2023
Snelle levering, kortdag een afspraak kunnen maken waar ik duidelijk over ben geïnformeerd.
14 aug 2023
goede antwoorden gekregen op whatsapp youbuild hield mij op de hoogte met bouwen aanrader